XXL Nutrition

Stoppen met roken

Zo hoort t toch ook???

not srs

Haha true :p

Nee maar zonder gekheid, ik merk nu ik wel wat ouder word dat het toch wel wat meer zijn tol begint te eisen. Ik sport natuurlijk regelmatig en heb nergens last van lichamelijk. Maar je moet me echt niet vragen om een kilometer hard te gaan lopen want dan kun je me opvegen op de helft waarschijnlijk.

Of een aantal keer de trap op en af...

Succes!

ben 3 jaar geleden gestopt met roken.. maar toch soms nog trek in een sigaretje.. kom je volgens mij ook nooit af.

Ja hoor. Ik ben bijna 11 jaar geleden gestopt en na de eerste week heb ik nooit meer die trek gehad. Ik wil niet meer roken, dus ik rook niet meer. Eigenlijk best simpel. ;)

Ik vond stoppen ook niet moeilijk, ik stond er volledig achter en dus viel het me gewoon ontzettend mee. En ja, ik ben nu een van die ex rokers die echt misselijk word van die vieze geur, er dus ook écht niet in gaat zitten, praten met iemand die net gerookt heeft vreselijk onaangenaam vind en nooit een roker zal zoenen. :p

• Topic Starter Topic Starter
Heeft weinig te maken met leeftijd imo, een 19-jarige zonder conditie kan je ook opvegen na een km hardlopen.

Ho wacht, nou zit ik excuses te maken!
T komt idd door je leeftijd! Stop met roken en ga rennen! Anders kan je over een jaar hooguit 5-minuten-tussen-de-lakens!

of op de trap, tafel,gang enz enz

Rook je nog steeds niet, Suus?
Zag net pas dat dit een topic was van januari............ik kom hier soms een tijdje niet en dan val ik opeens weer ergens in enzo........:P

Mijn conditie is er niet beter op geworden door te stoppen met roken. Vrij kortademig maar het lichaam moet denk aan t BW wennen. In 3-4 jaar tijd toch wel zo'n 50kg aangekomen

Dit kan je opvatten als een marteling :eek:

idd friends :rolleyes:

Ja ik weet het..

Elke maand extra kleding/nieuwe schoenen whatever
Fitter
Langer kunnen coïtusen
Geen extra stopjes bij de benzinepomp
algehele gezondheid

etc.

Maar waarom krijg ik mezelf er niet toe dan?

Koffie zal nooit meer hetzelfde zijn zonder sigaret :o
En dat glaasje drank ook niet..

Mijn kleding zal nooit meer stinken naar rook :(
Mijn tanden zullen niet nog geler worden :eek:

:rolleyes:

idd, eens je je smaak terug hebt smaakt alles 1000x beter.

Ja hoor. Ik ben bijna 11 jaar geleden gestopt en na de eerste week heb ik nooit meer die trek gehad. Ik wil niet meer roken, dus ik rook niet meer. Eigenlijk best simpel. ;)

Ik vond stoppen ook niet moeilijk, ik stond er volledig achter en dus viel het me gewoon ontzettend mee. En ja, ik ben nu een van die ex rokers die echt misselijk word van die vieze geur, er dus ook écht niet in gaat zitten, praten met iemand die net gerookt heeft vreselijk onaangenaam vind en nooit een roker zal zoenen. :p

+1 ook smerig hoe sommige mensen na het roken weer de lift en kantoor vervuilen met hun lucht of mensen die het nodig vinden om nog net voor ze een gebouw binnen gaan een trekje nemen, sigaret op de grond pleuren en in het gebouw uitblazen.

• Topic Starter Topic Starter
Ben nog steeds gestopt ja!
Heb de behoefte ook niet meer, vorig weekend wel iets anders gerookt maar daar zat geen tabak in;)

Heeft weinig te maken met leeftijd imo, een 19-jarige zonder conditie kan je ook opvegen na een km hardlopen.

Ho wacht, nou zit ik excuses te maken!
T komt idd door je leeftijd! Stop met roken en ga rennen! Anders kan je over een jaar hooguit 5-minuten-tussen-de-lakens!

of op de trap, tafel,gang enz enz

Haha jaaa beetje excuses maken voor mijn verslavingsgedrag :p

4 weken gestopt nu maar het blijft toch lastig, Helemaal als ik een biertje drink.

Het is en blijft jouw keuze.
Persoonlijk vind ik wel omdat het duurder gaat worden het maar een flauwe reden is om te kappen :p

zelf ben ik meer een sociale roker. sommige maanden rook ik niet andere maanden koop ik wel eens een pakje...

Het is en blijft jouw keuze.
Persoonlijk vind ik wel omdat het duurder gaat worden het maar een flauwe reden is om te kappen :p

zelf ben ik meer een sociale roker. sommige maanden rook ik niet andere maanden koop ik wel eens een pakje...

Nja 8,- per dag is toch 240,- per maand :eek:
Ik moet echt gaan stoppen :mad:

Nja 8,- per dag is toch 240,- per maand :eek:
Ik moet echt gaan stoppen :mad:

Het is en blijft wel een luxe...

Maar als je gaat stoppen zal ik voor je duimen. Een verslaving is geen kinderspel.

Voor 2880 euro per jaar heb je al een mooie all-in reis.
Of een truckload full of nutrition supps ! :)

• Like
Waarderingen: mat
Of een jaar lang lekker roken.

Het is en blijft wel een luxe...

Maar als je gaat stoppen zal ik voor je duimen. Een verslaving is geen kinderspel.

Voor 2880 euro per jaar heb je al een mooie all-in reis.
Of een truckload full of nutrition supps ! :)

Sinds ik gestopt ben met roken houd ik geen cent meer of minder over hoor...aan de andere kant, buitenom mijn vaste spaarregelingen spendeer ik dan ook gewoon iedere euro die beschikbaar is :D

Nu bijna twee jaar gestopt. Erg moeilijk, soms nog, maar een zeer beste keuze:
- je houd tijd over! de sigaret bepaald niet langer dat 'het moet'. Freedom!
- meer energie, het blijkt zelfs ongezond te zijn ;-)
- en dan nog het geld, stank ( rokers ruften echt wel!).
Het fijnste zou zijn als je er af en toe een kon opsteken, maar dat is gedoemd te mislukken.

Nu bijna twee jaar gestopt. Erg moeilijk, soms nog, maar een zeer beste keuze:
- je houd tijd over! de sigaret bepaald niet langer dat 'het moet'. Freedom!
- meer energie, het blijkt zelfs ongezond te zijn ;-)
- en dan nog het geld, stank ( rokers ruften echt wel!).
Het fijnste zou zijn als je er af en toe een kon opsteken, maar dat is gedoemd te mislukken.

Vooral dat ja. Nu sta in weleens nog bij dezelfde mensen waar ik vroeger mee rookte tijdens de pauzes, maar shiiiiit, hun adem. Ze hebben een hele stank aura om zich heen, niet te harden. Vroeger viel me dat totaal niet op. :eek:

Terug
Naar boven