MuscleMeat

Strong and Big is the Duo

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Haha komen over tijdje wel.

VAndaag rug/biceps ging niet heel lekker maar goed.

Chin-ups
5 x bw + 15
3 x bw + 20
6 x bw + 10
8 x bw jammer hoopte op meer maar was al belangrijk leeg.

Hammer grip pull-ups
2 x 7 x bw
6 x bw
5 xbw

Db row small
10 x 18
12 x 16
10 x 16
8 x 18

Db row wijd
9 x 16
8 x 16
7 x 14

Latpulldown
8 x 50
9 x 40
7 x 36

BB curl
11 x 20
10 x 20
9 x 20
7 x 20

Seated db curl
8 x 10
7 x 10
6 x 10
12 x 7

Op de onderarm kwamen de aders goed door deze hou ik erin.

Verder nog wat oefeningen geprobeerd voor biceps niet echt hele ideale gevonden iemand nog tips.

Eten voor vandaag:

5anr5v.png

Misschien s'ochtends wat minder kip/rijst denk bijv dan aan 20 gram rijst 100 gram sperziebonen en 2 hele eieren toevoegen voor wat vet.

Dan vervolgens als pre workout 60 gram rijst 100 kipfilet 100 gram sperziebonen
En als postworkout 100 gram rijst 150 gram kipfilet 200 gram sperziebonen

Zijn iets minder carbs als t goed is:)

Foto's van de maaltijden

Preworkout & postworkout
330fygl.jpg

Ontbijt:
2wbrrtk.jpg

Kip met rijst en boontjes is nice. Tobasco erop en gaan!

Bah kreeg ik maar zoveel rijst naar binnen, vind het echt niet lekker haha. Ik moet het perfecte sausje nog vinden :p

• #1.865
Bah kreeg ik maar zoveel rijst naar binnen, vind het echt niet lekker haha. Ik moet het perfecte sausje nog vinden :p

Ik doe gewoon met flink wat speurzin/kip zodat eigenlijk die overheersen zodat ik dat dan ook vooral proef ipv droge rijst.

Ik voeg tegenwoordig van die deelblokjes spinazie toe aan mijn meals ipv sperzibonen..dat maakt het geheel wat 'natter' waardoor grote hoeveelheden rijst prima weg te werken zijn met een goed gekruide kipfilet:thumbs:

• #1.867
Ik voeg tegenwoordig van die deelblokjes spinazie toe aan mijn meals ipv sperzibonen..dat maakt het geheel wat 'natter' waardoor grote hoeveelheden rijst prima weg te werken zijn met een goed gekruide kipfilet:thumbs:

Ik kruid ook de kipfilet niet net meals voor morgen gemaakt:
Meal 1:
20 g rijst
100g sperziebonen
2 hele eieren
1 shake

Meal 2:
60g rijst
100g sperziebonen
100g kipfilet
1 shake
(dit is eigenlijk soort preworkout hoe ver voor de training zal ik deze nemen zodat de kracht optimaal kan zijn)

Meal 3:
100g rijst
200g sperziebonen
135g kipfilet.

Netjes man, Hoe bevallen de bakjes?

• #1.869
Netjes man, Hoe bevallen de bakjes?

Goed merk er eigenlijk weinig van want ik laat ze gewoon in de koelkast zitten dus kan niet echt testen of het makkelijk voor menen is.
Ruimte is goed maar als je wat groter porties neemt dan zou ik een maatje groter nemen. Dichtdoen gaat wel wat stroef maar even goed duwen en het zit vast.
En zijn ze makkelijk schoon te maken.
Om idee te geven hoeveel inhoud erin kan ongeveer 5/6 boterhammen.

Lekkere chins kerel!

• #1.871
Vandaag schouders/triceps

Mp
8 x 40
5 x 40
4 x 40
11x 30

Lateral raise
12 x 8
9 x 10
6 x 12
8 x 10
9 x 8
11 x 7
12 x 6

BEnt over lateral raise cable
13 x 7kg
7 x 9kg
11 x 7kg
14 x 5kg

SKullcrushers excl gewicht bar
15 x 10kg
12 x 15kg
10 x 15kg
12 x 10kg
Dumbbell
8 x 7kg
7 x 7kg

Dumbbell beviel me best goed.

