- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voldoende water meenemen, & zeker een extra handdoek voor je zweetHaha zekerweteeeeeeeeeeen! Morgen weer lowkcal/lowcarb. Zit te twijfelen om morgenochtend gewoon eten/shake mee te nemen naar de gym.
Eerst even half uurtje cardio, dan even op 't gemakje eten/shake wegwerken. Dan even beentjes opwarmen en gaan met die banaan! Maar dat ligt ook een beetje aan 't weer :d.

Voor op te warmen hé bro

hah! Zeker weten cardio met dit weer, abs moeten zo stronq mogelijk worden voordat ik naar Kreta vertrek xD. (Waar ik overgins epic veel zin in heb).
Zo maar is even voer voor vandaag en morgen voorbereiden:
Vandaag: 4 eieren, 100gr kipfilet, 200gr vis, 2el olijfolie, 30gr whey en misschien nog wat notenmix ofzo. ~2000kcal.
Morgen: 4 eieren, 100gr kipfilet, 100gr schouderham, 1el olijfolie en 's avonds een feestje ;\.
Rond een uur of half 11 begint ook epic legday, hoop er een goeie train uit te persen.
. Niet te doen dus, gisteren die spaghetti, kan je overdag zo low-carb gaan als je wilt, maar 's avonds wordt dat toch verpest. Ik ga er in ieder geval het beste van maken. Gewicht vanmorgen 80,9kg met darm/maaginhoud en een taille van 83,8cm (met nog enigsinds opgeblazen gevoel in me buuk). 
Haha ik ken dat probleem echt goed man, ik probeer ook wel eens low carb, gaat helemaal perfect tot het avond eten op tafel staat
Als je voor het grootste gedeelte op je voeding let komt het wel goed. Nice stats al man, 4 maandjes bulk? Als je het redelijk clean houd kan je denk ik nog wel iets langer door bulken.