MuscleMeat

StickySteeez 2k16

• Topic Starter Topic Starter
Thx broskis! Zal idd rond de 13% liggen. Zometeen toch nog even wat extra cardio, vanaf onverwacht een kleine bbq. Heb er wel beetje rekening mee gehouden qua voer. Twijfel er nog over om morgenochtend vroeg vanaf m'n chick naar huis te fietsen bij wijze van Fasted cardio.

Pff, genieten hoor een onverwachtse BBQ! Er is niks mis mee om morgen fasted naar huis te fietsen:thumbs:

Jaa lekker man! Iets meer gegeten dan gepland, ,aar dat compenseer ik wel. Gisteren nog 1km hardgelopen naar sportschool, 300kcal cardio en weer 1km terug hardgelopen. Daarna nog 15km gefietst van en naar de bbq. Had vooreerst ook nog maar 800kcal op die dag.

Vanmorgen 15km Fasted gefietst. Nu 200gr kip, dan training, 100gr rijst, 200gr vis, shake en banaan. Vanavond maaltijdsalade, en daar laat ik het maar bij. Zal zo training posten.

Eerst cardio gedaan,10 minuten, 170kcal.

Begonnen met wg pulldown;
10x55
10x55
10x55

Hyper extensions
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

BOR
8x40 bovenhands
8x40 onderhands
8x40 bovenhands
8x40 onderhands

Pull up
5xbw cg
5xbw wg
5xbw cg
5xbw wg

Db BOR
8x24
8x24
8x24

Inc db curl
8x12
8x12
8x12

10 minuten cardio, 170kcal.

Ook nog 10km gefietst en actief gedaan op het strand, was a good day.

Lekker gedeload. Eten rond de 2100, wijkt af van plan, maar ga morgen ook nog los kcal en low carb. Vrijdag wordt het nieuwe weegmoment. Ga vanaf volgende week kijken of carbcyclen mij een beetje past, mocht het een succes zijn dan blijf ik dat doen tot 1 september.

Nette training!

Carb cycling is de bom, mijn lichaam reageert nu heel goed op zelfs heel hoge hoeveelheden carbs. toen ik voorheen elke dag 'hetzelfde' at, dus elke dag dezelfde macro's, was ik soms na 300-400g carbs al bloated. Nu kan ik met gemak 700g carbs op 1 dag eten en word ik niet bloated. Aanradertje :)

Thanks man! Demotiveert wel enorm, die deloads.

Ben echt wel benieuwd wat carbcycling voor mij gaat doen. Ga in ieder geval vanaf morgen, tot morgenavond erg low carb. Vrijdagavond en zaterdag weer high carb, zondag med carb. Dan vanaf maandag denk ik 2 dagen low 1 dag high, aanhouden.

Ja deload voelt net aan of je niks hebt gedaan :P

Volgend jaar ook maar eens card cycling doen voor cut, Hoe doe jij low carb dagen met kh uit rijst/havermout/brood eet dan weinig of iets anders

zo voelt het inderdaad :yesmad:

Hoe ik het ga doen? Ga de komende dagen gebruiken om dat allemaal een beetje uit te zoeken.

Sowieso ben ik fan van;
- kip
- vis
- eieren
- biefstuk

Voorderest is het nog een beetje uitzoeken wat nice is. 't Hoeft niet helemaal 0kh te zijn, maar wil dan ook gelijk goed laag gaan. Misschien nog kipfilet uit pakjes ofzo, pakken ham en shit.

Andere mensen nog tips?

zo voelt het inderdaad :yesmad:

Hoe ik het ga doen? Ga de komende dagen gebruiken om dat allemaal een beetje uit te zoeken.

Sowieso ben ik fan van;
- kip
- vis
- eieren
- biefstuk

Voorderest is het nog een beetje uitzoeken wat nice is. 't Hoeft niet helemaal 0kh te zijn, maar wil dan ook gelijk goed laag gaan. Misschien nog kipfilet uit pakjes ofzo, pakken ham en shit.

Andere mensen nog tips?

Het bovenstaande is al een mooi begin toch. Zelf voeg ik hier en daar op low/zero carb dagen af en toe een shake toe en wat ongezouten notenmix voor wat vetten. Sommige zullen wat groenvoer adviseren voor de vezels..

Ik doe het zelf zo in de recomp:

1. Workout Day 3992 / 223p / 649c / 60.8f high carb
2. Rest Day Type 1 2528 / 216.5p / 121.6 / 139.6f low carb
3. Rest Day Type 2 1688 / 219.4 / 12c / 85f no carb

Als indicatie van te veel of te weinig carbs gebruik ik: volheid van de spieren / bloated. Bevalt me goed tot nu toe.

Ik ben ook benieuwd naar je carb cycling, tonijn uit blik op water basis is ook wel handig. Voor de rest koolvisfilet, kip, biefstuk, eieren en iets van vette vis misschien?

Hmm, thanks voor de info. Ga even het e.e.a. uitwerken morgen om tot een fatsoenlijk plan te komen. Wil m'n laatste weken in de cut goed diep gaan, ook omdat ik nog een weekje eruit lig.

