Fitness Seller

sTiiWaZz evolves into..

heb ik ook die epic gains was 10kg afgevallen en nu 6 weken later zitten daar weer 8 van op. Is echt puur spiergeheugen en spieren die zich weer volzuigen nadat ze helemaal depleted zijn.

• Topic Starter Topic Starter
heb ik ook die epic gains was 10kg afgevallen en nu 6 weken later zitten daar weer 8 van op. Is echt puur spiergeheugen en spieren die zich weer volzuigen nadat ze helemaal depleted zijn.

Het zal vast wel de helft aan vocht zijn, maar kracht neemt ook weer ziek snel toe.
Zolang het geen vet is vind ik elke vorm van gewichtstoename best.

ging ik vandaag benen trainen, nadat ik klaar was met 3 keer leg extension till failure viel ik op de grond omdat ik door mijn benen heen zakte :P

Kom ik strompelend buiten na 5 minuten rijden valt de motor uit, tank leeg/Madasphuck!!!
Naar huis kruipen als een malle door het donkere k*t bos en nu aan tonijn infuus.

Spieren zijn iets van 60 procent vocht..

Daarnaast zitten er veel voedingsstoffen in spieren.

Voordat je daadwerkelijk de structuur van spieren begint af te breken moet je het volgens mij wel vrij bont maken..

Spieren zijn iets van 60 procent vocht..

Daarnaast zitten er veel voedingsstoffen in spieren.

Voordat je daadwerkelijk de structuur van spieren begint af te breken moet je het volgens mij wel vrij bont maken..

Hele zomervakantie (11 weken) alleen beetje brood en knakworsten met bier + geen slaap.
Waarschijnlijk is ook de helft alleen al het vocht wat die k*t wheyshakes vasthouden.

Hele zomervakantie (11 weken) alleen beetje brood en knakworsten met bier + geen slaap.
Waarschijnlijk is ook de helft alleen al het vocht wat die k*t wheyshakes vasthouden.

:roflol: Nouja, paar maanden heb je zo weer terug als je goed eet.. Alle voedingsstoffen trekken weer in je spieren waardoor het vocht er weer ingaat (osmose verhaal) en daardoor epic gains. :p

:roflol: Nouja, paar maanden heb je zo weer terug als je goed eet.. Alle voedingsstoffen trekken weer in je spieren waardoor het vocht er weer ingaat (osmose verhaal) en daardoor epic gains. :p

Ik houd van dat osmose verhaal.
Toch dank voor je inbreng bro, really helpfull.

Vandaag: Rug

Lat pulldown: 10 x55 (behind head)
Deadlift: 10 x 100
Bent over row:10x50 (barbell)
Dumbbell rows:10x28 (per hand)
Row machine : 10x 76

pffffff vandaag zieke k*tdag.
Vanochtend eerst in slaap gevallen op scooter, kreeg een vogel in mijn gezicht en werd toen weer wakker door de klap. Dacht dat ik goed wakker was daardoor maar 5 minuten later zat ik weer te dromen en gleed ik onderuit door een hoop bladeren.
Mijn knie ligt helemaal open en heb een vieze diepe wond + broek en scooter naar de klote.

Vanavond opzich een goede training maar was intens moe.
Op weg terug naar huis weer in slaap gevallen en de bosjes in gereden vlak langs alle bomen heen. (moet 20 minuten door het bos zonder verlichting rijden.)
Ben blij dat ik nog leef en nog eiwitjes kan eten.

Verder dit weekend DBB stapavond gehad. Was erg gezellig en heb een paar nummertjes aan over gehouden.
Chick wilt maar al te graag the c0ck en prijst me helemaal de hemel in via whapp. Dunno of dit een vervolg krijgt of ik haar weer op zal zoeken of dat ik hier nu echt te moe voor ben.

wil niet lullig doen jo, maar hoe haal je het in je hoofd om in zn toestand scooter te gaan rijden dan ? ik zou me direct op laten halen, en zonder licht door het bos naar huis rijden..

wil niet de moraalridder uithangen maar dat is vragen om problemen man

wil niet lullig doen jo, maar hoe haal je het in je hoofd om in zn toestand scooter te gaan rijden dan ? ik zou me direct op laten halen, en zonder licht door het bos naar huis rijden..

wil niet de moraalridder uithangen maar dat is vragen om problemen man

Ik heb zelf wel licht. sorry voor crappy info.

