AndroidHealthClinic

Sterkste man van Sint Job 2009

Was een zeer leuke wedstrijd goed georganiseerd door Wim en zijn maatjes. Top! Sarko en ik vonden het een eer om de wedstrijdleiding te mogen verzorgen. Bij de lichte klasse toch nog een paar leermomentjes gehad als scheidsrechter. Maar bij de open klasse ging volgens mij alles goed.

De uitslagen komen morgen op RDP, ik zal daar m'n best voor doen. De foto's komen ook op Wim zijn blog. Ik krijg ook een dvd en zal dan de foto's ook op RDP zetten.

Ah mooi. Neonak van dit forum heeft ook een aantal mooie foto's geschoten.

Sarko was idd hilarisch, publiek heeft zeker genoten als er geen onderdelen aan de gang waren. Didi heeft idd een zeer goede wedstrijd gedaan, verschoot van hem!

leuke filmpjes man :) gaaf om te zien..met die tyre moet ik nog ff leren om hem beter neer te gooien zodat ie niet zo waggeld na het omduwen

Hier beelden van de gladiatoren van de -21 jaar/ -90 kg BW klasse. Zet je geluid echt super hard, en kijk hoe ze balls to the wall gingen :fire::shoot:

Goed gebikkeld dat laatste stuk op de timbers, matthieu :)

vette filmpjes Kane !! :D

idd mooie filmpjes.

btw

STIJF

vette filmpjes. goeie kwaliteit ook enzo.. nice stuff

Sarko was idd hilarisch, publiek heeft zeker genoten als er geen onderdelen aan de gang waren. Didi heeft idd een zeer goede wedstrijd gedaan, verschoot van hem!

Ik heb ook vaak moeten lachen met Sarko, superrelaxe kerel

Als bij de timbers iemand stilviel zei ie komop, nog minstens tot Johan zn streepje, bastard :roflol: :roflol: :roflol:

Ik had het wel verwacht van Didier, heb al eens met 'em getraind en die kerel is gewoon sterk, heeft ook de goede bouw voor SM

Hehe, altijd fijn om u eigen is ko zien te gaan op film :D

Was een zeer leuke wedstrijd goed georganiseerd door Wim en zijn maatjes. Top! Sarko en ik vonden het een eer om de wedstrijdleiding te mogen verzorgen. Bij de lichte klasse toch nog een paar leermomentjes gehad als scheidsrechter. Maar bij de open klasse ging volgens mij alles goed.

De uitslagen komen morgen op RDP, ik zal daar m'n best voor doen. De foto's komen ook op Wim zijn blog. Ik krijg ook een dvd en zal dan de foto's ook op RDP zetten.

Das heel nice! Maar wanneer zet je nou eens de uitslagen van SM van Limburg op RDP? Die heb je al een paar weken geleden binnen zover ik weet.

Die staan er al een paar dagen op hoor Ruben... helaas zonder verslagje en zonder foto's.....

Klopt. Excuses. Alleen idd geen verslagje en geen foto's. jammer.

gisteren voor de eerste keer live naar een Strongman wedstrijd gaan zien, is super meegevallen. Alles leek me top georganiseerd, sterke prestaties van alle atleten gezien, leuk weer, toffe sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

De commentaar van Sarko was idd wel gieren, alleen na 5x het grapje gent met een T mocht hij erwel mee stoppen :p
De kameraadschap onder de deelnemers viel mij ook wel op, elkaar aanmoedigen , top!

En mooi natuurlijk dat iemand uit mijn gemeente Schoten de 1e prijs had bij de junioren :p

Enig minpuntje vond ik sommige mensen in het publiek. Ik snap dat je supportert voor de lokale held Wim, maar om dan bij de timberwalks naar Simon en Alexander zaken liggen roepen zoals "val op u kloten" of "ge haalt het niet zet neer" das ook niet nodig. Al denk ik wel dat jullie dat zelf niet horen als jullie zo aant zwoegen zijn, maar ik stond ernaast en mij irriteerde het wel enorm

Terug
Naar boven