MuscleMeat

StickySteeez 2k16

• Topic Starter Topic Starter
hele zak xD is ongeveer 120gr carbs.

denk vandaag op ongeveer 300gr carbs

Snack a jacks, my man! :D Lekkere trainingen met dit rotweer, buddy, keep it up!

Haha zekerweteeeeeeeeeeen! Morgen weer lowkcal/lowcarb. Zit te twijfelen om morgenochtend gewoon eten/shake mee te nemen naar de gym.

Eerst even half uurtje cardio, dan even op 't gemakje eten/shake wegwerken. Dan even beentjes opwarmen en gaan met die banaan! Maar dat ligt ook een beetje aan 't weer :d.

Bwoohhh, cardio met dit weer. U MAD BRO?! :D

Haha zekerweteeeeeeeeeeen! Morgen weer lowkcal/lowcarb. Zit te twijfelen om morgenochtend gewoon eten/shake mee te nemen naar de gym.

Eerst even half uurtje cardio, dan even op 't gemakje eten/shake wegwerken. Dan even beentjes opwarmen en gaan met die banaan! Maar dat ligt ook een beetje aan 't weer :d.
Voldoende water meenemen, & zeker een extra handdoek voor je zweet :D

Bwoohhh, cardio met dit weer. U MAD BRO?! :D
Voor op te warmen hé bro :eyebrow:

hah! Zeker weten cardio met dit weer, abs moeten zo stronq mogelijk worden voordat ik naar Kreta vertrek xD. (Waar ik overgins epic veel zin in heb).

Zo maar is even voer voor vandaag en morgen voorbereiden:
Vandaag: 4 eieren, 100gr kipfilet, 200gr vis, 2el olijfolie, 30gr whey en misschien nog wat notenmix ofzo. ~2000kcal.
Morgen: 4 eieren, 100gr kipfilet, 100gr schouderham, 1el olijfolie en 's avonds een feestje ;\.

Rond een uur of half 11 begint ook epic legday, hoop er een goeie train uit te persen.

hah! Zeker weten cardio met dit weer, abs moeten zo stronq mogelijk worden voordat ik naar Kreta vertrek xD. (Waar ik overgins epic veel zin in heb).

Zo maar is even voer voor vandaag en morgen voorbereiden:
Vandaag: 4 eieren, 100gr kipfilet, 200gr vis, 2el olijfolie, 30gr whey en misschien nog wat notenmix ofzo. ~2000kcal.
Morgen: 4 eieren, 100gr kipfilet, 100gr schouderham, 1el olijfolie en 's avonds een feestje ;\.

Rond een uur of half 11 begint ook epic legday, hoop er een goeie train uit te persen.

Good luck, hier is het ook legday. Ik hoop enkel dat het niet te warm is in de gym, zeker met de regen die net gevallen is hier heeft het zo'n beklemmend gevoel..

Thanks man! Wij hebben gewoon airco ;d, al kan die 't lang niet altijd aan.

Train van vandaag: benen

Opgewarmd met; lying leg curl vs. seated leg extension
12x25 vs. 12x40
12x25 vs. 12x40
12x25 vs. 12x40

Leg press:
12x200
12x200
12x200
12x200

Leg curl (ander apparaat):
12x52,5
12x52,5
12x52,5
12x52,5

Leg extensions (zelfde verhaal):
12x40
12x40
12x40
12x40

Squatrek bezet

Calf presses:
12x120
12x120
12x120
12x120

Nog steeds bezet

Calf raises:
12xbw
12xbw 2x single leg
12xbw 2x single leg
12xbw

nog steeds... potverdomme

Cardio; 15 minuten - 240kcal

voeding van vandaag:

4 eieren
150gr kipfilet
1 el olijfolie
20gr heinz

30gr whey
250ml melk

bord spaghetti

200gr kipfilet

Niet geheel lowcarb, maja, woon nog thuis, dus moet 't er mee doen.

Flinke training...low carb op leg-day:eek:

yeaah, vind ´t eigenlijk maar niets dat low carb, ook omdat ik me er niet echt goed aan kan houden ivm variabel avondeten.

't Is nog twee weken tot ik op vakantie ga, daarna nog 2 weken voordat ik eigenlijk weer wil gaan bulken. Denk dat ik het zo ga doen: 2 weken tot m'n vakantie gewoon op deze manier doorgaan (echter dan low carb op rustdagen en med/high carb op trainingsdagen), week vakantie houden en dan nog twee weken gewoon low kcal zonder op m'n macro's te letten en dus af en toe op 't strand wel een biertje te pakken.

Nette train! Maak je zelf je avond eten? Of eet je mee? Als je moet eten wat de pot schaft is low carb echt een hel :p

Nee, eet mee met de rest :p. Niet te doen dus, gisteren die spaghetti, kan je overdag zo low-carb gaan als je wilt, maar 's avonds wordt dat toch verpest. Ik ga er in ieder geval het beste van maken. Gewicht vanmorgen 80,9kg met darm/maaginhoud en een taille van 83,8cm (met nog enigsinds opgeblazen gevoel in me buuk).

