- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik zie het zelf wel volledig zitten, nu kan ik wat regelmaat kweken ipv van altijd wild door elkaar te trainen
. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en welke oefeningen jullie me eventueel nog aanraden erin te verwerken. De vraag waarom ik biceps doen? Gewoon leuk om te doen maar voor powerlifting niet echt van belang... Zelf ga ik proberen af toen nog lunges, flyes en rows te doen.
, daarmee dat de trainer dit schema heeft helpen opstellen zodat ik wat minder zou overtrainen
Klinkt gek I know...Hey, je doet viermaal basisoefeningen in zelfde volgorde na elkaar.
Waarom eens niet eerst deadlift, dan squat en dan bench bv. Zo benadruk je elke training iets anders?
trainer zegt wat we moeten doen soms beginnen met squat, andere dag met deadlift. Soms doe ik 5 varianten op deadlift (breed, plateau,etc.) en daarna een heel lichte squat. Punt is dat het niet elke keer hetzelfde is maar telkens iets anders.