Triceps extensions db
9 x 22
7 x 22
10 x 18
11 x 16
13 x 12
Nog een of 2 setjes met 1 arm gedaan.

Tussen de schouder workout nog wat dingen geprobeerd wat oefeningen maar schouder voelde niet helemaal lekker vandaag. Was niet echt mijn dag maar jammer.

fd7yv8.jpg

Postworkout(17.35 u) - Preworkout(15.00u) - Ontbijt(7.10 u)

m7uh39.png

Goede schouder training! Misschien minder gewicht pakke bij lateral raise hebben niet veel gewicht nodig om te groeien veel herhalingen en bove 1 sec wachten werkt bij mij goed

Voeding ziet er top uit! Echte bodybuilder aan het worden

Hoelang kook jij je eitjes?

• #1.873
Goede schouder training! Misschien minder gewicht pakke bij lateral raise hebben niet veel gewicht nodig om te groeien veel herhalingen en bove 1 sec wachten werkt bij mij goed

Hoelang kook jij je eitjes?

Weet niet precies volgens mij 8 min dan hoef ik maar 1 timer te zetten want de rijst duurt ook 8 min maar doe wel eerst de rijst erin dan de eieren dus iets minder lang.

+1

Zorgen voor een goede uitvoering bij die lateral raises en die schouders goed laten branden :). De vorm is alles bij deze oef mijn inziens, niet beginnen cheaten dus (waarmee ik niet wil zeggen dat bij jou het geval is;)).

Bonen als ontbijt, sterk :cool:

• #1.875
Ja je hebt gelijk meestal doe ik ook lager in gewicht en meer reps. Maar af en toe is het wel is lekker om even wat zwaarder te gaan.

Vandaag cheatday niet overdreven gewoon rond de 2200kcal ofzo.

Moest eigenlijk terug vandaag naar de gym omdat ik traps gister was vergeten dus gelijk maar beetje biceps/rug erbij gepakt.

Hammer grip pull-ups
11 xbw
9 x bw
8 x bw
7 x bw ging goed
5 xbw wide grip

Db row
14 x 22
2 x 8 x 26
9 x 22
Netjes lekker gevoel

Shrugs bb
9 x 80
7 x 80
8 x 70
13 x 60

Latpulldown sloom en zeer strict
11 x 45
8 x 50
9 x 40

Netjes stuk zwaarder als vorige keer alleen het laatste stuk je gaat altijd lastig om dichterbij je bovenkant borst te komen.
Af en toe op oefenen dus met lichter gewicht.

Hammer curl
9 x 12
8 x 12
2 x 7 x 12
Netjes aders kwamen goed door

Seated db curl
7 x 12
4 x 16
7 x 12
6 x 12
Teleurgesteld omdat ik dacht dat ik vorige keer hoger in reps zat. Totdat ik net keek en toen deed ik t met 10kg dus toch wel netjes.

Nice train.

Ik deed lateral raises vandaag met 6kg ipv 14 kg normaal.
Wat voelde ik die schouder branden!

Waarom niet een beetje kruiden op de kip of vind je het zo lekkerder!

Voeding en training ziet er wel goed uit gozer:thumbs:

• #1.879
Waarom niet een beetje kruiden op de kip of vind je het zo lekkerder!

Voeding en training ziet er wel goed uit gozer:thumbs:

Vind zo goed te doen eet gewoon zo en zodra ik het echt zat word dan ga ik er kruiden of sausje bij doen. Anders word ik het met kruiden ook snel zat.

Vind zo goed te doen eet gewoon zo en zodra ik het echt zat word dan ga ik er kruiden of sausje bij doen. Anders word ik het met kruiden ook snel zat.
Duidelijk...

Ik ben na 5 jaar de kruiden nog niet zat...maar je hebt ook ontzettend veel verschillende!:D

Terug
Naar boven