MuscleMeat

Strong and Big is the Duo

Mooie training bro!

Andere gym is altijd even wennen! Zelfs andere dumbels is wennen..

Desalniettemin goed getraind weer gozer!

Geniet van je zondag:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.103
Thx guys!
Op deze mooi zondag weer ff getraind

Db row
10 x 36
7 x 36
9 x 34
8 x 34

Latpulldown
10 x 57
6 x 67
7 x 57
11 x 47

Yates row
10 x 70
8 x 70
12 x 60

V-latpulldown
7 x 57
10 x 47
9x 47

Seated row
11 x 60
9 x 70
7 x 60
10 x 50

Seated row achterkant schouder met zo'n latpulldown ding
15 x 27,5
13 x 35
9 x 42,5
10 x 35

BB curl
6 x 40
8 x 30
16 x 20
13 x 20

Biceps curl machine
6 x 35
10 x 25
7 x 30
k*t machine

Hammer curl
16 x 10
10 x 12
10 x 12

Daarna even wat buikwerk ging wel lekker

Duur: 1 uur 10 min
Rating : back 4/5 ging lekker nog beetje wennen maar goed
Biceps 3,5/5 ging goed tot dat die mislukte machine kwam verpeste beetje de pomp
Buik 5/5 goed gevoel lekker oefeningen kunnen doen.

Tis allemaal nog wennen maar t ziet er wel allemaal goed uit zijn machine die ik goed kan gebruiken. Nu word beetje kijken hoe ik t precies in elkaar ga bouwen het idee blijft het zelfde (hoofd oefeningen) hooguit wat andere assistance's.

Fijne zondag!

• #2.104
Vraagje over supplementen ik slik alle langere tijd 1 x per dag multi cap 1 x per dag visolie.
Nou vraag ik me af of dit wel voldoende is of dat jullie er meer zouden nemen per dag of nog iets anders erbij zouden doen?
Graag jullie kijk hierop ik neem ze overigens s'ochtends na m'n ontbijt

Vraagje over supplementen ik slik alle langere tijd 1 x per dag multi cap 1 x per dag visolie.
Nou vraag ik me af of dit wel voldoende is of dat jullie er meer zouden nemen per dag of nog iets anders erbij zouden doen?
Graag jullie kijk hierop ik neem ze overigens s'ochtends na m'n ontbijt
Visolie zou je wel kunnen verhogen naar 2 of 3. Voor multi is het denk zaak een goede sport multivit te kopen. Gewoon huismerk B&F of XXL. Spot multivits zijn wat hoger gedosseerd in de voor 'ons' belangrijke vitaminen en mineralen.

@Training: Erg sterk weer gozer! Yates rows met dat gewicht zijn niet mis:thumbs:

Visolie zou ik zeker op 2 tot 4 caps gaan zitten, multi, s is per merk verschillend, ik neem 3 optimen per dag. Sterke training weer kerel.

Super sterke training! 62kg lichaams gewicht bij deze gewichten is er netjes je curlt straks je eigen bodyweight

• #2.108
Visolie zou je wel kunnen verhogen naar 2 of 3. Voor multi is het denk zaak een goede sport multivit te kopen. Gewoon huismerk B&F of XXL. Spot multivits zijn wat hoger gedosseerd in de voor 'ons' belangrijke vitaminen en mineralen.

@Training: Erg sterk weer gozer! Yates rows met dat gewicht zijn niet mis:thumbs:

Visolie zou ik zeker op 2 tot 4 caps gaan zitten, multi, s is per merk verschillend, ik neem 3 optimen per dag. Sterke training weer kerel.

Super sterke training! 62kg lichaams gewicht bij deze gewichten is er netjes je curlt straks je eigen bodyweight

Thx guys.
Ik heb deze vitaminnen pillen:
Zou ik dan per dag 2 vit nemen 1 s'ochtends bij t ontbijt en 1 na de training?
En visolie verhoog ik naar 3 dan 1 s'ochtends 1 na de training 1 voor t slapen.

Vandaag wezen training nog spierpijn in me borst en voorkant schouders dus niet begonnen met fsq.

Nieuwe gym dus alles was beetje wennen.

Lb 1
Hacksquat machine
20 x 105
15 x 125
13 x 135
12 x 125
Tis zo'n soort machine:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leg extensions 2 benen
16 x 55
14 x 65
9 x 75
11 x 65
15 x 55

Front squat
2 x 15 x 40

Leg extensions one leg
13 x 30
11 x 30
15 x 25
13 x 25

Seated calf raise smith
20x 120kg
15 x 140kg
21 x 140kg kreeg het niet voor mekaar.

