AndroidHealthClinic

StickySteeez 2k16

• Topic Starter Topic Starter
Waarom meer terwijl je op minder ook gained :P. Genoeg rusten bro!! School = more important than your biceps.

Dat is het juist man, ik heb op het moment echt tijd over door school! Heb tijd zat om alles te leren en dergelijke, dus waarom niet :P.

Probeer nu het e.e.a. in elkaar te zetten, en als ik merk dat het niet gaat houdt ik het wel gewoon bij 4 dagen, maar wil het gewoon een tijdje gaan proberen.

Als ik meer kan gainen door wat meer te doen, doe ik dat graag :P.

Gast, ga dan gamen ofzo :P

Nooo! Daar wordt ik een fat **** van :C.

Hmm..ik zou 5 keer nog wel doen met een goede split, maar 6 vind ik echt teveel..of je moet cardio only dagen gaan doen..

Hmm..ik zou 5 keer nog wel doen met een goede split, maar 6 vind ik echt teveel..of je moet cardio only dagen gaan doen..

Misschien is dit wat?

15g9efm.jpg

Ik vind het teveel...maar proberen kan altijd!

Is misschien ook wel zo ja. Nog een mogelijkheid is om m'n huidige trainingsdagen te behouden, alleen wat uitgebreider te maken door hier en daar een oefening/superset toe te voegen. Normaal gesproken pakte ik op zaterdag ook al eens extra armen, dus het zou er dan zo uit zien;

Maandag; schouders/triceps/buik
Dinsdag; rug/onderarmen
Woensdag; rust (of cardio + buik)
Donderdag; borst/biceps/buik (afhankelijk van woensdag)
Vrijdag; benen/traps/
Zaterdag; armen/buik/cardio

Ziet er al beter uit of niet?

Misschien een UB + LB dag pakken, gevolgd door een dag rust en vervolgens een 3 daagse split?

Edit: Had je schema ^ nog niet gezien :o

Een keer maxen op deadlift is lekker, ook netjes die 130! Goed bezig man, en nu wil je 6 dagen trainen? Lijkt mij erg zwaar, maar is niet onmogelijk. Gewoon paar weekjes proberen, als je er goed op reageerd waarom dan ook niet!

Ziek volume. maar goed, probeer het eens, je kunt het altijd verminderen.

Misschien een UB + LB dag pakken, gevolgd door een dag rust en vervolgens een 3 daagse split?

Edit: Had je schema ^ nog niet gezien :o

Ff geupdate :).

Een keer maxen op deadlift is lekker, ook netjes die 130! Goed bezig man, en nu wil je 6 dagen trainen? Lijkt mij erg zwaar, maar is niet onmogelijk. Gewoon paar weekjes proberen, als je er goed op reageerd waarom dan ook niet!

Zeker, moet wel richting de 150 kunnen denk ik, das ongeveer m'n 1rm, maar wil niets forceren.

Ziek volume. maar goed, probeer het eens, je kunt het altijd verminderen.

F geupdate :).

33v0lf7.jpg

Eten en trainen gaat goed! Tupperware bakjes zijn idd handig. kook je voor 2/3dagen of vries je het in?

Persoonlijk zou ik dan voor ub/lb gaan, omdat je nu je benen maar 1 keer pakt, of groeien ze al goed?

Met zoon schema moet je zeker om de 3/4 weken een deload van -50% of een rust week doen,i.v.m blessure.

Ben benieuwd hoe schema je bevalt, succes:thumbup:

Stevig schema, ben benieuwd hoe het voor je uitdraait. Wel handig als je dit kan combineren met je dagelijkse verplichtingen :)

Eten en trainen gaat goed! Tupperware bakjes zijn idd handig. kook je voor 2/3dagen of vries je het in?

Persoonlijk zou ik dan voor ub/lb gaan, omdat je nu je benen maar 1 keer pakt, of groeien ze al goed?

Met zoon schema moet je zeker om de 3/4 weken een deload van -50% of een rust week doen,i.v.m blessure.

