XXL Nutrition

Stoppen met roken

Nog steeds niet gerookt sinds 2 januari:D

ik sinds 1 januari, 1 dag langer ahyea.

merkte vooral dat ik meer adem heb, en me hartslag een stuk rustiger is geworden, helaas weet ik nu weer hoe het is om een roker te zijn omdat ik nu dexaprine gebruik.
af en toe heel kortademig en een hogere hartslag :p

3 dagen geleden precies een jaar gestopt met roken :cool:

Hoppa, vandaag een maand gestopt met roken!

5 maanden gestopt met roken nu! :)

Ik moet nog beginnen met stoppen, maar ben zwak minded als ik eens goed naar mezelf kijk.
Denk ook niet dat ik het vol zou houden.

Hoop stoppers zeg, nice ;)

Ik moet nog beginnen met stoppen, maar ben zwak minded als ik eens goed naar mezelf kijk.
Denk ook niet dat ik het vol zou houden.

If you don't try......
Dat dacht ik zelf ook maar vind het reuze meevallen tot nu toe

True, alleen ik denk dat als het in mijn hoofd niet goed zit, ik het toch niet volhou. Zeker nu niet met die vakantie / zomer periode.

Je moet het wel echt willen idd, anders wordt het moeilijk om vol te houden...
Wat bij mij hielp, was heel erg de voordelen van stoppen voor ogen houden.

Succes voor iedereen die het aan het proberen is! Ben 3 jaar geleden gestopt met blowen en 1,5 jaar geleden met roken (allebei ongeveer 10 jaar gedaan). Blowen gedaan door mezelf twee weken op te sluiten en alle DVD boxen van Friends te kijken. Roken gedaan met behulp van pleisters, werkte bij mij best goed. Mis het af toe wel nog! Denk niet dat je daar ooit van af komt.

Ben nu helemaal rookvrij, ik mis het niet meer en geraak niet meer in de verleiding om te roken als mijn klasgenoten buiten met een peuk staan. Feels good ;D.

Cold turkey was bij mij vorig jaar gefaald. Na een maand rookte ik weer. Dit jaar had ik mezelf beloofd om te minderen. In januari en februari nog wel een paar peuken gerookt, maar de laatste weken helemaal niets meer! 5-6 euro per pakje per week is toch weer een kilo kipfilet he! :D

• Topic Starter Topic Starter
Een hoop stoppers idd! Leuk!
K heb nog steeds niet gerookt, op een blowtje vorig weekend na dan:D

Zucht ik moet dit nog steeds een x gaan doen ja... :o

Succes voor iedereen die het aan het proberen is! Ben 3 jaar geleden gestopt met blowen en 1,5 jaar geleden met roken (allebei ongeveer 10 jaar gedaan). Blowen gedaan door mezelf twee weken op te sluiten en alle DVD boxen van Friends te kijken. Roken gedaan met behulp van pleisters, werkte bij mij best goed. Mis het af toe wel nog! Denk niet dat je daar ooit van af komt.

Dit kan je opvatten als een marteling :eek:

Voordelen tegen de nadelen afwegen helpt een stuk in je beslissing, trust me;)

Ja ik weet het..

Elke maand extra kleding/nieuwe schoenen whatever
Fitter
Langer kunnen coïtusen
Geen extra stopjes bij de benzinepomp
algehele gezondheid

etc.

Maar waarom krijg ik mezelf er niet toe dan?

Koffie zal nooit meer hetzelfde zijn zonder sigaret :o
En dat glaasje drank ook niet..
Mijn kleding zal nooit meer stinken naar rook :(
Mijn tanden zullen niet nog geler worden :eek:

:rolleyes:

Gewoon erger dan niet roken, dus erg effectief lijkt me :)

Haha nou iets te effectief, denk dat je naast dat je wil stoppen met roken ook wilt stoppen met leven als je bezig met kijken bent.

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 11:43 ----------

Ja ik weet het..

Elke maand extra kleding/nieuwe schoenen whatever
Fitter
Langer kunnen coïtusen
Geen extra stopjes bij de benzinepomp
algehele gezondheid

etc.

Maar waarom krijg ik mezelf er niet toe dan?

Koffie zal nooit meer hetzelfde zijn zonder sigaret :o
En dat glaasje drank ook niet..
Mijn kleding zal nooit meer stinken naar rook :(
Mijn tanden zullen niet nog geler worden :eek:

:rolleyes:

Belangrijkste lijkt mij! :D
Ookal zijn die andere dingen ook wel heel erg relaxed. Merk alleen wel dat al het geld dat ik over zou moeten houden op gaat aan andere zooi.

• Topic Starter Topic Starter
I know, ik mis m'n gele tanden ook heel erg jah....:D

Langer kunnen coïtusen....rly...nooit last van m'n ademhaling gehad eigenlijk, toch maar eens op letten

I know, ik mis m'n gele tanden ook heel erg jah....:D

Langer kunnen coïtusen....rly...nooit last van m'n ademhaling gehad eigenlijk, toch maar eens op letten

Lig je altijd onder zeker? Of zit je op je knieen? :D
Ik merk wel dat als het lang duurt dat ik daarna echt buiten adem ben... Schiet niet op eigenlijk :o

Terug
Naar boven