Fitness Seller

Sterkste man van Sint Job 2009

Zijn er nog mensen die mee willen rijden??? Ik woon in de Hoogkarspel (=tussen Hoorn en Enkhuizen) 50km van Amsterdam en heb plek voor 4 mensen en als je heel comfortabel wilt zitten voor 3.
Lekker tegenstanders suf lullen, zodat ze uitgeput aankomen;).
Nee,zonder gekheid; is een hele lekkere rit. Mijn auto is 5 bij 2 meter.

Wel grappig die verhalen:roflol:.

hahaha sint job in't goor daar liggen mijn wortels dus eigenlijk....allee misschien dat ik eens af kom dan.

Misschien kom ik wel kijken , het is 20 km van hier :)

Idd meedoen, nog plek in de -90kg/-21j klasse, even cutten en voila.

Ge moogt mijne naam er ook bij zette stephan!
Tzal zwaar worde, me 5de plaats ga ik nog blij moge zijn!

Wie ben je Junipero?
Want zoals de lijst hier staat is hij volledig aangevuld met de gegevens en inschrijvingen die we nu hebben binnen gekregen.
In de -21j en/of -90kg klasse is er nog plaats, de open categorie heeft al een reservelijst van 5 atleten.
Stuur anders je gegevens even door naar wim_jammaer@yahoo.com

Groetjes Wim.

Cutten is voor emo's

Heeft iemand hier contact met topic starter Insideout? Naar aanleiding van mijn berichtje heb ik hem mijn Rehband elbow support toegestuurd maar nu hoor ik niets meer van hem. Op mijn pm's wordt niet gereageerd. Ik zie dat hij ook al een tijdje niet meer gepost heeft. Op vakantie, ziek,...?

Tis een agent dus em zal wel geen dingen flikken ...

haha hebdem? :)

Insideout = Stefan en hij was op skireis geloof ik.(Wim is de flik)

• Topic Starter Topic Starter
Heeft iemand hier contact met topic starter Insideout? Naar aanleiding van mijn berichtje heb ik hem mijn Rehband elbow support toegestuurd maar nu hoor ik niets meer van hem. Op mijn pm's wordt niet gereageerd. Ik zie dat hij ook al een tijdje niet meer gepost heeft. Op vakantie, ziek,...?
Hey doc, was op wintersportvakantie.
Net terug, je hebt pm ;)

Tis een agent dus em zal wel geen dingen flikken ...

haha hebdem? :)
:roflol: en nee, ik ben geen flik :p

Insideout = Stefan en hij was op skireis geloof ik.(Wim is de flik)
:thumbs:

zomg ze hebben tegen mij gelogen dan, wa doe ge dan van werk?

Terug
Naar boven