Fitness Seller

Steve's hunt for PR's

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag 4/01/2008

Deadlift (breed van plateau)

2*140
2*140
2*140

Deadlift (plateau)

2*160
2*160
2*160

Deadlift (breed)

2*160
2*160
2*160

Deadlift

2*200
2*200
2*200

Deadlift (breed vanop blokken)

3*180
3*180
3*180
3*180
3*180
3*180

Enkel deadlift vandaag, morgen kleine bench-press wedstrijd bij Hugo ;) verwacht er niet teveel van... wait a minute!! That's not the spirit.... I wanna kick ass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je trainingen zijn niet slegt! Je zal wel beetje beter moeten doen als je me wil bijhouden als ik eens af kom om te trainen! ;)
(j/k, is eerder omgekeerd :D)

Succes morgen!

160-165 banken?

Goede DL-training. Wat verwacht je te gaan benchen?

Zaterdag 5/01/2008

Wedstrijd

Voelde me niet echt 100 procent vandaag en de wedstrijd was voor mij een fiasco :(. Maarja... misschien beetje weerslag van al die trainingen van tegenwoordig. Heb mijn dag nog wel goed afgesloten ;)

Bench-press

1*145
0*150
0*150

Twee fails net op de lockout... echt keiraar dat ik dit mis. Voelde me echt zo lui vandaag.
Woensdag nog vlotjes 140 dubbelen en nu falen. Een off-day!!

Was echt pist-off aan het geraken en dus maar gaan deadliften (met straps, magnesium was op :p)

2*120
2*170
1*220
1*260 PR!!!!! En vrij vlot, dit maakte m'n dag al stukken beter :D

0*270 fail op de lockout, Kelly is getuige het scheelde echt niet veel
0*270 5cm van de grond en gedaan.

Deadlift was wel in orde maar bench niet! Misschien een beetje overtraint. Heb elke dag wel iets gedaan. Vanaf volgende week terug normaal routine ;)

inderdaad Steve, die 260 ging nog redelijk vlot, zonde da ge die 270 miste
werken aan lockouts, schouders naar achter en ge hebt die!

dik dead PR, deed je mee in die race naar 300? dan wordt het spannend voor de rest ;)

Lekkere deadlift man. Jammer van die bench. K*tdagen zitten er altijd tussen, 't is jammer dat ie net valt op een dag waarbij je een soort van wedstrijdje hebt.

Nette DL kerel!

Thnx all ;), jammer van die gemiste 270, enkele centimeter had ik nodig. Maar een fail is een fail... Heb van Kelly enkele tips gekregen om dat lockout-probleem te verhelpen. Deadliften vanop blokken is de boodschap ;)

Thnx all ;), jammer van die gemiste 270, enkele centimeter had ik nodig. Maar een fail is een fail... Heb van Kelly enkele tips gekregen om dat lockout-probleem te verhelpen. Deadliften vanop blokken is de boodschap ;)

Ik dacht altijd dat deadlift vanop blokken goed was om te helpen onderin, en dat je voor oefeningen op lockouts, deadlift lockouts moet doen ???

Ik dacht ook dat rackpulls belangrijk waren voor het laatste stuk van de deadlift. Maar gisteren zei de broer van Hugo tegen mij dat ik vaker van de plateau moest deadliften. Van de plateau deadliften doet ik wel regelmatig maar van de blokken (rack pulls) doe ik minder. Eens zien wat het geeft als ik meer rack pulls doe.

Laatst bewerkt:
Mss bedoelt hij dat je de bar van een plateau (dus gwn wat schijven onder de bar steken) moet trekken? Dus eigelijk gwn een rack pull zonder rack dan.

Je kan ook deadlifts met touch en go doen , zolang je techniek goed blijft uiteraard, om je lockout te versterken.

Ben vandaag naar Joeri geweest en daar aan één van de ex-powerlifters gevraagt wat nu het beste is. Zal het er met Hugo zelf is over hebben.

Vanaf morgen terug school dan begin ik terug normaal te trainen. Ik ga meer series draaien en meer techniek oefenen. Opbouwen is nu prioriteit. Ik ga volgende week nog niet aan 270 gaan trekken, rustig oefenen met de events en hard gaan in de gym. ;).

Zondag 6/01/2008

Events

Log lift

4*60
4*80
1*100
1*100
2*90

Sled carry (gewicht +- 140kg met rubberen onderstelsel zodat het niet makkelijk schuift)

10 meter handen over hand PR!!
10 meter trekken

Vorige keren schoof het touw telkens weg, vandaag echt doorgeknepen tot de sled over de meet was :D

Wheel flip

10*300

Conans wheel

720° met 265kg PR!!
360° met 295kg PR!!

Alles rustig gehouden vandaag.

Maandag 7/01/2008

Frontsquat

3*125
3*125
3*125
3*125

Bench-press

3*132.5
3*132.5
3*132.5
3*132.5
3*132.5
3*132.5

Daarna nog wat dumbbell curls, hammer curls, dips, chins, peckdeck, cable curls, small grip bench-press en small grip incline benchpress gedaan.

Bij m'n eerste reeks voelde ik iets in m'n rug en kon ik me nog amper bukken om schijven te nemen. Direct naar kinesist gebeld en daar dan langsgegaan. Een combinatie van die poging op 270 en die conans wheel van gisteren maakte dus dat de spieren in m'n rug blokkeerde volgens de kiné. Een soort signaal van "dude laat ons is rusten". En dat is wat ik nu ook ga doen, de kiné zegt dat ik mag trainen maar niet toewerken naar maximums. Hopelijk gaat het volgende dagen beter want dit is echt k*t :(. Na de frontsquat nog wat oefeningen gedaan die m'n rug niet belasten omdat ik pas tegen 8u bij kiné moest zijn.

Dan is het idd tijd om even rust te nemen voordat je een ernstige blessure oploopt.

ai das minder man, hopelijk is het vlug beter!

Terug
Naar boven