Heb gewoon groot licht aan staan, maar ik viel dus in slaap door die noxicrash.

Ik heb zelf wel licht. sorry voor crappy info.

Heb gewoon groot licht aan staan, maar ik viel dus in slaap door die noxicrash.
ja pas op man, niet dat ze je dalijk ergens van een boom af kunnen schrapen, je zal niet de eerste zijn helaas

ja pas op man, niet dat ze je dalijk ergens van een boom af kunnen schrapen, je zal niet de eerste zijn helaas

True..

Meestal zijn het van die kansloze straatracers die zichzelf in een boom planten.

En dat volk krijgt dan ook nog een monumentje.. Serieus, er zou gewoon een bord moeten staan: Gelukkig was het deze boom waar deze idioten tegen aan gingen en niet tegen een kind.

Ik heb een beste open wond aan gister overgehouden.
Ik denk zo'n 4 centimeter breed.

Kan ik gewoon mijn benen trainen of komt er dan te veel druk op te staan en verneuk ik het genezingsproces?

Ik heb een beste open wond aan gister overgehouden.
Ik denk zo'n 4 centimeter breed.

Kan ik gewoon mijn benen trainen of komt er dan te veel druk op te staan en verneuk ik het genezingsproces?

Wat denk je zelf? :roflol:

Nouja, ligt eigenlijk aan de plek van de wond. Zolang de huid daar niet strak komt te staan tijdens t trainen kan t niet zoveel kwaad.. Zou wel voorzichtig aan doen.

In slaap vallen op je scooter? hoedan ;roflol:

Wat denk je zelf? :roflol:

Nouja, ligt eigenlijk aan de plek van de wond. Zolang de huid daar niet strak komt te staan tijdens t trainen kan t niet zoveel kwaad.. Zou wel voorzichtig aan doen.

Het zit midden op mijn knie :P Dus echt bij elke stap voel ik het sowieso al trekken.
Maar dat kan komen omdat al het beenhaar in de korst en wondvocht zit en dit dan iets verplaatst.

Ik dacht zelf als ik voor het squaten gewoon even een beetje de huid oprek door rekken en strekken kan het geen kwaad.
Maar het kan natuurlijk zijn dat opeens de hele wond scheurt en het gaat bloeden als een malle.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 16:28 ----------

In slaap vallen op je scooter? hoedan ;roflol:

Net dbb meet gehad. Erg moe zijn en dag erna gelijk om 5 uur wakker worden voor het werk.
Scooter rijden is erg saai, en als ik dan niet aan pr0n denk of aan huiswerk dat af moet verveel ik me al gauw.

Het zit midden op mijn knie :P Dus echt bij elke stap voel ik het sowieso al trekken.
Maar dat kan komen omdat al het beenhaar in de korst en wondvocht zit en dit dan iets verplaatst.

Ik dacht zelf als ik voor het squaten gewoon even een beetje de huid oprek door rekken en strekken kan het geen kwaad.
Maar het kan natuurlijk zijn dat opeens de hele wond scheurt en het gaat bloeden als een malle.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 16:28 ----------

Net dbb meet gehad. Erg moe zijn en dag erna gelijk om 5 uur wakker worden voor het werk.
Scooter rijden is erg saai, en als ik dan niet aan pr0n denk of aan huiswerk dat af moet verveel ik me al gauw.

Ga je zingen en beetje rondkijken doe ik ook altijd op de scooter :)

Benen:

Squat: 90kgx10
Lunges: 50kgx20
Legpress: 140kgx10, had stukken meer gekunt :(
Leg extension,67kgx21, Probeerde op een failure van rond de 10 reps uit te komen maar gewicht was te laag :P
Leg krul: 71kgx10
Calf raises: 200kgx15 (auw :( )

En nog 12 widegrip pullups, you mad?

Voor de adonis belt, (no idea wat de echte naam is van de spier) pak ik een dumbbell vast en hang ik over naar de zijkant.
Heet dit side flexie ofzo?
Pls iemand help me met de naam, chicks doen het ook altijd met 1kg weights.
Maar iig ^die oefening: 26kg x 20

Terug
Naar boven