AndroidHealthClinic

Aankondiging Sterkste man van België 2014

Hoe is die wildcard te verkrijgen? Gewoon via loting?

Wedstrijd is na EK dus lijkt me wel leuk om is mee te doen..

sorry, extreem sterke mensen die in de aviation sector werken en volgens hun medisch onderzoek overgewicht hebben komen helaas niet in aanmerking voor een wildcard

de organisatie wenst tevens ook geen risico te nemen met mensen die al eerder openbare zedenschennis hebben vertoond op een publiek toegankelijke plaats door zonder enige waarschuwing hun onderbroek te laten zien aan omstaanders

Hahahah

Suction? :D

Je kan al eens komen truck pullen op zondag 30 maart Steven...

EK IPF is pas begin mei, en voor iemand die +300kg squat is dat een deload training ;-)

Suction ?

Eigenlijk idem met prijzengeld...
Tekenend dat verder niemand op de post reageert.
Wat voor signaal geef je af wanneer je voorstander bent van controles maar bij een positieve meting in je eigen bond (NSMB) hier verder geen gevolgen aan verbind en doodleuk de top positie blijft hanteren?

Ik zou ook eens willen weten hoever het zit met dat bot? Want Jimmy ging dit tot op het bot uitzoeken (volgens het artikel) waar alles vandaan kwam...

Hier word "bot" weg gewoon niet op gereageerd !! jammer idd.. zou het ook wel willen weten !!

Jimmy heeft wel op Facebook gereageerd!

image.jpg

Wat een reactie :roflol:

inbe4 verhuizing naar nederland

Als organisator en boegbeeld van de sport moet je je toch gewoon aan de regels houden? Wie kan je anders nog serieus nemen? Hoe erg de regels ook moge verschillen met andere landen, regels zijn regels toch?

Ja beetje onsamenhangend verhaal idd. Als ik het goed begrijp dan krijgen we pas in 2015 te horen wat er gebeurd is in een leuk uitleg videoke dat veel zal opklaren en bepaalde dingen zullen ongelofelijk klinken?

jimmy en magnus samuelsson zijn gewoon natty! dus bek houwe!

Terug
Naar boven