Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Visolie zou je wel kunnen verhogen naar 2 of 3. Voor multi is het denk zaak een goede sport multivit te kopen. Gewoon huismerk B&F of XXL. Spot multivits zijn wat hoger gedosseerd in de voor 'ons' belangrijke vitaminen en mineralen.Vraagje over supplementen ik slik alle langere tijd 1 x per dag multi cap 1 x per dag visolie.
Nou vraag ik me af of dit wel voldoende is of dat jullie er meer zouden nemen per dag of nog iets anders erbij zouden doen?
Graag jullie kijk hierop ik neem ze overigens s'ochtends na m'n ontbijt
Visolie zou je wel kunnen verhogen naar 2 of 3. Voor multi is het denk zaak een goede sport multivit te kopen. Gewoon huismerk B&F of XXL. Spot multivits zijn wat hoger gedosseerd in de voor 'ons' belangrijke vitaminen en mineralen.
@Training: Erg sterk weer gozer! Yates rows met dat gewicht zijn niet mis![]()
Visolie zou ik zeker op 2 tot 4 caps gaan zitten, multi, s is per merk verschillend, ik neem 3 optimen per dag. Sterke training weer kerel.
Super sterke training! 62kg lichaams gewicht bij deze gewichten is er netjes je curlt straks je eigen bodyweight
*bro-science*). Weet ook niet of er echt tijdstippen zijn waarbij het optimaal is om te nemen
Waarschijnlijk de vreselijk hoog gedoseerde animal packs ( http://www.xxlnutrition.nl/animal-pak/universal ) of BCAA caps (daarvan moet je voor 5g BCAA al gauw 10 caps slikken).Nu zie ik van die bb'ers op youtube altijd ongelofelijk veel pillen slikken hoe halen ze er ooit zoveel?(gewoon nieuwsgierig)
Ziet er goed uit! Waarom shoulder press in de smith?