Fitness Seller

strong1976 winterlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
toch niet echt tevreden,in vervolg moet die 205 of 210 dl eraan:fire:

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

netjes wim maar squat, dl , bench en MP maxen op 1 dag... dan kan je natuurlijk verwachten dat je niet op alles PRs gaat zetten ;)
was idd geen goed idee,die squat pakte al veel van mn krachten af.
ik ga in het vervolg idd maar 1 max poging per dag doen.
nogthans gebeurt er op een powerliftingwedstrijd ook de 3 lifts,en is het nogthans ook de bedoeling om pr's te zetten.
maar ik heb de laatste tijd te weinig getraind,dat ist,vd week eens verandering inbrengen.

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

Ondanks de PR's die je niet gehaald hebt toch goed getraiind, decent PR's op de squat

Die doelen van je lijken me wel haalbaar, succes met ze te halen!
thx;)
ben idd tevreden dat mn benen/core sterker geworden zijn.

Laatst bewerkt:
klopt, maar een wedstrijd is dan ook heel zwaar voor je zenuwstelsel :) dat wil je niet regelmatig in een training doen
idd,maar ik heb tussen de lifts door te weinig pauze genomen,hoogtens een kwartier ofzo.denk dat dat bij een wedstrijd wel langer is.
maar mn respect voor powerlifters is er wel door gegroeit:)

binnenkort 6m stalen balken en een hoop buizen te beschikking.
+ook autowielen.
maat van me(student nog) heeft een lastpost en een spuitcabine te beschikking.
in de grote vakantie is het dus de bedoeling om een yoke,nieuwe farmers(ben niet tevreden van huidige) en axle met banden te maken:)
en mss vind ik nog wel iets uit met dat oud ijzer:p

Laatst bewerkt:
Leuk man!

overzicht mei week 1(5x5)
-glbp(1,80m stang) 5x48,5/5x58,5/5x68,5/5x78,5/5x86,0(pr:))
-pulley push down 5x20/5x25/5x30/5x35/5x40
-27,5kg db's hammergrip floorpress:18 reps(pr is 19)
comments:bedoeling was 5x95 bp,ik benchte vroeger altijd met een 180cm stang,en dat ligt me beter,want heb er al eens 5x93,5 meegedaan,moet wennen aan 2m stang ,want wil op termijn overschakelen naar 50mm materiaal)

dinsdag(rug&biceps)
-------
-partial dl 10x50/5x90/5x110/5x130/5x150/5x185(pr:)),1x200,1x220(pr:))
comments:korte maar zware training,had niet veel tijd)

donderdag(schouders)
----------
-pp 10x10/5x30/5x50/5x60/5x70/2x80
-1 arm db press(w drive) L 5x35,R 12x35(pr's zowel links als rechts denk ik)
comments:teleurgesteld in de pp,bedoeling was 5x80,db press ging wel goed,wel raar dat mn rechterarm stukken sterker is als mn linker,opnieuw korte training)

zaterdag(benen&biceps)
---------
-F squat 20x10/5x30/5x40/5x50/5x60/5x70
-B squat 7x100(pr:))
-hammer curls(strict) 5x12,5/5x15/5x17,5/5x20/5x22,5
-ez-barbell curls(srict) 5x16/5x21/5x26/5x31/5x36(heavy,maar wel strict)
comments:ik denk dat het de eerste maal is dat op zonder kniepijn squat na mn blessure:),ik stel ook vast dat het probleem bij squatten niet aan mn beenkracht ligt,want ik heb eens een legpress gedaan van 10x200kg,maar vooral een core-probleem is,omdat ik bij squat teveel gm,s bewegingen maak,daar moet ik nog aan werken,meer core trainen dus.
al bijal tevreden vd training deze week,toch weer een paar pr's gezet:)

sinds lang nog eens odd getraind,en meteen nieuwe yoke getest.

yoke race
-100kg(2x20m)
-120kg(2x15m)
-140kg(2x15m)
-150kg(2x15m)
-170kg(2x15m)
-200kg(1x15m)nieuw pr:)
(alle runs,zonder drops)

tire barbell pp
-5x55kg
-5x65kg
-4x75kg(5e fail)

tire barbell dl(ongeveer 25cm)
-10x75kg
-5x95kg
-5x125kg
-5x165kg

comments,ik voel dat niet meer fatsoenlijk heb getraind sinds de ncc,pp en dl waren zwaar(laatste reps).
nog wat fotos(totaal gewicht yoke 340kg,ik heb ook fatbaars voor axl(50mm,op foto),maar ik moet nog aan schijven geraken)

materiaal.jpg

yoke total.jpg

tire barbell.jpg

Laatst bewerkt:
Nice man goeie training.

