Spencer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vlaanderen is dit jaar een b-wedstrijd,er is hier ook een topic over geopend,het is niet veel zwaarder dan de voorrondes vind ik,maar we zullen zien he.Sterkste man van Vlaanderen is aardig zwaar.
Ik zou, zoals eerder al is gezegt, de fungames eens proberen.
Ohh, wanneer wordt die c wedstrijd bekend gemaakt?
@Sanca: Parkstad is ook wel een mooie wedstrijd.
,en het is een duo-wedstrijd,moet ik nog iemand vinden die wil meedoen
zijn toch pittige wedstrijden;truckpulls van 25 en 40 ton[Link niet meer beschikbaar]
Ik doe normaal sterkste krachtsporters en sterkste man van de oostelijke mijnstreek mee, dan blijf ik er toch een beetje in zitten
Parkstad ziet er ook leuk uit maar dat valt samen met de finale van België

)
)
)
)
)
heb ook nog eens naar foto gekeken,die farmers zien er op foto groter uit dan ze zijn,denk dat ze 40-45cm hoog zijn,ik ben 1m83,dus valt wel mee.

die vd ncc
(ik denk dat nonkel eddy beetje mijn lengte is,en zoals je ziet ongeveer 10cm onder de knieen)

thxWow, gaat goed hier: respect voor die laatste training en gefeliciteerd met die PR's!
Wat heb jij een progressie gemaakt in 8 maanden ... wanneer is je volgende wedstrijd en ga je niet powerliften bijvoorbeeld?
Veel succes dit jaar in ieder geval, kerel!![]()

,ik zou wel een weten waar ik stond als ik vroeger begon te trainen.wat bedoel je?Lekkere shit en massa's gewichten haha. Ik kan af en toe ook nog wat extra gebruiken. Maar zei je niet dat die yoke zwaarder was dan 220 ?
hehe,die van 5 kg zijn uiterst rechts vanboven,die ernaast van 2,5kg.