- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opsplitsen kan wel inderdaad, maar je moet wel bedenken dat de borst en schouders beide gebruik maken van je triceps. Je schoudertraining zal hoogstwaarschijnlijk zwakker zijn als je eerst borst traint en omgekeerd geldt hetzelfde.
Mmm, zou je kunnen doen. IMO zijn de eerste twee oefeningen van deze training verantwoordelijk voor 80% van het resultaatLekkere DB Press trouwens, kan volgende keer nog 2kg bij ook
![]()
.Borst/triceps vanmorgen. Ging wel lekker, heb alleen wel sinds dat ik terug ben van vakantie last van maagkrampen/vermoeidheid. Echter blijf ik gewoon trainen en m'n eten naar binnen stampen. Vanaf vandaag richting 2600/2700kcal, volgende week op 2800 en dan start ik m'n bulk op 3000kcal, maandag 2 september.
(Maar ben zelf ook guilty wat dat betreft haha).Ik zou misschien niet helemaal de juiste zijn om dit te zeggen want ik barst ook altijd van de negatieve zelfkritiek.ging wel lekker, veel last gehad van m'n maag, maja, ff doorbijten. Ga misschien voortaan ook wel in iets met lange mouwen trainen, vind mezelf zo enorm ecto als ik in de spiegel kijk, demotiveert gewoon.

Klinkt goed. Wel lache schema ook. Is er een reden dat je geen push/pull/benen wil doen? Niet te veel blindstaren op de spiegel, is een beetje alsof je gras probeert te zien groeien(Maar ben zelf ook guilty wat dat betreft haha).
.Ik zou misschien niet helemaal de juiste zijn om dit te zeggen want ik barst ook altijd van de negatieve zelfkritiek.
Maar met jou stat's ben je echt geen enorme ecto. Vergelijk jezelf af en toe eens met een echte ecto..dan zul je zien dat je best tevreden kunt zijn!
Keep on going..dat is het belangrijkst!![]()
Push/pull/benen, dan zou ik uitkomen op 3 dagen weetje, en ik train graag 4 dagen.

Nee man, met push/pull/benen 4 dagen per week kan je juist elke week een derde van je lijf 2x trainen!
Ben benieuwd naar je schema qua trainen en voeding![]()
Ook bulken vanaf 2 september? Magische datum zo te zien haha
Wat is je onderhoud, want 3000 kcal's klinkt niet echt veel?
Nee joh, kwam mij gewoon goed uit. Ik ga beginnen met 3k kcals, denk dat m'n onderhoud zo rond de 2900 ligt op 't moment, pas wel aan naargelang 't goed/slecht gaat.Hoe zou zo'n push/pull/benen er dan uit moeten zien? Heb je toevallig een voorbeeld van wat jij bedoeld?