MuscleMeat

StickySteeez 2k16

Thanks boys! Voeding van vandaag:

4x bruin brood
150gr kipfilet
450gr kwark
paar aardbeien

maaltijdsalade:
kip
penne
sla/wortels etc
beetje slasaus
300gr solid ass BEEF! **** yeah dat was genieten.

Training

50gr rijst
150gr kip
500ml melk
60gr whey
halve el olijfolie

Trainingstuff:

10 minuten stepps opwarmen

shouders opgewarmd, tijd om te beginnen

Wide grip pull up:
10xbw
10xbw
10xbw

Wide grip pulldown:
10x65
10x65
10x65
10x50 achter nek
10x50 achter nek

Chillll!

Straight arm lat pulldown
10x20
10x20
10x20

Reverse peckdeck:
10x12
10x10
10x10 - zijn geen kilo's dit, ook geen grammen voor de lolbroeken onder ons

Upper back machine:
10x35
10x35
10x35

Inc. db curl supersetted bb curl:
8x14 (per arm) vs. 10x20
8x14 vs. 10x20
8x14 vs. 10x20

Preacher curl EZ-Bar (bar 5kg ong?)
10x30
10x30
10x30

Goeie pomp, tijd voor cardio:

15 minuten crosstrainer, best wel stevig doorgestapt!

Was lekker! Heb goed wat agressie kwijt kunnen raken deze training, dat was wel even nodig ook.

Als je het zelfde eet in je bulk als dat je nu in je cut eet alleen dan meer qua kcal macros etc bulk je best clean vind ik, alleen die gyros van van de week vond ik er wat vettig uitzien haha. Maar dan zal je niet veel vet aanzetten denk ik nee. Fijne uitlaatklep is het trainen he ? ik ken het.
Waar moet ik trouwens bij een upper back machine aan denken ? rows nog meer reverse peck decks ?

• Topic Starter Topic Starter
Dit is dat upperback ding:
1850_228_upperback_diago_big.jpg

En inderdaad, ga proberen in m'n bulk gewoon proberen clean te blijven, vind dat wel belangrijk eigenlijk. Maar zal uiteraard wel een keertje vaker wat lekkers snacken, en dan op te vangen met wat cardio. Gyros was idd vrij vet, ga dat niet meer zoveel doen, is het eigenlijk niet waard. Deze week nog iets lager in carbs, laat elke dag een banaan weg, -30gr carbs per keer. Ga in plaats daarvan m'n cardio niet al te veel verhogen, om niet een te groot kcal tekort te fixxen.

Dit is dat upperback ding:
1850_228_upperback_diago_big.jpg

En inderdaad, ga proberen in m'n bulk gewoon proberen clean te blijven, vind dat wel belangrijk eigenlijk. Maar zal uiteraard wel een keertje vaker wat lekkers snacken, en dan op te vangen met wat cardio. Gyros was idd vrij vet, ga dat niet meer zoveel doen, is het eigenlijk niet waard. Deze week nog iets lager in carbs, laat elke dag een banaan weg, -30gr carbs per keer. Ga in plaats daarvan m'n cardio niet al te veel verhogen, om niet een te groot kcal tekort te fixxen.

Ach zo, zoiets hebben wij ook staan ja. Haha af en toe wat snacken moet kunnen, slim om je cardio niet teveel te verhogen nee zou zoiets wel in je laatste 2 a 4 weken van je cut kunnen doen denk ik om nog ff balls to the walls te gaan imo. Maar je hele cut lang is dat geen strak plan nee

Nee daarom, ben wel blij dat meer mensen er zo over denken. Ik doe nu dagelijks een kwartiertje cardio, en op rustdagen soms een half uurtje met wat abwork ernaast. Ga gewoon kijken hoe het loopt, hoop echter nog wel een paar kilo kwijt te raken, of in ieder geval richting een strak sixpack te gaan, om vanaf daar te gaan bouwen. Zoals je zegt, kan altijd nog een paar weken balls to the wall gaan idd!

Lekker fasted cardio gedaan net, ondertussen a day in the life of kai greene gekeken, voor de 3e keer al ofzo xD.

20 minuten steps - ong 300kcal

crunches

leg raises

crossover crunches

15 minuten crosstrainer - ong 200kcal

Voeding:
4 eieren
1el olijfolie
1 plak ham
(450 kcal)

300gr kip
30gr whey ofzo

250gr kip
50gr rijst
salade

Nice, gaat goed deze week. Morgen Borst/Schouders/Tri's en weer wat hoger in carbs.

Zoo zijn we weer. Zit eerlijk gezegd een beetje in een dip, ben het cutten strontbeu, low carb echt strontbeu, gelukkig gaan m'n trainingen nog wel goed. Komende maandag weer wegen/meten en afhankelijk van de resultaten ga ik het volgende doen denk ik (hoop ik, wat zouden jullie doen?).

1. Als ik volgens plan ben afgevallen en taille omvang ben kwijtgeraakt ga ik nog 2 weken stevig doorcutten en daarna de rest van de zomer op onderhoud/clean bulk.
2. Als ik niet ben afgevallen, ga ik misschien wel gelijk beginnen met een clean bulk, 'k heb 't gevoel dat ik het maximale wel een beetje uit m'n cut heb gehaald, aangezien ik al een aantal maanden bezig ben. Misschien is het goed om gewoon eens een paar maanden te cleanbulken en dan weer wat vet kwijt te raken.

Anyways, voeding van vandaag:

4xbruin brood
80gr rookvlees
30gr whey
250ml melk
1 banaan

training

50gr rijst
150gr kip
20gr ketchup

vanavond bami, zal ook wel high carb zijn

Training van vandaag, ondanks hoofdpijn en pijn in m'n schouder toch wel aardige BP gezet

10 minuten opwarmen

BP: eerst opwarmen, werksets:
5x80
5x80
5x80
4x80
9x70

Incline BP:
8x50
8x50
8x50

Decline flyes:
8x6,75
8x6,75
8x6,75

Side raises ss. Front raises
8x10 (per arm) vs. 8x10 (per arm
8x10 vs. 8x10
8x10 vs. 8x10

Triceps, wat pompwerk, gesuperset, weet niet meer precies.

Cardio: 15 minuten crosstrainer +220kcal.

Ga deze week proberen nog zo goed mogelijk op m'n eten te letten en dan maandag wegen, kijken wat 't brengt. Vind mezelf eigenlijk nog niet droog genoeg, maar op den duur blijft er ook weinig meer van me over als ik nog veel gewicht kwijt raak.

Lekkere training man! Eerlijk gezegd lijkt een te lange tijd lowcarb en cutten mij ook niks man, gewoon doen wat jij denkt dat het beste is. Je staat er toch al aardig droogjes bij als je ziet waar je vandaan komt

Zeer herkenbaar, een dip. Had ik ook een paar weken geleden, had totaal geen zin meer om te cutten. Wat ik toen deed was een weekje rust nemen en op onderhoud eten (~2500 kcal). Dit deed ik ook omdat ik mijn schouder wilde laten rusten, dus zonder een blessure is een week rust wellicht niet de beste optie.
De tweede optie: ga lekker refeeden. Stamp 4000 kcal naar binnen of meer post-workout. Je hebt al zeer goede progress geboekt, dus 1-2 dagen high-carben kan geen kwaad. Het hoeft niet eens per se 'junk food' te zijn.

Heb ik ook al over zitten denken ja. Weet eigenlijk niet of dat voldoende gaat zijn. Cut nu namelijk al zolang, en d'r zal best eens een high-carb dag tussen hebben gezeten. Ga deze week kijken hoe 't verloopt, maandag kijken wat de wekelijkse progressie is en dan zie ik wel verder. Misschien wel een weekje op onderhoud eten inderdaad, en dan wel blijven trainen, dat is misschien beter.

Heb ik ook al over zitten denken ja. Weet eigenlijk niet of dat voldoende gaat zijn. Cut nu namelijk al zolang, en d'r zal best eens een high-carb dag tussen hebben gezeten. Ga deze week kijken hoe 't verloopt, maandag kijken wat de wekelijkse progressie is en dan zie ik wel verder. Misschien wel een weekje op onderhoud eten inderdaad, en dan wel blijven trainen, dat is misschien beter.

Wat DJR89 zegt is opzich geen gek plan, zelf heb ik nog nooit gecut als skinny ecto XD dus kan er ook niet veel over zeggen. Maar volgens mij kan zo een weekje refeed echt geen kwaad nee. Eet je iedere dag onder je onderhoud dan ?

Eet eigenlijk iedere dag wel onder onderhoud inderdaad. Op trainingsdagen (4x per week) ongeveer 500 onder onderhoud, exclusief cardio. Op rustdagen zo'n 800 onder onderhoud.

heb dus ook 100 dagen wekelijks onder onderhoud gezeten en ik merkte de laatste paar weken dat mijn metabolisme trager was dan ik gewend was. heb de laatste dagen een refeed gedaan (niets aangekomen) en ik merk dat mijn metabolisme nu veel beter is. bro-science of placebo? wellicht, maar ik heb het gevoel dat het werkt.

Hm, volgende week vrijdag uit eten en zaterdag bbq. Daar heb je de refeed haha. Ik denk dat indaal maar eens gebruik van ga maken.

ja ga gewoon lekker eten, dat doet je ook goed, zowel fysiek als mentaal :) ik was ook bang dat ik 'dik' zou worden na mijn cheat day, terwijl ik helemaal niks ben aangekomen, maar voel me 100x beter na een flinke refeed.

Had drnet wel aders op m'n borst, motiveert dan weer wel om door te gaan xD. Achjaa meao's voor morgen zijn weer gemaakt. 250gr kip, 450gr kwark, 1 banaantje. Na training avondeten en 50gr rijst, 150gr kip, 60grwhey en 500ml melk. Even doorzetten nog!

Iedere dag onder je onderhoud eten lijkt me wel taai ja, waarom eet je op trainingsdagen niet gewoon op onderhoud dat je je verschil alleen uit je trainingen in de gym haalt ? en op rustdagen 500 kcal eronder ? Zal je cut (mischien) wat langzamer verlopen maar blijft het mischien wel wat makkelijker om het vol te houden ?

Is zeker taai, maar ´k maat het mezelf niet graag al te makkelijk. Anyways, vandaag weer een prima dagje. Redelijk gemotiveerd, heb wel zo iets van, ik kan nog wel even door eigenlijk.

Voeding:

250gr kip
30gr ketchup
450gr kwark
1 banaantje

250ml melk
30gr whey

training

200gr varkenshaas
100gr aardappelen
50gr wortelen
20gr champions

150gr kip
50gr rijst

Training ging goed!

10 minuten stepps

Opwarmen: facepulls/triceps etc

Time to start!

CG Pull up:
10xbw
10xbw
10xbw

DB BOR:
8x32
8x32
8x32

Reverse grip BOR:
10x40
10x40
10x40 heel easy, maar doe dit meer als extra uitput oefening

1-arm machine row:
8x75 per arm
10x70 per arm
10x70 per arm
10x55 per arm
10x45 per arm, laatste 2 sets dropset

Squats, jaja, we gaan et weer eens proberen, en het ging heerlijk!
10x50
10x50
10x50, alles ruim onder par, niet helemaal ATG, wel redelijke speedreps

Incline db curl:
8x12
8x12
8x12

Hammer curl superset. BB curl:
8x14 vs. 10x20
8x14 vs. 10x20
8x14 vs. 10x20

10 minuten cardio

Lekkere training, lekkere meals vandaag, prima!

Nice man dat het squatten weer lekker gaat bro! Db bors 32 kg in je cut aardig sterk vind ik

prima training. tof dat je weer motivatie hebt. ik raad het toch aan om eens een refeed te doen, het doet je meer goed dan kwaad ;)

Thanks! Zal vandaag wel aan m´n onderhoud komen, misschien zelfs iets erboven. Niet echt clean, maar toch 60% clean.

Terug
Naar boven