Fitness Seller

Sterkste Limburger 2010

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de postzakken met 75kg grind gevuld. Op zich prima stevig! Het was de bedoeling om de postzakken over de yoke te laden (en dan een dikke gym-mat als ondergrond te gebruiken) een paar snuggere van onze sportschool hadden me gevraagd of ze de testzak mochten uitproberen en laden in de container. Vond ik prima. Wat hadden deze gasten nu gedaan: de yoke uit de container gehaald en de zak eroverheen gesmeten op het natte/ besneeuwde asfalt. Nogal wiedes dat deze scheurt... En dat gebeurde dus na 5-6 drops. Ik had hier geen binnenzak in. De volgende postzak die ik ga maken daar doe ik gewoon 3 grindzakken van 25kg, maar nu laat ik het grind in de verpakking.
Op zich zijn postzakken best stevig en als er "normaal" mee om gegaan wordt zal het ook heel blijven.
Ik heb de laadrace aangepast omdat ik nu geen even aantal zakken meer heb en ik wil er 1 als reserve achterhouden. Een trein as en wat biervaten maken nu ook deel uit van de laadrace.

Samenvattend: geen probleem die postzak, je moet er alleen niet mee smijten!

super van die deadlift ! ben een stuk sterker bovenin

Mijn bedoeling was om de postzakken te laden op een verhoging van ong. 130 cm, dus wordt er nog iets minder mee 'gesmeten'. Maar jij gebruikt grind i.p.v. zand. Geen idee of dat veel uitmaakt? Grind is wel wat harder dus meer kans op evt. blessures tijdens het sjouwen? (op zijn minst blauwe plekken?).

Jan, als je een postzak vult met zand tot 100kg dan denk ik dat de zak maar half vol is. Ik weet niet of dat wat uit maakt. Bovendien is het 'lekkage' gevoeliger. Ook met binnenzak. Nee, grind is wat mij betreft prima te doen qua 'hardheid'.

hoelaat begint deze wedstrijd?

Aanvang wedstrijd 12:00 uur, atleten 11:15 aanwezig zijn!

Oproep aan de deelnemers:

Ik wil voor een spectaculaire introductie van de atleten zorgen. Zelf vond ik het altijd machtig om met een ''eigen' nummer op te komen. Dat wil ik nu ook doen. Dus heren op welk nummer komt u op?

Lex doe mij maar eye of the tiger uiteraard.

Lil Wayne ft Fat Joe - make way

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

heaumeau jansen:
animal i have become - three days grace

Doe mij maar Rammstein - Feuerfrei

Rage against the machine Killing in the name

nu weten we meteen wie de mystery guest is xD

Nette keuzes heren! Heb al van Lambert begrepen dat hij op gaat komen op Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini!!! :eek:

sommige dingen verliezen hun waarde niet ... alle rocky muziek is GE-WEL-DIG ..

zkr,maar komt niet iedereen die een beetje link wil doen op met dat nummer?
Ga voor iets origineels zoals Frans Duits of Jan Smit oid.

Dat meen je toch niet serieus?!!! Er mag wel een beetje pit in zitten! En dan iets zeggen over Eye of the Tiger. Ookal is deze grijs gedraaid, rocky is voor veel mensen de ijzer bijbel, zo ook voor Maurice. Waar zou jij op opkomen, Iron?? Als je voor Frans Duits o.i.d. zou gaan heb ik nog een mooie (friese) tip voor je:

http://www.youtube.com/watch?v=Ei2767apmdo

;)

zkr,maar komt niet iedereen die een beetje link wil doen op met dat nummer?
Ga voor iets origineels zoals Frans Duits of Jan Smit oid.

Als jij je wilt identificeren met homo muziek, be my guest.

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

[/B]

Dat meen je toch niet serieus?!!! Er mag wel een beetje pit in zitten! En dan iets zeggen over Eye of the Tiger. Ookal is deze grijs gedraaid, rocky is voor veel mensen de ijzer bijbel, zo ook voor Maurice. Waar zou jij op opkomen, Iron?? Als je voor Frans Duits o.i.d. zou gaan heb ik nog een mooie (friese) tip voor je:

http://www.youtube.com/watch?v=Ei2767apmdo

;)

K*t je hebt me met dit liedje toch wel aan het twijfelen gekregen;)

Terug
Naar boven