Heel raise db
12 x 10kg
2 x 11 x 10kg
10 x 10kg

BB shrugs
13 x 70
10 x 80
9 x 80
11 x 70

Duur
55 min
Rating
Quads 4.5/5 ging lekker zaten goed vol
Calves 3,5/5 weer geklooi
Traps 3,5/5 niks bijzonders

Goeie calve raise brah, ga dat ook eens in de smith proberen aangezien er een nieuwe staat :cool: gewoon stang op bovenbeen of doe je er iets tussen? Of beter braaf bij die seated calve raise blijven?

• #2.110
Beter bij die seated calve raise tis dat ik niet heb.
Want de smith kost veel te veel moeite met klaarzetten enzovoorts.

Mooie training gozer! Dat hacksquat apparaat ziet er top uit!:thumbs:

Ik zou ook gezien je lichaamsgewicht niet je multivit gaan verhogen of je moet er voor jezelf echt het gevoel bij hebben dat het werkt. Extra visolie is IMO gewoon gezond, maar zou persoonlijk kiezen voor 2 s'ochtends en 1 voor het slapen om dat ik het liefst mijn vetten zo laag mogelijk hou na mijn training (ook al is het maar maximaal 1g:rolleyes: *bro-science*). Weet ook niet of er echt tijdstippen zijn waarbij het optimaal is om te nemen

• #2.112
Oke thx ja alleen een nadeel hij kan heel diep alleen kom ik dan amper omhoog dus hij is of te diep of iets te hoog maar zal volgende week nog is googlen:p
Oke zal volgende keer 2 s'ochtends en 1 savonds over die multi denk ik dat je gelijk hebt dat het overbodig is.
Nu zie ik van die bb'ers op youtube altijd ongelofelijk veel pillen slikken hoe halen ze er ooit zoveel?(gewoon nieuwsgierig)

Vandaag pushday nog ene spierpijn in me aanhechting van me borst en voorkant schouder dus moest even aankijken hoe t ging. Kon niet volop gaan vooral met schouders maar goed beter getraind dan niet getraind denk ik dan zo.
Hier komt die dan:

Incline benchpress standje 3:
10 x 60
6 x 65
5 x 60
11 x 50
9 x50

Shoulder press smith
9 x 30
2 x 8 x 30
7 x 30

Incline db fly
13 x 14kg
9 x 16
8 x 16

Pec deck fly
9 x 55
13 x 45
11 x 45
13 x 40

Lateral raise deze ging dus veel minder
12 x 8kg
11 x8kg
10 x 8kg
9 x 8kg

Skullcrusher db
15 x 8
9 x 12kg
7 x 12kg
2 x 10 x 10kg

Triceps rope pushdown erg zware kabel over was dit.
15 x 12kg
7 x 17kg
10 x 14kg
11 x 12 kg
10 x 12kg
11 x 9kg

Duur : 1 uur en 5 min

Borst : 3,5/5 jammer dat ik niet voluit kon door nog lichte last van spierpijn ook was de pomp niet optimaal.
Schouder: 2,5/5 ...
Triceps 4/5 oefeningen gekozen waarvan ik had verwacht zo min mogelijk last te hebben van schouders en zaten toch aardig vol.

Zijn goede gewichten hier! Vooral qua benen erg sterk! Ook die Yates Row is wel lekker :D

Denk niet dat ik de meeste van deze gewichten kan evenaren, ondanks mijn 4kg extra :(

Mooie training hoor, zeker die incline DB fly :thumb:

Wederom flinke trainingen dude, altijd wennen aan andere apperatuur.

Zeker weer een mooie training man!

Nu zie ik van die bb'ers op youtube altijd ongelofelijk veel pillen slikken hoe halen ze er ooit zoveel?(gewoon nieuwsgierig)
Waarschijnlijk de vreselijk hoog gedoseerde animal packs ( http://www.xxlnutrition.nl/animal-pak/universal ) of BCAA caps (daarvan moet je voor 5g BCAA al gauw 10 caps slikken).

Jammer dat je borst en schouders niet helemaal gingen zoals je wilde! Maar zie dat je tricep wel bijna maximaal hebt kunnen pakken:thumbs: Nog steeds goed bezig man!

Ziet er goed uit! Waarom shoulder press in de smith?

Denk dat die pillen van pro's vooral zijn om eventuele negatieve effecten van AAS tegen te gaan en voor de gewrichten (ook die lijven zijn niet gemaakt voor zulke gewichten).

Terug
Naar boven