XXL Nutrition

strong1976 winterlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterkste man van Vlaanderen is aardig zwaar.
Ik zou, zoals eerder al is gezegt, de fungames eens proberen.

Ohh, wanneer wordt die c wedstrijd bekend gemaakt?

@Sanca: Parkstad is ook wel een mooie wedstrijd.

• Topic Starter Topic Starter
Sterkste man van Vlaanderen is aardig zwaar.
Ik zou, zoals eerder al is gezegt, de fungames eens proberen.

Ohh, wanneer wordt die c wedstrijd bekend gemaakt?

@Sanca: Parkstad is ook wel een mooie wedstrijd.
vlaanderen is dit jaar een b-wedstrijd,er is hier ook een topic over geopend,het is niet veel zwaarder dan de voorrondes vind ik,maar we zullen zien he.
heb eens opgezocht,fungames is in heerlen,dat is een uurke of 3 rijden enkel:),en het is een duo-wedstrijd,moet ik nog iemand vinden die wil meedoen:p

[Link niet meer beschikbaar]

Ik doe normaal sterkste krachtsporters en sterkste man van de oostelijke mijnstreek mee, dan blijf ik er toch een beetje in zitten :)

Parkstad ziet er ook leuk uit maar dat valt samen met de finale van België
zijn toch pittige wedstrijden;truckpulls van 25 en 40 ton ???:eek:

Laat je niet overdonderen door die cijfertjes, die moet je met een korreltje zout nemen, vorig jaar op de markt in maastricht kreeg iedereen de truck heel easy binnen, ging er meer om wie het koord het snelste bijhaalde ;)

dagje vrij,dus nog eens events getraint@home

YOKE RACE
-100kg 2x20m
-120kg 2x20m
-140kg 2x20m
-170kg 2x20m
-220kg 1x20m(pr,zonder drops!:))

FARMERS WALK
-45kg 40m(turn na 20m)
-65kg 40m(turn na 20m)
-105kg 20m(pr,zonder drops:))
-105kg 15m(vergeten filmen:p)

SNATCH
-10x40kg(zal ook wel pr zijn:p)

CLEAN & PRESS
-3x60kg
-1x80kg(fail)
-70kg(1x clean,5x press)

TIRE DEADLIFT(baar 27cm)
-5x75kg
-5x95kg
-5x135kg
-2x2x170kg(trok op niets,volledig leeg:eek:)

COMMENTS:goede training,mss wel de beste ooit,tervreden met de pr's na slechts 8 maanden krachttraining.
maar die clean blijven triestig,meer powercleans in mn schema voegen dus.
mn fysiek moet ook beter kunnen,want na 3 odd is mn pijp uit,en dat heeft me op de newcomers cup ook een pak punten gekost.
training afgesloten met spagetti en een goeie aardbeienmilkshake:D

Laatst bewerkt:
goed werk :) zijn die farmers niet erg hoog?

sterke farmers walk gelopen. spullen zien er ook tof uit.

alleen de winter is al voorbij :)

kan je wel doorgeven een een admin of moderator volgens mij

OK, maar als je natuurlijk op een wedstrijd ze altijd 10cm lager moet uittillen en dat lukt niet dan schiet het niet op ;)

Hahaha, meneer komt ook eventjes een training posten, good effort!

Die farmers lijken idd veel te hoog, die van mij zijn maar iets hoger als de schijven, beter train je met zulke dingen anders kan het op een wedstrijd wel eens vies tegenvallen maat

die vd ncc
(ik denk dat nonkel eddy beetje mijn lengte is,en zoals je ziet ongeveer 10cm onder de knieen:))

Zet daar die andere van Jimmy eens langs die gebrukt worden in de voorrondes en de finale ;)

Achja, hoog of laag, zolang ze maar genoeg gebruikt worden komt het wel inorde :P

Wow, gaat goed hier: respect voor die laatste training en gefeliciteerd met die PR's! :D

Wat heb jij een progressie gemaakt in 8 maanden ... wanneer is je volgende wedstrijd en ga je niet powerliften bijvoorbeeld?

Veel succes dit jaar in ieder geval, kerel! :p

Wow, gaat goed hier: respect voor die laatste training en gefeliciteerd met die PR's! :D

Wat heb jij een progressie gemaakt in 8 maanden ... wanneer is je volgende wedstrijd en ga je niet powerliften bijvoorbeeld?

Veel succes dit jaar in ieder geval, kerel! :p
thx;)
heb er ook eens aangedacht tijdje geleden voor powerlifting,maar mn techniek trekt op geen kloten,en ik zou daar toch ergens onderaan bengelen in mn lft/gewicht klasse.
daar moet nog aan gewerkt worden.
strongman ligt me beter,niks techniek,gewone brute kracht.:p
volgende wedstrijd weet ik nog niet.maar er komt mss nog een c-wedstrijd in november in belgie,maar dat is nog niet zekers.
ik train meer naar volgend jaar toe,ncc 2011(als het weer is?) en de voorrondes zijn mn doelen.
tja was ik maar 10 jonger:(,ik zou wel een weten waar ik stond als ik vroeger begon te trainen.
10jaar geleden was er nog geen internet om me op te trekken/te motiveren/leren

farmers zijn idd te hoog,wist ik veel hoe hoog dat moest:p
ze zullen volgende week aangepast worden en ik zal er hopelijk een evenaring van mn pr mee lopen.:)
iemand een idee wat de ideale hoogte is?10cm onder knie ofzo?:dunno:

gisteren nieuw speelgoed weesten halen:D

-haltersset+standaard+plate tree(50mm).(binnenkort nog een set bij van helisport)
-zo een 500kg 50mm schijven.
-rol rubberen mat(1x4m)
-2 dumbbells 50mm(niet op de foto)

kan wel tijdje voort nu:p

BILD0093.jpg

BILD0094.jpg

BILD0095.jpg

Laatst bewerkt:
Lekkere shit en massa's gewichten haha. Ik kan af en toe ook nog wat extra gebruiken. Maar zei je niet dat die yoke zwaarder was dan 220 ?

Mooie smalle 5kg's voor op db's :o

Lekkere shit en massa's gewichten haha. Ik kan af en toe ook nog wat extra gebruiken. Maar zei je niet dat die yoke zwaarder was dan 220 ?
wat bedoel je?
dienen yoke is los vd gewichten,is met betonnen schijfen/blokken

---------- Toegevoegd om 01:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:44 ----------

Mooie smalle 5kg's voor op db's :o
hehe,die van 5 kg zijn uiterst rechts vanboven,die ernaast van 2,5kg.
eigenlijk had ik zoveel niet nodig,maar vond het de moeite niet om nog een 20-tal kg te laten liggen,hebt dan meteen de ganse stuff meegenomen:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven