Fitness Seller

Strong and Big is the Duo

• Topic Starter Topic Starter
kan aan eten/drinken liggen, zit altijd wat verschil in

Mm ik vind t wel raar als je 66 kg weegt voordat je gaat sporten 2 uur later klaar bent met sporten met inmiddels wat eten dan ineens 69,7 scheelt bijna 4 kg.
Terwijl ik best wel had gezweet.
Nou vanochtend was het dan 67 maar alsnog:rolleyes:

weegschalen zijn mijn grootste vijand, ik ga er niet zo vaak meer op staan. Is slecht voor mijn motivatie:) Ik kijk gewoon in de spiegel en let op mijn kleding. Vind ik betere manieren

weegschalen zijn mijn grootste vijand, ik ga er niet zo vaak meer op staan. Is slecht voor mijn motivatie:) Ik kijk gewoon in de spiegel en let op mijn kleding. Vind ik betere manieren

Zeker dat doe ik ook maar tis toch wel leuk om af en toe is te checken :)

Vanmiddag staat op te schema rug-bi

Rug-bi

Pull-ups
6 x bw
8 x bw
8 x bw
8 x bw

Bor:
6 x 60
7 x 60
6 x 60
8 x 50
9 x 50

Db Row
8 x 26
8 x 28
8 x 28
8 x 30

T-bar Row
8 x 45
8 x 45
6 x 45
8 x 45

One arm straight arm pulldown
8 x 17,5
8 x 21
8 x 24,5
8 x 28

V-bar pulldown
8 x 57 + 6 x bw pullups
8 x 57
8 x 57
8 x 57

Deadlift
8 x 60
8 x 80
6 x 90
5 x 100 + 1 x 100

in welke positie staan je armen bij bor:D?
En nice training;)! Je gaat goed vooruit!

Flink rug aangepakt hoor ;)

wel veel setjes man ;) maar goed bezig geweest...

in welke positie staan je armen bij bor:D?
En nice training;)! Je gaat goed vooruit!

Wat bedoel je?
Je bedoelt me handen of niet gewoon overhands of zou ik dit beter anders kunnen doen.
Ik baal er wel van ik zit al eeuwig op bor van 50-60 kg :mad:

Mag ook welis is met benen bijna t enige wat enigszins normaal kan trainen morgen maar is borst-tri proberen.

wel veel setjes man ;) maar goed bezig geweest...

Thanks
Ik vind dat dl maar een beetje afgeraffeld heb dus daar mogen volgende keer wat meer setjes bij.

Borst- Tri
Db Bench Press
8 x 22
8 x 24
8 x 28
6 x 30
8 x 28
6 x 28

Decline Bench press
8 x 62,5
8 x 62,5
8 x 62,5
8 x 62,5
8 x 62,5

Incline Dumbbell Press
8 x 20
6 x 22
4 x 24
Pff was helemaal leeg

CGBP
7 x 50
8 x 40
8 x 40
8 x 40

Triceps pushdown
8 x 24,5
8 x 24,5
8 x 24,5
8 x 28
8 x 28
5 x 31,5

Peckdeck/Fly machine
8 x 45
8 x 55
8 x 65
6 x 65
8 x 55

Mooie training, man!
Vooral een heel nette db press!

sterke db presses idd! lekker bezig geweest!

even over je voeding: sochtends maaltijd vervangen door evt brinta of havermout? als ontbijt echt stukken beter!

even over je voeding: sochtends maaltijd vervangen door evt brinta of havermout? als ontbijt echt stukken beter!

Van de week geprobeerd met havermout maar we hebben geen blender nou er zaten allemaal stukjes in me drinken.

Voor de andere thanks ja na die db press zit me borst al goed vol bij incline dumbbell press was ik al helemaal leeg.

Sterke trainingen komen hier voorbij!

t deed pijn aan me polsen ik moet me armen wat omhoog zien te krijgen en tis een wenning voor me polsen verder is me techniek daarop goed.

Probeer de barbell echt boven je gewricht te houden in plaats van meer richting je vingers zeg maar. Dan voorkom je dat je overstrekt. Heeft bij mij geholpen iig.

Ik doe nu een tijdje push/pull/benen btw, als je wat gerichtere vragen heb zal ik kijken wat ik voor je kan doen :p

Sterke trainingen komen hier voorbij!

Probeer de barbell echt boven je gewricht te houden in plaats van meer richting je vingers zeg maar. Dan voorkom je dat je overstrekt. Heeft bij mij geholpen iig.

Ik doe nu een tijdje push/pull/benen btw, als je wat gerichtere vragen heb zal ik kijken wat ik voor je kan doen :p

Zal binnenkort kijken ik heb t idee dat ik niet lenig genoeg ben om me vingers op schouders te leggen dus daar ben ik voor aant stretchen komt wel goed.

Ik wacht denk nog wel even maandje hoor voordat ik daar aan begin.

Blijft lekker gaan hier! Flink volume op die presses :thumb:

Lekker die trainingen.
En inderdaad een mooi volume:cool:

lekkere training man,gaat goed:)

Dankje jullie wel.
Nog vraagje als ik begin met de training voel ik me schouder enorm steken eenmaal bezig dan gaat dit eigenlijk weer over soms soms komt het ineens weer uit t niets dan neem ik even rust en dan ist weer weg.
Zou ik nou gewoon door moeten trainen of rust gunnen?
De pijn word wel steeds minder en vooral ook minder vaak.

Ik zou erg oppassen met pijn in je schouders, maar als het minder wordt kan je nog wel even aankijken of het verder weg trekt. Zo niet is het beter rust te nemen om te zorgen dat je er vanaf bent.

Terug
Naar boven