XXL Nutrition

Strong and Big is the Duo

• Topic Starter Topic Starter
ik zit altijd nog te kloten met mijn bw :)

Nesselaar nog gefeliciteerd man!

haha dankje wel

Training van vandaag : push

Een vriend was mee naar de sportschool voor t eerst en je weet t dat vind die dan natuurlijk helemaal geweldig dus de training ging niet voorbeeldig.

Benchpress:
5 x 60
5 x 70
5 x 70
2 x 75 toen moest ik dus lachen door hem
5 x 75
3 x 75
5 x 70

Seated Schoulders Press
5 x 40
4 x 45
5 x 45
5 x 47,5
3 x 47,5
5 x 40

GCBP
8 x 60
6 x 60
8 x 50
8 x 50

Incline Dumbbell Press
8 x 20
8 x 22
6 x 24 ik moest weer lachen
8 x 26

Lateral Raise
8 x 8
8 x 7
8 x 7
8 x 8

Dips
8 x bw + 15
8 x bw + 20
6 x bw + 25
8 x bw + 20

Staand Fly's Gewicht per kant
8 x 18
8 x 20
8 x 24
8 x 24

schoulder press in machine
8 x 39
8 x 45
8 x 52
6 x 62

Triceps Extensions (iemand enig idee of ik deze beter kan doen of beter triceps pushdown?)
8 x 18
8 x 24
8 x 24
8 x 24

Upper Fly gewicht per kant
8 x 16
8 x 18
8 x 18

Gewoon me schouders omhoog denk gewoon standaard?

je moet is wat minder gewicht nemen en helemaal tot boven gaan met je bar(tot aan je kin) en daarmee pak je je schouders ook zeer zwaar mee mee;), alleen zien dat je een goeie polspositie hebt:D.
Je mp is sterker dan die van mij zie ik juist!:eek: mischien volgende keer is met mp beginnen om toch hogere werksetjes dan je te krijgen:D

je moet is wat minder gewicht nemen en helemaal tot boven gaan met je bar(tot aan je kin) en daarmee pak je je schouders ook zeer zwaar mee mee;), alleen zien dat je een goeie polspositie hebt:D.
Je mp is sterker dan die van mij zie ik juist!:eek: mischien volgende keer is met mp beginnen om toch hogere werksetjes dan je te krijgen:D

Ik snap echt totaal niet wat je bedoelt met de bar tot aan je kin?

Tis seated schoulders press he mijn mp is 1 x 50 :)

Als je maat je laat lachen tijdens setje geef je hem toch gewoon een mep???

Volgende keer zal ie wel nadenken ;)

Nog gefeli dude. Al beter met je rug btw?

Als je maat je laat lachen tijdens setje geef je hem toch gewoon een mep???

Volgende keer zal ie wel nadenken ;)

Nouja je weet wel de eerste keer heb je totaal geen evenwicht enzo dus t ging bij hem helemaal verkeerd toen moest ik dus lachen maar daarna was ik dus ja halverwege de set moest ik daar aandenken.

Nog gefeli dude. Al beter met je rug btw?

T gaat al beter maar zeker nog niet hersteld ik voel hem nu eigenlijk bijna nooit meer dus dat is wel beter ik wacht nog wel even.

haha ok;)

Vandaag gewerkt bier-frisje (supermarkt) heb eigenlijk helemaal geen last gehad van me onderrug het gaat de goeie kant op jongens:)

Vanaf volgende week hoop ik weer licht te gaan deadliften en squaten is kijken hoe dat gaat.

Morgen benen trainen zonder deadlift en squat dus:(

Wat scheelde er precies aan je onderrug?

Vandaag gewerkt bier-frisje (supermarkt) heb eigenlijk helemaal geen last gehad van me onderrug het gaat de goeie kant op jongens:)

Vanaf volgende week hoop ik weer licht te gaan deadliften en squaten is kijken hoe dat gaat.

Morgen benen trainen zonder deadlift en squat dus:(

Balen man.
Hoelaat moet je altijd beginnen bij supermarkt en tot hoelaat?

Wat scheelde er precies aan je onderrug?

Door me rug gegaan in vakantie toen ik in t water 3 mensen op me nek probeerden te krijgen en evenwicht te houden daarna hele steek in me onderrug.

Balen man.
Hoelaat moet je altijd beginnen bij supermarkt en tot hoelaat?

T was eigenlijk voor mij goed nieuws:rolleyes:
Verschilt vandaag 1 tot 10 maar morge 6 tot 10 maar heel vaak ook van 7 tot 5 :mad:
Tis gewoon bijbaantje in de vakantie werk ik dan altijd meer.

Door me rug gegaan in vakantie toen ik in t water 3 mensen op me nek probeerden te krijgen en evenwicht te houden daarna hele steek in me onderrug.

T was eigenlijk voor mij goed nieuws:rolleyes:
Verschilt vandaag 1 tot 10 maar morge 6 tot 10 maar heel vaak ook van 7 tot 5 :mad:
Tis gewoon bijbaantje in de vakantie werk ik dan altijd meer.

Ik had altijd 5 tot 9 uur.
Wat een rottijden zeg, ben toen ook ontslagen omdat ik gewoon naar boven ging om te eten en ff wat te drinken hahhaha

lol had 2 maanden terug precies hetzelfde gedaan op die blessure na dan :o alleen is het volgens mij onmogelijk drie mensen op je rug te krijgen :p 2 lukt goed, maar 3..... impossibru!

hahaha dagje zwemmen - serious business!
maar wel klote man

hahaha dagje zwemmen - serious business!
maar wel klote man

haha dat deden we eigenlijk beetje hele vakantie dusja t leven bestaat uit neervallen en opstaan he:)

lol had 2 maanden terug precies hetzelfde gedaan op die blessure na dan :o alleen is het volgens mij onmogelijk drie mensen op je rug te krijgen :p 2 lukt goed, maar 3..... impossibru!

Int water lukt t juist best wel makkelijk ja je moet natuurlijk niet drie big boys nemen neem maar gewoon paar wijven en 1 jonge.

Tis ook niet echt hele erge blessure ofzo bij deadliften voel ik hem ook niet heel erg meer bij squat maar daarom neem ik gewoon even rust zodat die helemaal weg is.

---------- Post added 31 July 2012 at 23:32 ----------

VRaagje weet iemand toevallig of het een goed idee is om dan wel gewoon fsq te doen?

Wat ik deed toen ik niet kon squatten door mijn blessure

leg-extensions
1 legged squats > vanuit de leg-extension machine, je laat een been rusten op de roller van de machine, moet je even de juiste hoogte aanpassen, vervolgens pak je 2 plates/db's om je werksets te verzwaren, ik zelf ging nooit zwaarder als 40kg totaal hiermee
lunges > als dit lukt
leg-curl >1 legged en/of 1 legged
db sldl > als dit lukt anders bodyweighted proberen > icm stretchen heb ik dit ook verbeterd

calves

Terug
Naar boven