XXL Nutrition

Strong and Big is the Duo

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou erg oppassen met pijn in je schouders, maar als het minder wordt kan je nog wel even aankijken of het verder weg trekt. Zo niet is het beter rust te nemen om te zorgen dat je er vanaf bent.

Ik heb al 2 weken geen schouders meer getraind.

Ik ben bang eigenlijk dat me voorste schouder koppen achter hierdoor gaan lopen waardoor de pijn meer word tis wel toevallig dat ik alleen bij oefeningen waar je hem echt nodig heb enige pijn voel.

Maar je hebt gelijk ik moet uitkijken dat doe ik ook zeker.

Gaat goed man! Je doet wel echt veel setjes!

Benen
Squat:
8 x bw
8 x bw
8 x 20
8 x 20
6 x 50
6 x 60
6 x 70
4 x 80 5x was fail echt t was echt totaal mijn dag niet.

Leg press
8 x 105
8 x 115
8 x 125
8 x 135
8 x 145

Squat
3 x 8 x 60

Leg extensions
8 x 25
8 x 35
8 x 40
5 x 45
8 x 40

Leg curl
8 x 45
8 x 55
8 x 55
6 x 65

Nog wat gekloot met de techniek van powerclean lukt nog niet helemaal maar zit al verbetering in.

toch nog redelijk wat werk op de benen verricht kerel. Een fail is altijd jammer natuurlijk.

jammer van die fail man,volgende keer beter:D,

jammer van die fail man,volgende keer beter:D,

toch nog redelijk wat werk op de benen verricht kerel. Een fail is altijd jammer natuurlijk.

Dank jullie wel maar ik had geen spotter en hij zat er denk anders toch wel in maar je gaat er dan teveel aan twijfelen omdat op de vangers vallen toch wel k*t is vind al zeg ik t zelf en spotter wat vertrouwder is.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 00:26 ----------

Ik ben trouwens geslaagd dat was dan na die training wel weer mooi genomen:)
Is de dag na die verrotte training en nl toch nog beetje goed

meestal heb je de rep ervoor al het gevoel van de volgende gaat hem niet worden, ik zou failen bij squat toch vermijden ;) net iets onder max trainen als je tot het uiterste wil gaan

meestal heb je de rep ervoor al het gevoel van de volgende gaat hem niet worden, ik zou failen bij squat toch vermijden ;) net iets onder max trainen als je tot het uiterste wil gaan

Vorige training lukte 8 x 80 nog gewoon goed dus t was gewoon me dag niet echt me benen leken beetje slaperig had al 2 zware trainingsdagen erop zitten.
Zit er natuurlijk ook veel minder puf in.

Eigenlijk zou t vandaag rust dag zijn maar ik doe toch even schouders op heel laag niveau dus eigenlijk is het dan alsnog soort rustdag.

Verder ik heb even gekeken naar push/pull/ub schema.
Kwam ongeveer hier op uit.

Push:
Dumbbell Pres
Incline Dumbbell press
Decline Barbell press
Militairy Press/Push Press
Dumbbell Side raise
Close Grip Bench
Dip

Lb1:
Squat
BlockPull
Leg press
Leg Curl
Leg extensions

Pull:
Push ups
Db Row
Bor
Weighted Chin-ups
Hammer Curl
Shrugs
Bent Over rear delt row

Lb2
Front Squat
Deadlift
Lunges
Powerclean

Is dat iets?

Laatst bewerkt:
proficiat dat je geslaagd bent kerel!

ziet er goed uit, maar zou persoonlijk ub/lb doen dan pak je borst/rug etc. toch 2x per week en kan je goed varieren.

ziet er goed uit, maar zou persoonlijk ub/lb doen dan pak je borst/rug etc. toch 2x per week en kan je goed varieren.

Ik ga ook proberen in 2 weken ze 3 keer te pakken maar t licht ook aan de spierpijn in me benen.
Kan zomaar zijn dat t word.

Week 1
Ma: Push
Di: Lb 1
Woe: Pull
Do: Rust
Vrij: Push
Za: Lb 2
Zo: Pull

Week 2

Ma: rust
Di: push
Woe: lb 1
Do: Pull
Vrij: rust
Za: lb 2
Zo: Push
Ma: pull

denk idd dat je je benen aardig sloopt met zoveel oefeningen, misschien iets minder doen of gewoon uitproberen? zou zelf sq/dl en nog 1 doen... laatste schema ziet er goed uit idd misschien beetje te om 3 dagen achter elkaar te trainen?

denk idd dat je je benen aardig sloopt met zoveel oefeningen, misschien iets minder doen of gewoon uitproberen? zou zelf sq/dl en nog 1 doen... laatste schema ziet er goed uit idd misschien beetje te om 3 dagen achter elkaar te trainen?

Je hebt gelijk maar bijv lb1:
Squat tis gewoon zwaar daarna blockpull benieuwd hoeveel daar uit komt dan daar gebruik je dan bij geen benen als ik t goed heb.
Dan heb leg press das nog wel zwaar die andere 2 doe ik dan waarschijnlijk iets minder zwaar.
Lb1:
Squat
BlockPull
Leg press
Leg Curl
Leg extensions

Bij lb2 fsq en deadlift zijn zware oefeningen dan ben je denk ook wel redelijk kapot ik ga denk dan lunges proberen op meters te lopen ipv van zwaarder gewicht ik denk bijv met 25 kg (als dat lukt) 100 m lopen aan een stuk.
Powerclean heb ik nog niet 100% onder de knie maar ik denk dat wel lekker is als afmaker.
Lb2
Front Squat
Deadlift
Lunges
Powerclean

Verder decline benchpress zou ik ook soms kunnen laten vervangen door fly's toch als ik het goed heb.
Kan ik dan beter incline doen of normale of peckdeck variant?

Zoiets:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 15:19 ----------

Over 3 dagen trainen dat doe ik altijd meestal zelfs vier uitzondering soms wel 5 maar dat moet ik dan even op gevoel kijken of t gaat dat merk je dan zelf snel genoeg.

zou gewoon normaal bankdrukken en incline bankdrukken/dumbbelldrukken doen, wat je ook kan doen is 2 push schemas maken dan doe je

1 flat bankdrukken
incline dumbbell

2 incline bankdrukken
flat dumbbell

zou gewoon normaal bankdrukken en incline bankdrukken/dumbbelldrukken doen, wat je ook kan doen is 2 push schemas maken dan doe je

1 flat bankdrukken
incline dumbbell

2 incline bankdrukken
flat dumbbell

Vind ik te veel gedoe ik doe dan liever een training van 1-1,5 uur dan twee keer 0,5 uur.
Ja gewoon bankdrukken ga ik voorlopig niet doen daar heb ik me schouderblessure van unracken gaat op een op andere manier niet goed

ja ik laat de rest van die pull schema's voor het gemak weg ofcourse ;)

en klote van die blessure

idd ik squat nu bijvoorbeeld ook 3x in de week dacht vroeger dat dat echt onmogelijk was maar het is gewoon het volume/hoeveel je je benen belast dat onder meer bepaald hoe snel je herstelt in mijn ervaring... van 5 setjes 1 oefening herstel je redelijk snel maar als je daar nog een oefening met 5 setjes achteraan doet duurt het al aanzienlijk langer... gewoon aanvoelen inderdaad

Terug
Naar boven