Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima training! maar in Utrecht heb ik nooit gewoond![]()

Mooie training neer gezet, sterke fly's/ mp !
1557 kcal met 172 cabrs, als ik dat 1 week doe dan voel ik me echt slecht van binnehaal de 2300 kcal neit eens
Respect!
de kcal van rijst is ongekookt, dus weeg 100 gram rijst af ongveer 350kcal.
De volume van rijst komt door het water, daarom wordt het zwaarder
ga je no carbs doen ?? Zou ik niet doen max 25/50 carbs
Hahaha nee ik had over die laatste dag die wilde ik wel aanvullen met kcal maar niet echt met carbs en nog meer protein lijkt me ook onnodig.
Maar hoe bewaar jij je eten nou?
eten laten afkoelen , als je dat niet doet beslaat de bak van binnen in de koelkast, wordt het plakkerig enc
Daarna kip gescheiden van de groeten bewaren en tupperware boxen
Max 2 dagen bewaren

Oke in dat geval kan ik dan mss ook vrijdag (korte schooldag) zo eten.
Klinkt nice
Zou jij dan ook afwisseling maken in groenten,vlees?
En als jij bijv vanavond kookt voor morgen en dan doe je alles in tupperware bakjes doe je dan ook vlees gescheiden van rijst en groente?

Thx RFFNCK, haha ja las het achja niks aan te doen nu wel blijven trainen eh. Woon je nog in utrecht?
HAha t was een vraag ri MC sorry voor de verwarring![]()
Ga mn best doen! Ben verhuisd binnen Utrecht, dus ja
Jij ook dan?Ik wil me dan focussen op 4 grote maaltijden nou heb ik weinig koopervaring met rijst maar rijst word toch meer als je het kookt?
Zoja hoeveel meer word het dan , reken je de kcal's van ongekookt meestal of na het koken?
Vandaag benen/kuiten kwam erachter dat ik al 2 weken lang geen benen had gedaan dus had niet echt veel verwachtingen ervan.
Gewoon brood en eet avondeten eigenlijk altijd wat de pot schaft.
Je moet hier is wat vaker komen zeg dan had je t geweten.
Ik was ook ziek geweest dat verklaard waarom ik zolang geen benen had gedaan en verder ik woon in zeist.