Ben benieuwd hoe schema je bevalt, succes:thumbup:

Misschien ook wel een idee om uit te werken inderdaad, ub/lw/ub/lw/armen+cardio

Stevig schema, ben benieuwd hoe het voor je uitdraait. Wel handig als je dit kan combineren met je dagelijkse verplichtingen :)

Nog veel tijd over wat betreft school, da's zometeen wel voorbij dusja.

Wat betreft je schema als je 5 dagen per week gaat zou ik dit doen:

Of een 3 daagse split 5 dagen per week (dan train je een spiergroep elke 4-5 dagen), dus je schuift dan door als het ware. Je hebt dan wel soms wat overlapping als je bijv deadlift bij rug doet en squat bij benen. Ik zou dan push/pull/legs doen.

Of ub/lb/rust/3 daagse split/rust. Dan pak je elke spiergroep 2x per week en heb je niet het probleem dat je bijv benen 1x per weekt traint en de rest 2x. Dat schema gebruik ik nu zelf ook en het bevalt wel ok. Tis wel heavy dus ja op zich heb je met die 3 daagse split 5 dagen per week wel wat meer hersteltijd.

Ik vind het zelf wel fijn om elke spiergroep met dezelfde frequentie te trainen dus niet bijv benen minder vaak dan de rest als je begrijpt wat ik bedoel. Soms zie ik ook 3 daagse split/rust voorkomen dan train je dus 3 dagen achtereen en dan 1 dag rust. Je traint dan ook niet op vaste dagen.

Thanks voor de info man, ook even verwerken. Heb nu 2 potentiele schema's, maar ga er nog eentje maken op basis van jou info. Wat daar ook een voordeel bij is, is dat je ook wat verschillende oefeningen per keer per spiergroep kan pakken.

Waar ik echter wel aan vast zit (of vast wil zitten):

Maandag relatief weinig tijd; max, max, max 1,5 uur, maar liever 1 uur 1 kwartier. Zou eventueel over kunnen gaan op maandag ochtend KT en na school nog even terug voor wat cardio, maar 'k weet niet of ik dat niet overdreven vind.
Woensdag wil ik wel cardio meepakken.
Zaterdag wil ik ook cardio doen, en denk dat dit de meest handige dag is om armen nog eens apart te pakken (lopen echt wel beetje achter).

Thanks voor de info man, ook even verwerken. Heb nu 2 potentiele schema's, maar ga er nog eentje maken op basis van jou info. Wat daar ook een voordeel bij is, is dat je ook wat verschillende oefeningen per keer per spiergroep kan pakken.

Waar ik echter wel aan vast zit (of vast wil zitten):

Maandag relatief weinig tijd; max, max, max 1,5 uur, maar liever 1 uur 1 kwartier. Zou eventueel over kunnen gaan op maandag ochtend KT en na school nog even terug voor wat cardio, maar 'k weet niet of ik dat niet overdreven vind.
Woensdag wil ik wel cardio meepakken.
Zaterdag wil ik ook cardio doen, en denk dat dit de meest handige dag is om armen nog eens apart te pakken (lopen echt wel beetje achter).

Ik doe cardio meestal bij benen/lb.

En mijn trainingen duren eigenlijk altijd 1 uur dus dan zou 5 kwartier denk ik geen probleem moeten zijn tenzij je echt veel volume wilt doen :p

Ik doe zo'n 8 oefeningen per training maar ga er wel redelijk snel doorheen hoor. Je zou maandag dus met ub kunnen beginnen maar weet niet of je aan 5 kwartier genoeg hebt. En mijn armen beginnen ook wel bij te trekken hoor, het is gewoon belangrijk om goeie oefeningen te kiezen. Een aparte armdag is imo niet nodig als je ze 2x per week traint.

Je zou bijv ook borst/rug, benen, schouders/armen kunnen doen als 3 daagse split als je toch armen apart wilt doen van borst en rug. Genoeg keus zou ik zeggen, alleen nu de info nog verwerken :p

Uh dit vreet jij op 1 dag?

2s1os4x.jpg

Terug
Naar boven