MuscleMeat

Strong and Big is the Duo

Nice, lekker veel setjes weer.

Waarom geen kuiten in je schema?

• Topic Starter Topic Starter
meestal rond de 32reps in het totaal, toeval of bewust:D?
Haha nee zeker niet bewust ik ga gewoon op gevoel af.

Deads bij benen, niet mijn ding maar oke alles kan natuurlijk. slopende training wel!

Van mij zeker ook niet maar ik wil proberen in 3 weken 3 keer lb te pakken en 3 keer rug en als je dan op moet letten met dagen niet achter elkaar is dat zoveel gedoe.
Tis wel even tijdelijk slopend.

Nice, lekker veel setjes weer.

Waarom geen kuiten in je schema?

Ik doe kuiten achter een lb schema staat niet vast ga gewoon af op gevoel of ik beetje zin in heb geld eigenlijk voor buik tis geen verplichting maar ik wil t wel perse 1 x in de week doen.

Beetje brak maar wel evn lekker benen aangepakt man.

Leg press
8 x 60
8 x 110
8 x 126
8 x 134
8 x 138
8 x 141
8 x 151
8 x 158
8 x 161
8 x 161
8 x 168 pr:D

Lying Leg curl
8x 25
8 x 39
8 x 41,5
8 x 44
8 x 41,5
8 x 39

Leg extensions
8 x 60
8 x 68
8 x 72
8 x 77
8 x 82

Trap oefening ook voor hamstrings naam vergeten 4 setjes en even 10 setjes kuiten gewoon zittend en staan.

lekker bezig, wel veel volume... hoevaak train je ze in de week? en kan eroverheen gelezen hebben, maar waarom squat je niet (in deze training)?

leg je op je legpress gewichtjes? zodat je tussen de tientallen gaat:D?

lekker bezig, wel veel volume... hoevaak train je ze in de week? en kan eroverheen gelezen hebben, maar waarom squat je niet (in deze training)?

Ik was brak en had er totaal geen zin sorry slecht excuses plus ik had vrijdag de fout gemaakt moest fsq + deadlift en dan vandaag sq + rdl ma goed.
Do of vrijdag gewoon weer squatenn:D

Hoevaak ik benen train in de week?
in 2 weken probeer ik ze 3-4 aan te pakken.

leg je op je legpress gewichtjes? zodat je tussen de tientallen gaat:D?

Nee tis gewoon zo'n kabelding t waren zoveel setjes omdat ik ben veranderd van gym dus was even uitvogelen hoe en wat.

Ik heb even zitten denken ik wil wat doelen gaan stellen op de compounds:)

Benchpress 1x80(jan 2012 was dat) >>> 1x 100
Mp 1 x 55 >> 1 x 70
DL 1 x 120 >> 1 x 160
Sq 3x3x90 >>> 1 x 125

mp en bp zijn al sterk man :eek:

Ik ben sterk voor me lichaam me bp en sq waren goedgekeurd door gemma die een oogje in t zicht had tenminste ze knikte dus dat vat ik als goed gekeurd want als ik iets fout doe komt ze na me toe.

Wel leuk om te zien allemaal van die 16jarige joggies denke al die grote manne ooh daar komt er weer die alle maar biceps triceps gaat trainen dan gaa ik sq en dl kijke ze echt :eek:

Ze zeggen ook tegen mij je traint alleen maar met joggie's terwijl ik zelf de jongste ben:o

Ik heb even zitten denken ik wil wat doelen gaan stellen op de compounds:)

Benchpress 1x80(jan 2012 was dat) >>> 1x 100
Mp 1 x 55 >> 1 x 70
DL 1 x 120 >> 1 x 160
Sq 3x3x90 >>> 1 x 125

en tegen wanneer de doelen? zodat je hier ook echt naar toe kunt leven! Het zijn in iedergeval stevige krachtstats!

en tegen wanneer de doelen? zodat je hier ook echt naar toe kunt leven! Het zijn in iedergeval stevige krachtstats!

Zo snel mogelijk ik heb niet echt een doel omdat ik niet weet hoe snel me kracht vooruit gaat tot nu toe waren t beetje beginners krachtgains dusja.
Ik hoop dit miss te halen voor 2013 maar weet niet of alles reëel is.

Ja je bent echt goed bezig, zeker voor je leeftijd. Ik wou dat ik op m'n 16e al het ijzer had ontdekt :p. Succes met je doelen!

Pull

Pull-ups
8 x bw
8 x bw
8 x bw
8 x bw
8 x bw
6 x bw

Bor
7 x 60
6 x 60
6 x 60
6 x 60

Db row
8 x 28
8 x 28
6 x 32
6 x 32

Facepulls
8 x
8 x
8x
8x
Weet gewicht niet meer echt

V-bar row pulldown
6 x 66
6 x 69
6 x 77
4 x 86

ez-bar curl
8x ez-bar + 10kg
6 x ez-bar + 20kg te zwaar dus
8 x ez-bar + 15 kg
8 x ez-bar + 15 kg

46 pull ups, i am jelly brah!

Gaat lekker.
Mooie pull-ups ook :)

gewicht bijpakken bij je pull ups:D en thx voor je advies voor men nieuw schema;). Trouwens ik denk dat dat zeker realistisch is als je er een stevige bulk tegen aan gooit!:D

doelen zijn wel realistisch denk ik,respect als je 1x70 mp haalt:D

Terug
Naar boven