Mooi spul ook!

Nice man goeie training.

Mooi spul ook!
thx man,al bij al geen slechte training om zo lang niet meet te hebben getraind,heb het eens opgezocht,die 5x165kg is ook een pr-evenaring.
voel mn rug al,het is maanden geleden dat ik eens een yoke gelopen heb,dat beloofd voor morgen:p

ik ga niet meer de ganse trainingen posten,er is daar weinig interesse voor blijkbaar en kga me er de moeite niet meer voor doen.
wat ik wel nog ga doen zijn de events en pr's posten.
vandaag partial deadlift(net onder de knie): 5x190kg

Lap, nog ene die niet meer logt, dan volg ik je wel op FB ;)

Aha, Joeri zijn materiaal opgekocht :)

Goeie yoke, weer een mooi verschil met toen je vorig jaar amper die 160kg uitgetild kreeg :) Je maakt dus nog steeds goeie vooruitgang!

Wim moet zich klaarstomen voor de voorondes 2011 als je het mij vraagt :fire:

Lap, nog ene die niet meer logt, dan volg ik je wel op FB ;)
als ik zin heb,log is mss weer,maar mn trainingen zijn toch bijna dezelfde weekelijks;)

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Aha, Joeri zijn materiaal opgekocht :)

Goeie yoke, weer een mooi verschil met toen je vorig jaar amper die 160kg uitgetild kreeg :) Je maakt dus nog steeds goeie vooruitgang!
thx;)
240kg yoke zonder drops,moet lukken voor nieuwjaar.
(een pr telt maar zonder drops vind ik:p)
ja ik had de kans die yoke te kopen en heb niet getwijfeld,want er waren nog gegadigen.
die banden en 50mm buizen zijn van overbuur.
we zijn nog bezig met farmers,maar die liggen wat stil voor het moment.
we waren ook bezig met een yoke,maar is niet erg goed gelukt:p

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

Wim moet zich klaarstomen voor de voorondes 2011 als je het mij vraagt :fire:
zou wel tof zijn om meerdere wedstrijden te kunnen doen,de huidige zijn te zwaar momenteel

Je moet gewoon goed opzoek gaan op verschillende sites om leuke wedstrijdjes te vinden.
En lekker blijven trainen natuurlijk!! ;)

Misschien kun je in Nederland een wedstrijd van de fungames meedraaien, dat niveau kun je best aan denk ik

Je moet gewoon goed opzoek gaan op verschillende sites om leuke wedstrijdjes te vinden.
En lekker blijven trainen natuurlijk!! ;)
probleem is dat we als lid van de nsmb geen andere wedstrijden mogen draaien in belgie:mad:

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Misschien kun je in Nederland een wedstrijd van de fungames meedraaien, dat niveau kun je best aan denk ik
thx,kzal eens kijken,die wedstrijden in merchtem zijn ook goed te doen,maarja...

Ik snap die hele boycot niet van de NSMB, maar goed dat is mijn mening daar gaat het nu niet om.
Gewoon leuke wedstrijdjes uitzoeken die je leuk lijken, en ervaring en kracht komt met de jaren ;).

Ik snap die hele boycot niet van de NSMB, maar goed dat is mijn mening daar gaat het nu niet om.
Gewoon leuke wedstrijdjes uitzoeken die je leuk lijken, en ervaring en kracht komt met de jaren ;).
ik ook niet echt,maar we zien wel:p
mss komt er in november nog een c-westrijd.
en volgend jaar als ik de genoeg kan trainen en blessurevrij blijven.
mss
-ncc 2011(als er terug enen komt?)
-voorrondes
-sterkste man van vlaanderen(b-wedstrijd)
maar dan moet ik nog een pak sterker worden

[Link niet meer beschikbaar]

Ik doe normaal sterkste krachtsporters en sterkste man van de oostelijke mijnstreek mee, dan blijf ik er toch een beetje in zitten :)

Parkstad ziet er ook leuk uit maar dat valt samen met de finale van België

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven