tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ik ook die epic gains was 10kg afgevallen en nu 6 weken later zitten daar weer 8 van op. Is echt puur spiergeheugen en spieren die zich weer volzuigen nadat ze helemaal depleted zijn.
Het zal vast wel de helft aan vocht zijn, maar kracht neemt ook weer ziek snel toe.
Zolang het geen vet is vind ik elke vorm van gewichtstoename best.
Haha kijk nog eens, ik dacht eerst ook WTF am I. Maar het is gewoon schaduw.
Lijkt net of het een stokje is ikr.

heb ik ook die epic gains was 10kg afgevallen en nu 6 weken later zitten daar weer 8 van op. Is echt puur spiergeheugen en spieren die zich weer volzuigen nadat ze helemaal depleted zijn.
Spieren zijn iets van 60 procent vocht..
Daarnaast zitten er veel voedingsstoffen in spieren.
Voordat je daadwerkelijk de structuur van spieren begint af te breken moet je het volgens mij wel vrij bont maken..
Hele zomervakantie (11 weken) alleen beetje brood en knakworsten met bier + geen slaap.
Waarschijnlijk is ook de helft alleen al het vocht wat die k*t wheyshakes vasthouden.
Nouja, paar maanden heb je zo weer terug als je goed eet.. Alle voedingsstoffen trekken weer in je spieren waardoor het vocht er weer ingaat (osmose verhaal) en daardoor epic gains. 
Nouja, paar maanden heb je zo weer terug als je goed eet.. Alle voedingsstoffen trekken weer in je spieren waardoor het vocht er weer ingaat (osmose verhaal) en daardoor epic gains.
![]()
wil niet lullig doen jo, maar hoe haal je het in je hoofd om in zn toestand scooter te gaan rijden dan ? ik zou me direct op laten halen, en zonder licht door het bos naar huis rijden..
wil niet de moraalridder uithangen maar dat is vragen om problemen man
ja pas op man, niet dat ze je dalijk ergens van een boom af kunnen schrapen, je zal niet de eerste zijn helaasIk heb zelf wel licht. sorry voor crappy info.
Heb gewoon groot licht aan staan, maar ik viel dus in slaap door die noxicrash.
ja pas op man, niet dat ze je dalijk ergens van een boom af kunnen schrapen, je zal niet de eerste zijn helaas
Ik heb een beste open wond aan gister overgehouden.
Ik denk zo'n 4 centimeter breed.
Kan ik gewoon mijn benen trainen of komt er dan te veel druk op te staan en verneuk ik het genezingsproces?

Wat denk je zelf?
Nouja, ligt eigenlijk aan de plek van de wond. Zolang de huid daar niet strak komt te staan tijdens t trainen kan t niet zoveel kwaad.. Zou wel voorzichtig aan doen.
Dus echt bij elke stap voel ik het sowieso al trekken.Het zit midden op mijn knieDus echt bij elke stap voel ik het sowieso al trekken.
Maar dat kan komen omdat al het beenhaar in de korst en wondvocht zit en dit dan iets verplaatst.
Ik dacht zelf als ik voor het squaten gewoon even een beetje de huid oprek door rekken en strekken kan het geen kwaad.
Maar het kan natuurlijk zijn dat opeens de hele wond scheurt en het gaat bloeden als een malle.
---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 16:28 ----------
Net dbb meet gehad. Erg moe zijn en dag erna gelijk om 5 uur wakker worden voor het werk.
Scooter rijden is erg saai, en als ik dan niet aan pr0n denk of aan huiswerk dat af moet verveel ik me al gauw.

)