Shampoo83
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 69
Ik heb de postzakken met 75kg grind gevuld. Op zich prima stevig! Het was de bedoeling om de postzakken over de yoke te laden (en dan een dikke gym-mat als ondergrond te gebruiken) een paar snuggere van onze sportschool hadden me gevraagd of ze de testzak mochten uitproberen en laden in de container. Vond ik prima. Wat hadden deze gasten nu gedaan: de yoke uit de container gehaald en de zak eroverheen gesmeten op het natte/ besneeuwde asfalt. Nogal wiedes dat deze scheurt... En dat gebeurde dus na 5-6 drops. Ik had hier geen binnenzak in. De volgende postzak die ik ga maken daar doe ik gewoon 3 grindzakken van 25kg, maar nu laat ik het grind in de verpakking.
Op zich zijn postzakken best stevig en als er "normaal" mee om gegaan wordt zal het ook heel blijven.
Ik heb de laadrace aangepast omdat ik nu geen even aantal zakken meer heb en ik wil er 1 als reserve achterhouden. Een trein as en wat biervaten maken nu ook deel uit van de laadrace.
Samenvattend: geen probleem die postzak, je moet er alleen niet mee smijten!
Op zich zijn postzakken best stevig en als er "normaal" mee om gegaan wordt zal het ook heel blijven.
Ik heb de laadrace aangepast omdat ik nu geen even aantal zakken meer heb en ik wil er 1 als reserve achterhouden. Een trein as en wat biervaten maken nu ook deel uit van de laadrace.
Samenvattend: geen probleem die postzak, je moet er alleen niet mee smijten!

Daarom hebben we hem ook aangepast, nu maak je meer kans...