JoHn87
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ook erg leuk om alle gasten van DBB hie te zien/spreken
thnx voor de leuke dag mannen !damn it, ik had hier geld op moeten zetten.
sander = 5e
yannick 1e en dominique moonen 2e
frenkpie, dikke vette props naar je 3e plaats![]()

zal ze morgen uploaden !

Sterke prestatie. Alex Moonen kwam maar op een paar reps, ik zag men kans en haalde er 8. Ik kon er nog een paar gedaan hebben maar ik had al de 2de plaats en ging hoogstwaarschijnlijk 13-14 reps niet gehaald hebben, wijselijk gestopt.
De bedoeling was 5x flippen, ik haalde het in ongeveer 1 minuut denkek. Had op de 2de of 3rde flip men grip verloren en wat seconden kwijt. Ging niet veel uitgemaakt hebben want ik ging gewoon vrij traag op dat onding. Wel 4de of 5de tijd dus voor men zwak punt niet slecht. Denk enkel wim, matthieu en alex sneller.
Was een zeer leuke wedstrijd goed georganiseerd door Wim en zijn maatjes. Top! Sarko en ik vonden het een eer om de wedstrijdleiding te mogen verzorgen. Bij de lichte klasse toch nog een paar leermomentjes gehad als scheidsrechter. Maar bij de open klasse ging volgens mij alles goed.
De uitslagen komen morgen op RDP, ik zal daar m'n best voor doen. De foto's komen ook op Wim zijn blog. Ik krijg ook een dvd en zal dan de foto's ook op RDP zetten.

!