MuscleMeat

sterksteman onderdelen logg

leuke filmpjes! haal ik ook weer motivatie uit!

Mooi die filmpjes! keep'em coming!
Goede prestaties van iedereen.

Hele gave filmpjes Jan!!

Ziet er lekker hardcore uit daar!

Wij zijn best wel hardcore denk ik tenminste...lol.

• Topic Starter Topic Starter
helemaal te gek die filmpjes en dit is nog maar het begin

Juist maat we maken ze helemaal gek...lol. En ik vind dat je boom er makkelijk uitziet op dat filmpje, het ziet er uit of dr nog wel 5kg bij kan!

we gaan de eerst volgende 3weken onze setjes uitbouwen zodat we de boom nog zwaader kunnen pakken wat zeg ik de boom alles moet zwaarder

Ja alles moet en kan zwaarder, maar we moeten ook aan ons uithoudings vermogen blijven werken maat, denk ff aan die slee...

Tuurlijk wel Stah we zijn wel groot en lelijk, vooral ik dan, maar ook heel erg lief hoor!

Zie je wel, jullie passen dr best bij!

het is dat ik nog een beetje de LOOKS heb anders hadden we zo in een freakshow gepast hahahahaha
ik zal zaterdag of zondag ff een tekening maken voor die slee
en ik ga zaterdag voor een trainings ruimte kijken ik was gister gebeld misschieis het wat

Allemaal goed nieuws Cees!

had jij LANG and TALL WESLEY nog dat linkje gestuurd van dit forum
ik vraag gelijk aanmijn oom voor de husafeld stone of iets dergelijks zoals in vlaardingen

Ja dat vergat ik nog de husafeld stone,moeten we ook trainen. Ik heb Wesley gister doorgelinkd maar volgens mij is ie een beetje verlegen ofzo...hahaha.

zijn jullie op zoek naar een andere ruimte?

We zouden wel iets dichter in de buurt willen hebben wij wonen in de buurt van Leiden en moeten om onderdelen te trainen naar Schiedam en dat is over de A13 k*t, soms zitten we meer dan een uur in de wagen.
Iets dichterbij huis zou dus wel lekker zijn, maar we zijn heel blij hoor met de trainings/locatie van Jan Real Dutch Power. En blijven ook zeker wel daar komen denk ik.

oke, het is niet zo dat die ruimt verdwijnt dan...
Zag mijn poging om mijn skills een keer te proberen alweer int water vallen :D

Terug
Naar boven