Zit te denken aan -300 of onderhoud op trainingsdagen, - 1000 op rustdagen. Moet 6 weken volte houden zijn toch (met na 2 weken een refeed, na weer 2 weken 1 week rust, en dan nog twee weken uitzingen). Kan op rustdagen eventueel ook wat hoger pakken zo nu en dan, maar dan compenseren met cardio. Dan enorm high carb op trainingsdagen, dus ook al carbs voor de training. En op low carb dagen gewoon zo laag mogelijk, ondanks dat ik avondeten niet zelf bepaal.

Rustdag. Vakantie geboekt naar Kreta, 8 dagen, kamer met zeezicht, nice.

Voeding van vandaag:

2 eieren
150gr kipfilet

180gr pangasius

180gr pangasius

2 eieren
75gr spek

avondeten (weet 't nog niet)

Denk dat ik uiteindelijk rond de 30gr carbs uitkom. Low genoeg?

Voeding van vandaag:

150gr kipfilet

100gr forelfilet

100gr kipfilet

training of volwaardige schoudertraining (wel met deload gewichten) of flinke cardio + abs, afhankelijk van hoelaat ik thuis ben.

BBQ!!!

A.s. woensdag ook alweer een BBQ geplanned :'). Heb trouwens even teruggelezen, ben eigenlijk bijna niets kwijt geraakt qua gewicht.. heb 't idee dat ik wel wat droger ben geworden. Maar ben toch best teleurgesteld over de afgelopen maand. Ben nu echt wel weer aan het knallen, en ga tot 1 september zeker door, wil gewoon zo'n laag mogelijk vp halen. Die BBQ's tussendoor zijn wel leuk, maar ook wel een zwakte van mij..

Tja, gemengde gevoelens atm.

Je BBQ't wat af zeg!:meal:

Ik ga morgen ook weer! Overdag dus enkel BCAA en misschien een shake..s'avonds zo min mogelijk carbs, want het blijft een rustdag!

30g carbs op een rustdag is prima trouwens..

Jaa, eigenlijk teveel aan het BBQ'en. Morgen waarschijnlijk weer. Weet 't gelukkig nogal aardig te compenseren met vanalles en nog wat, maar 't is verre van optimaal.

Ga zometeen even fasted een half uurtje hard lopen, vanmiddag nog 10km fietsen of zo. Was vanmorgen om half 7 thuis van stappen, dus kon niet meer naar de gym aangezien deze om 12 uur dicht gaat =.=.

Heb in ieder geval al e.e.a. bedacht voor komende week. Ma, Woe, Do en Vrij of Zaterdag krachttraining + cardio. Cardio op rustdagen. Low carb op ma/di en do/vrijdag, high carb op woensdag (BBQ) en zaterdag. Op rustdagen rond de 2200 kcal, en trainingsdagen 2600. Ga er nog even flink tegenaan de laatste 6 weken!

Edit: Middel is trouwens wel onder de 84cm gekomen, niet slecht.

Gewicht rond 81,0kg, zal ook nog wel darminhoud etc zijn.

Picca'tje;

161hn9x.png

Laatst bewerkt:
Ik vraag me al een tijdje iets af over BBQ.
Als je alleen dingen eet zoals ; kip, steak, braadworst en spareribs. Zal BBQ dan nog zo slecht zijn voor je?
Veel eiwitrijk voedsel, weinig carbs geloof ik ( steak en kip iig ), alleen vetten zou ik niet weten dan.
Tijdens een BBQ eet ik namelijk alleen vlees en heb 2 BBQ's eraan komen volgende week.
Sorry dat ik dit in jou topic post ;)
Succes met je cut verder, gaat netjes!

Ik vraag me al een tijdje iets af over BBQ.
Als je alleen dingen eet zoals ; kip, steak, braadworst en spareribs. Zal BBQ dan nog zo slecht zijn voor je?
Veel eiwitrijk voedsel, weinig carbs geloof ik ( steak en kip iig ), alleen vetten zou ik niet weten dan.
Tijdens een BBQ eet ik namelijk alleen vlees en heb 2 BBQ's eraan komen volgende week.
Sorry dat ik dit in jou topic post ;)
Succes met je cut verder, gaat netjes!

Ik zie een BBQ nooit als een probleem, ik eet dan bijna alleen vlees en wat fruit. Vet vlees is geen probleem, vooral als je low carb gaat, mag je wat meer vetten eten. En tijdens het bbq'en verliest het vlees ook veel vet! :)

Sticky, goede foto's man, keep it up! :cool:

Ik zie een BBQ nooit als een probleem, ik eet dan bijna alleen vlees en wat fruit. Vet vlees is geen probleem, vooral als je low carb gaat, mag je wat meer vetten eten. En tijdens het bbq'en verliest het vlees ook veel vet! :)

Sticky, goede foto's man, keep it up! :cool:

Wederom bedankt voor de info :) haalt toch wel een deel van mijn zorgen weg, ik eet inderdaad ook alleen vlees, tenzij ik BBQ met familie. Met vrienden is het toch vlees only meestal.
BBQ van Donderdag is geskipt omdat ik te horen kreeg dat ik volgende week 4 dagen home alone ben, dus dan gaan er 2 BBQ's komen op de trainingsdagen, BBQ als pre-workout :)

Haha, ja bbq hoeft niet slecht te zijn. Maar veel bbq's met vrienden eindigen met bierpartijen. En opzich, de voedingswaarden zijn niet slecht van al dat vlees. Maar ik eet ****ing veel vlees. Echt veel xD.

Thans iig boys!

Terug
Naar boven