Niet slecht op zich, maar ben de cut echt beu. 1 september lekker bulken tot eind december, dan korte cut en weer bulken :d.

low carb on leg day!! Respected!!!

Haha ik ken dat probleem echt goed man, ik probeer ook wel eens low carb, gaat helemaal perfect tot het avond eten op tafel staat :p
Als je voor het grootste gedeelte op je voeding let komt het wel goed. Nice stats al man, 4 maandjes bulk? Als je het redelijk clean houd kan je denk ik nog wel iets langer door bulken.

Hehe ja pre-workout zeer low carb, daarna niet zo though.

Vandaag 't volgende:

10:00
200gr kipfilet (****ing lekkere marinade)

12:00
4 eieren, drupje ketchup

15:00
100gr kipfilet
100gr schouderham (oid)

Pre workout
klein blokje van m'n proteine reep, geeft toch wel een soort van energierush, vergeleken bij helemaal niets te nemen

Post workout
150gr kipfilet
paar aardappeltjes/krieltjes
beetje salade

's avonds waarschijnlijk een feestje, dus een paar biertjes, niet teveel.

Haha ik ken dat probleem echt goed man, ik probeer ook wel eens low carb, gaat helemaal perfect tot het avond eten op tafel staat :p
Als je voor het grootste gedeelte op je voeding let komt het wel goed. Nice stats al man, 4 maandjes bulk? Als je het redelijk clean houd kan je denk ik nog wel iets langer door bulken.

Ninja-edit!

Hangt er vanaf idd, wat is 'low' in 'lowcarb', denk dat ik het wel onder de 60gr moet kunnen houden, opzich wel redelijk low dus, zeker op een trainingsdag. Stats zijn opzich niet slecht, twijfel over m'n vp, gok eigenlijk zo'n 13%, dus ben redelijk in de buurt van wat ik wilde behalen. Echter lijkt het me niet verstandig om nog veel langer door te cutten, dan blijft er namelijk echt niets van me over. Denk dat ik rond 1 september op 80/81kg, met zo'n 11 - 12%.

Wil eigenlijk volgend jaar in april gaan cutten, max 8 weken, zodat ik echt wel beachproof ben op het moment zelf. Dan kan ik gewoon recompend de zomer door. Nu is de vraag, hoe clean kan ik blijven tijdens de bulk? Waarschijnlijk kan ik me prima aan m'n schema houden, maar dat voorspelt nog niet hoeveel vet ik aan ga zetten. Als ik er vanuit ga dat ik ongeveer 1kg spier per maand kan bijkomen en max een halve kilo vet, zou dat betekenen dat ik op 90kg sta (+7kg spier, +3kg vet), dan kom ik op ongeveer 14% uit. Dat houdt 't voor mij redelijk acceptabel, aangezien ik max 8 weken de tijd heb om te cutten. Als ik uit ga van 0,5% per week, kom ik uit op 10%, en dat is voor mij echt wel prima.

Als ik het zo bekijk is het misschien wel verstandiger om gewoon tot aan april in één haal door te 'bulken'. Ben ook wel benieuwd hoe jullie hier over denken.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je schatting op het bijkomen van spiermassa en vet wel redelijk klopt.
Tot april doorbulken kan natuurlijk, afwachtend van wat je vet % gaat doen.
Anders kun je altijd iets langer doorcutten toch, of is 8 weken echt het maximale, aan één stuk door?

Naja, zou hem nog iets langer de zomer in kunnen trekken inderdaad, 't is geen heel harde deadline. Maar weet van mezelf dat ik wel een strakke planning moet gaan zetten, anders ga ik er te losjes mee om. Eventueel kunnen die 8 weken 10 weken worden, maar wil ook niet weer teveel massa gaan verliezen.

Ik ken je probleem bro, we got a serious situation over here.
Kan je weinig advies geven, mijn eerste bulk gaat pas van start in september.
In mijn hoofd klinkt dit wel goed, maar zal wel weer een addertje onder zitten, want zie de meeste het niet doen: iedere maand, 3 weken bulken, met 1 weekje cutten, vanaf december. Lijkt me dat je hiermee je spiermassa verlies kunt beperken, maar 1 weekje cutten zal wel niet heel veel uitmaken in vet % als je 3 weken bulk erbij hebt zitten, denk ik.

Even puzzelen! :)

Ook mijn eerste bulk inderdaad. Ik ga denk ik maar gewoon lean bouwen en hopen dat ik flink wat kwaliteitsmassa aan kan zetten in de komende maanden. Afhankelijk van m'n vetpercentage zal ik dan kijken hoe diep ik moet cutten. Denk dat ik gewoon per week ga verlagen en af en toe wat ga spelen met carbs ofzo.

Lastig, is ook echt toekomstmuziek. Misschien beter focussen op een sterke cleanbulk de komende tijd.

Inderdaad ook mijn plan. Ben van plan om op trainingsdagen +300kcal's en rustdagen -100kcal's, om mee te beginnen. Is alleen heel lastig natuurlijk, in de cut maak ik mijn schattingen waarbij nog wel eens 100kcal's verschil in zit. Heb nogal moeite om mezelf aan een strikt schema te houden :o

Succes in ieder geval, ik blijf hier meelezen! :)

Terug
Naar boven