AndroidHealthClinic

Strong and Big is the Duo

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik deed toen ik niet kon squatten door mijn blessure

leg-extensions
1 legged squats > vanuit de leg-extension machine, je laat een been rusten op de roller van de machine, moet je even de juiste hoogte aanpassen, vervolgens pak je 2 plates/db's om je werksets te verzwaren, ik zelf ging nooit zwaarder als 40kg totaal hiermee
lunges > als dit lukt
leg-curl >1 legged en/of 1 legged
db sldl > als dit lukt anders bodyweighted proberen > icm stretchen heb ik dit ook verbeterd

calves

Oke dankje die 1 legged squat lijkt me wel interssant is proberen.

Ik denk dat leg press aan toevoeg en dat ik gewoon wat ga stretchen na te training en me onderrug een beetje los laat gooien

Oke dankje die 1 legged squat lijkt me wel interssant is proberen.

Ik denk dat leg press aan toevoeg en dat ik gewoon wat ga stretchen na te training en me onderrug een beetje los laat gooien
Hele fijne oefening om je quads mee te isoleren, ook kan je varieëren met full ROM reps en partials, niet uitgelockt aan het eind voor constant tension.

Leg-press kon ik ook eerst niet doen, teveel druk op me rug, weet niet hoe dit bij jou zit. FSQ is wel minder belastend voor je onderrug. Gewoon even aanvoelen, iig niks forceren dat merk je de dagen/week erop!:o

Hele fijne oefening om je quads mee te isoleren, ook kan je varieëren met full ROM reps en partials, niet uitgelockt aan het eind voor constant tension.

Leg-press kon ik ook eerst niet doen, teveel druk op me rug, weet niet hoe dit bij jou zit. FSQ is wel minder belastend voor je onderrug. Gewoon even aanvoelen, iig niks forceren dat merk je de dagen/week erop!:o

Ik voel t sws niet de volgende dagen erop ook als sq/dl maar t voelt gewoon niet fijn aan.

Ik ga kijken ik begin in iedergeval met fsq kijken hoe dat loopt dan
Legpress
1 legged Squat
Extensions
Curlen
lunges
Dan moeten ze wel gesloopt zijn:)

Overigens koen fsq met straps deed jij ook altijd is dat beetje te doen ik krijg me handen namelijk normaal echt nooit zo ver naja wel zo ver maar zieke pijn aan me polsen

moet je uitproberen kerel ;)

Benen gedaan t was druk dus heb niet alles kunnen doen wat ik wou.

Leg press
8 x 140
8 x 150
8 x 161
8 x 175
8 x 185 pr:D

Leg extensions
8 x 55
8 x 65
8 x 75
8 x 82

Front Squat wat een gek*t met die straps man hij licht de hele tijd tegen me strot aan.
5 x 40
5 x 50
5 x 50
5 x 50
6 x 50

Was echt te easy maar techniek met die straps is k*t iemand wat tips:D?
\

Leg curl lying
8 x 39
8 x 45
12 x 39
8 x 41,5

In de smith kuiten staand.
8 x 40
8 x 60
8 x 70
8 x 90
Vriend van me vond k*t en zat eerst hele tijd uit te leggen dus ging niet optimaal.

Zittend in Legpress
12 x 105
12 x 120
12 x 140
16 x 150
14 x 160

Nog zo'n kuiten apparaat
4 x 8 x 42

Even lichte DB Shrugs erachter aangedaan
12 x 22
12 x 26
14 x 30
12 x 30
14 x 30

Zondag weer benen dan pak ik ging backsquat hoor.

Ziet er naar uit dat je onderrug geen probleem vormde tijdens deze training, netjes!
Je zou ook smith FSQ's kunnen doen, jij controleerd de BB alleen en een trainingsmaat van je (gezien je vaak samentraind) haakt de bb in/uit steeds, ik zou de 'gekruisde grip' dan hanteren.

