AndroidHealthClinic

sterksteman onderdelen logg

Tuurlijk....gewoon doen! Ik ben benieuwd naar de resultaten als jullie voor die 400 gaan als "beginners" lol

Cees we trainen maandag squat/dead en dinsdag om 1600 uur onderdelen.

Ik zat te denken om dinsdag te doen,

Conans Wheel,
Farmers Walk,
Boom herhalingen 100kg elke rep voorslaan,
Farmers Hold 100kg,
Stenen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
best allemaal toppers jan neemt de 140 steen mee dus we kennen aan de bak
we gaan lekker in een hoog tempo trainen net als vorige week was super

Jullie zijn bikkels !

Toch even een persoonlijke vraag Cees:
Waar komt toch inm godsnaam je achternaam vandaan ? :D

Vanavond doen we eerst nog ff:

Arched back goodmorning,3 rep max,
Box squat 2x8 , 2 reps in de tank laten,
Pull Throughs, 4x10,
Legg curls, 4x10,

en mis nog wat lat en bi werk!!

uit katwijk aan zee omdat het grootste gros wat daar woond zwaar gereformeerd is en een klein gedeelte zijn VARKENS en daar val ik onder hahahahaha

vroeger op bruin vissen dat noemde ze varkens vandaar ik ben zelfs geboren in de varkevisserstraat

Ik heb Jeffrey ook ff ge-sms'ed. Hij komt morgen ook. Gaan we met z'n vieren, maar wel strak door, want die vijf onderdelen moeten wel binnen 2 uur af zijn.

Ik ga ook een paar keer met jullie in de gym trainen, want die oefeningen die jullie doen, doe ik zelf nooit.

Ok dan Jan!

super jantje

Trainze vandaag op de onderdelen mannen!

zo het was weer knallen gisteren ik was al gesloopt na maandag
maar goed BIG PIET had de onderdelen uitgekozen niet allemaal mij favorieten maar goed je kan niet altijd trainen waar je goed in ben dat zou niet goed zijn ook

CONAN'S WHEEL

PIET 1x300kg vol rondje

WESLEY 1x250kg vol rondje

IK 1x300kg vol rondje 1x340kg 3kwart rondje

PIET en LANG TALL WESLEY zijn echt vooruit geschoten met de gewichten helemaal top
ik moet op mijn ademhaling letten want dan loop ik hem gewoon een rondje het is bij mij meer mijn lucht dan het gewicht

FAMERSWALK

PIET 65mtr x 100kg

WESLEY 23mtr x 100kg

IK 40mtr x 100 kg

niet ons onderdeel maar we gaan vooruit langzaam maar zeker

BOOM

PIET 1x135kg failed

WESLEY 2x70kg

IK 1x135kg

PIET en IK zijn al een tijd aan het stoeien met die 135kg het is heel gek maar met opgooien gooien we hem bijna door het plafond
PIET gooide hem boven zijn hoofd maar kom hem niet uitdrukken wat dat is weet niemand want hij push pressed met 135kg dus kracht zat
IK was een beetje geintimideerd door dat loeder de eerste x voelde makkelijk maar kom hem niet uitdrukken maar de tweede x vloog hij op mijn borst en voordat ik het zelf door had had ik hem eindelijk
WESLEY was gewoon goed 2x70kg nog nooit gedaan en dan gelijk 2x super

FAMERSHOLD

PIET 47sec x100kg

WESLEY 40sec x80kg

IK 39sec x100kg

gewoon een sloper pijn in je handen nek rug alles maar steeds wat sec erbij

STONES 100-110-120-130-140

PIET 2x alle stenen

WESLEY tot 120kg

IK 1x alle maar lang gewacht met de 140kg ik was kapot en daarna nog 1x140

het was een zware en zeer vlotte training we gaan steeds weer iets vooruit
Jammer van mijn maat BIG BUBBA PIET dat hij op 2cm na de 135kg miste maar als iemand zich kan laten gek maken om hem te gaan doen is hij het maar voorlopig gaan we de setjes uitbouwen we moeten naar 140kg

LANG and TALL WESLEY had een top dag 19jaar 97kg en bijna 1.95kg en dan al zoeen aanleg super

IK nou ik heb het gevoel of ik van een flat ben afgevallen aardig gemangelt maar goed het gaat steeds beter met ons en dat is het belangrijkst

Helemaal vergeten REALDUTCHPOWER JANTJE heeft ook met ons mee getraind hier zijn jan zijn resultaten jan heeft een ijzere grip en loopt met timbers van 100kg als of hij boodschappen aan het doen is
de boom is jan zijn zwakte maar als hij zo doorgaat met zijn setjes uit bouwen word zijn top zeker hoger
ja en stenen wat moet je daar over zeggen het ging gewoon lekker als hij een paar trainen verder is dan gaat het alleen maar makkelijker jan is ook de enigste bij ons die de 180kg erop gooit

Conan's wheel 350 kg 1/4 rondje
Farmer's walk 2 x 100 kg 80 m
Boom 3 x 95 kg 4 x 95 kg
Farmer's hold 2 x 100 kg 1.05.00 s
Stenen 105-110-120-130-140

Laatst bewerkt:
lekkere training Cees, nice die logpress!

Ja ik ben ook onder de indruk van Wesley nu al een rondje lopen met 250kg op de Conans Wheel is erg goed. Ik zie aan hem dat het pijn doet maar hij bijt door, hij heeft dus ook de goede mentaliteit!
Ook heeft ie een sterke grip, nu al. En hij is pas 19! en 1.95m !!! Als Wesley doorzet en wat aan gaat komen kan die denk heel erg sterk worden...

Wat filmpjes van de training van gisteren:

Jeffrey stones:
YouTube - Jeffrey stones

Wesley stones:
YouTube - Wesley stones

SuperCees stones:
YouTube - SuperCees stones

IronSport stones:
YouTube - IronSport stones

RealDutchPower stones:
YouTube - RealDutchPower stones

Een beetje gemeen, want SuperCees en IronSport hebben in de volgende runs wel de hele serie erop gelegd, maar na deze eerste run was m'n kaartje vol! Volgende keer maak ik het goed.

Sinds gisteren hebben we eindelijk weer een 140 kg steen. De oude 150 kg was een paar maanden geleden kapot gevallen. Toen ging de 150 vrij makkelijk. Nu we dus een aantal maanden niet zwaarder hebben gepakt dan 130 kg voelt zelfs een 140 al heel zwaar aan. Binnenkort ligt de 160 er ook bij dus.....KNALLUH!

En dan SuperCees nog een keer op de conan's wheel:
YouTube - SuperCees conan's wheel 350 kg

En SuperCees op de log lift (135 kg!):
YouTube - SuperCees log lift 135 kg

Ziet er allemaal bruut uit; al die stenen!

Traint lekker zo met z'n allen!! :D "Gaat lekker Pietjuhh!"

Terug
Naar boven