MuscleMeat

Strong and Big is the Duo

Waarin moet je t dan bakken?
Het aantal kcal wat ik tel moet een beeld geven echt kloppen zal t nooit.

Nee oke, maar viel me op dat je qua schatting erg laag zat met vetten dus ik vroeg me af of je t had meegenomen. Je hebt in de states "Pams" cooking spray volgens mij, maargoed dat is meer een wedstrijd prep iets, ik blijf lekker bij olie ook iig. Vetten zijn niet per se slecht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
Nee oke, maar viel me op dat je qua schatting erg laag zat met vetten dus ik vroeg me af of je t had meegenomen. Je hebt in de states "Pams" cooking spray volgens mij, maargoed dat is meer een wedstrijd prep iets, ik blijf lekker bij olie ook iig. Vetten zijn niet per se slecht.

Nee klopt sws mag me vet ook wel wat hoger ik heb begrepen dat 20-40 gram wel erg weinig is.
Ook omdat ik bij het avondeten eet wat de pot schaft kan ik nooit precies weten wat ik nou precies eet.
Dus misschien schat ik dit normaliter wel veel te ruim of juist veel te weinig dan moet ik dus met een preciezer schema ook meer gaan eten.

• #1.844
onu45.png

Het avondeten klopt volgens mij zo redelijk.

Laat opgestaan vandaag mocht ook wel een x morgen weer school en s'avonds dan even naar de supermarkt om eten te kopen voor woensdag.
Dinsdag even naar de stad om te kijken voor tubberware bakjes iemand een aanrader?

Bij de AH hebben ze veel verschillende, al denk ik dat je ze bij de blokker oid misschien wat goedkoper vind :)

Leuke training weer gisteren, vooral kuiten goed geknald!

Bij de blokker heb je curver bakjes met een blauwe rubberen rand. Die zijn relaxt en sluiten luchtdicht af.

• #1.848
Oke ga ik morgen eens in de stad zoeken naar de blokker word nog een hele zoek tocht! geen idee waar die zit:p

Vandaag Borst/Triceps/Cardio

Incline Benchpress
3 x 10 x 52,5
15 x 42,5 kon misschien nog paar reps maar geen spotter

Benchpress
3 x 10 x 57,5 ging moeizaam barbell lag niet altijd even lekker.

Incline dumbbell fly
8 x 16
12 x 14
10 x 14
9 x 14
Kon niet de hele tijd de goeie focus vinden jammer.

CGBP
11 x 40
7 x 50
9 x 40
14 x 30
12 x 30

Niet hele goeie focus waardoor niet de beste feeling maar goed.

Triceps pushdown
11 x 36
9 x 36
10 x 32,5
8 x 32,5
12 x 27,5
9 x 27,5
Lekkere focus voelde goed goeie burn!

Cardio gedaan had nog al erge spierpijn in me benen dus bedacht ik dat fietsen het minst schadelijk is.
T was goed heet in de sportschool dus beloofde wat.

22 min 200kcal 8 km niet op een al te zware stand lekker doorgefietst. Daarna lekker nat van het zweet en als coolingdown nog even naar huis gefietst 10 min langzaam tempo:D

Voeding van vandaag komt zo!

Flink volume op die pushdown! Lekkere training man.

• #1.850
j82jrl.png

Iets minder clean gegeten vandaag maarja ook nog cardio gedaan dus het moet kunnen:D
Morgen er weer hard tegen aan!

Inderdaad flink volume op die pushdown! :D

• #1.853
Jammer las dit te laat heb dus maar van die etensbakjes gekocht voor 2,20 pstuk bij de blokker zijn die beste en grootste maar ik denk voorlopig wel groot genoeg!

Jammer las dit te laat heb dus maar van die etensbakjes gekocht voor 2,20 pstuk bij de blokker zijn die beste en grootste maar ik denk voorlopig wel groot genoeg!

Prima investering toch. Als je op een junkdag 6 euro uitgeeft aan een kapsalon vind je dat ook niet duur ;)

• #1.855
Prima investering toch. Als je op een junkdag 6 euro uitgeeft aan een kapsalon vind je dat ook niet duur ;)

Mmm maar als t bij de buren goedkoper kan liever goedkoper toch:D
Morgen even zeuren of ik het misschien terug krijg van me ouders duim voor me!

Vanavond koken dan laat ik morgen pics zien al benieuwd:D:D:D
Maar eerst werken:mad:

Goede investering Nesselaarr!

• #1.857
Thx, Nou t koken is gelukt alleen sperziebonen doe ik morgen ochtend vanwege het soort hakpotje is en het dan langer houdbaar plaats of zoiets.

Eten voor vandaag:
20p1n9g.png

Aan het cutten zie ik, succes

Terug
Naar boven