Ziet er naar uit dat je onderrug geen probleem vormde tijdens deze training, netjes!
Je zou ook smith FSQ's kunnen doen, jij controleerd de BB alleen en een trainingsmaat van je (gezien je vaak samentraind) haakt de bb in/uit steeds, ik zou de 'gekruisde grip' dan hanteren.

Ik hoor vaak dat daar biceps blessure's van komen daarom wou ik perse zo doen?

Nee t ging echt vlekkeloos man :D

goeie training kerel. Zo hoort een benen training te zijn!

Today:
Rug:D

Pull-ups
8 x bw
6 x bw + 5 kg easy
6 x bw + 10kg heavy:o
10 x bw

Bor
8 x 60
8 x 70pr:D
8 x 60
10 x 60

Facepull
8 x 45
8 x 50
8 x 55
8 x 50

Lat pulldown
8 x 60
8 x 65
6 x 70

T-bar pulldown
8 x 60
8 x 65
8 x 70

Cable Bent over rear delt lets ofzo
8 x 7 per kant
8 x 7 per kant
10 x 7 per kant
18 x 7 per kant.

Biceps curl wide-small
4 x 8 x 10 kg + stang (15 kg schat ik)

sterke bor al kerel, wat is een t-bar pulldown, zeker zo'n machine?

idd sterke bor zeg :thumb:

Vanavond nog een training gedaan t was niet anders ik moet morgen en za van 7 tot 5 werken tenzij ik eerder weg word gestuurd dan kan ik geen training doen(vermoeidheid)

Dusja even schouders/triceps/shrugs gedaan

Seated BB Schoulder Press
5 x 42,5
5 x 47,5
5 x 50
5 x 52,5
5 x 55 vpr yeahhh:D

Lateral Raise
8 x 8
8 x9
8 x 8
8 x 7

CGBP
8 x 60
5 x 60 vorm ging niet perfect
12 x 40 vorm terug
10 x 50

Dip
6 x bw + 15
8 x bw + 20
8 x bw + 25 volgende keer 30 proberen:D
15 x bw

Upright Row
4 x 8 x ez -bar + 10 kg

Db Schoulder Press
8 x 18
8 x 20
8 x 22
6 x 24

Schoulder Press Machine
8 x 39
8 x 42
8 x 52
8 x 59

Triceps Pushdown
8 x 40
8 x 45
8 x 50

Shrugs
10 x 90
10 x 100
12 x 100
15 x 70

mooie training zeker die PR :D

en trainen na zwaar werk, ik had er in het begin ook veel moeite mee maar nu lukt het goed (weinig verschil t.o.v. een niet-werkdag) is imo kwestie van wennen

mooie training zeker die PR :D

en trainen na zwaar werk, ik had er in het begin ook veel moeite mee maar nu lukt het goed (weinig verschil t.o.v. een niet-werkdag) is imo kwestie van wennen

Maar ik werk toch niet zoveel dus doe t liever gewoon niet:rolleyes:

Ja op naar die 60 die 55 ging niet echt heel lastig overigens :D(je merkt trouwens een ziek verschil over je voor schoulder press bp hebt gedaan of niet)

uitgebreide training, netjes.

Maar ik werk toch niet zoveel dus doe t liever gewoon niet:rolleyes:

Ja op naar die 60 die 55 ging niet echt heel lastig overigens :D(je merkt trouwens een ziek verschil over je voor schoulder press bp hebt gedaan of niet)

ja had ik vroeger ook maar heb er nu geen last meer van ??? scheelde echt 6 kilo vroeger nu merk ik helemaal niks

vergis ik mij nu of doe jij push pull benen schema nu?:D Vind je het dan niet te zwaar om te deadliften op een rugdag ipv benen dag?:o En je bij je borst training fixeer je dan borst ook wel goed;)(als dat het schema toch was dat ik je zag posten in n ander topic):D

Terug
Naar boven