- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker bezig man, kracht scheelt niet eens zo heel veel bij ons. Ben jij er ook erg op achteruit gegaan met je cut? Ik kan het soms toch wel merken![]()
ga je morgen avond goed voelen! keep up the good work!
. Schrok ook wel van m'n gewicht vanmorgen. Van 82kg vorige week vrijdag, naar 84kg nu. Zal wel veel maag/darminhoud en vocht van carbs zijn, maar toch. Blijf het wel goed in de gaten houden.Mwaaa, valt wel mee eigenlijk. Ben best consistent blijven trainen. Alleen m'n wat zwakkere spiergroepen (schouders bv) zijn wel iets zwakker geworden. Gelukkig niet teveel.
Je cut is succesvol geweest man!Ja ik dus niet, heb het soms wel verwaarloosd. Dat haal je straks wel weer in in je komende (clean) bulk.
En nice bro, fysiek op die foto oogt hard! Latspread foto zal ook wat moois beloven denk ik, want zelf krijg ik mijn lats niet eens zichtbaar bij een back double biceps poseJe cut is succesvol geweest man!
.Consistentie is belangrijk, zeker in de cut. Naja, je kan er alleen maar van leren.
Thanks voor de complimenten man!

Ja mee eens, de cut is wat dat betreft belangrijker dan de bulk periode. Er valt nog genoeg te leren, en dat nemen we weer mee voor de volgende keer
![]()
Ziet er al goed uit gozer! Hoe hoog schat/is je je bf?
Haha, DB Press 7x22 - ?
Heb ik ook soms, dat random een bepaalde set opeens moeilijker gaat![]()