Fitness Seller

Subcutaan vs Intramusculair Test E cycle

Is het ook niet afhankelijk van het merk?
Een kerel die al 20 jaar lang kuurt vertelde me eens dat alleen HG Merken hiervoor geschikt zouden zijn. UG is vaak van een andere stroperigheid en moeilijker via een slin naaldje te zetten.
Ik weet niet of dit dus klopt.

Is het ook niet afhankelijk van het merk?
Een kerel die al 20 jaar lang kuurt vertelde me eens dat alleen HG Merken hiervoor geschikt zouden zijn. UG is vaak van een andere stroperigheid en moeilijker via een slin naaldje te zetten.
Ik weet niet of dit dus klopt.
Ik heb ug en als ik de olie wat opwarm heb ik geen moeite met zetten

Ja ik heb dat 8 of 9 weken gedaan was 250mg/ml. Mast-e ging ook zonder problemen. rond mn navel kon ik 0,2-0,3ml en lovehandle 0,6ml, denk dat daar nog wel meer kan maar nog niet geprobeerd.
Welke maat naald had je en wat maakt het dat je niet meer dan 0,3 ml kon spuiten rond je navel?

Alles met een insulinenaald. Ik heb geen flauw idee eigenlijk, kreeg dan pijnlijke ophopingen maar heb dat met hcg ook nog wel eens.
Ik heb nu 25 g naald besteld. Ben benieuwd. Altijd intermuscular geïnjecteerd maar mijn bilspieren beginnen van het littekenweefsel te protesteren.

Ik heb nu 25 g naald besteld. Ben benieuwd. Altijd intermuscular geïnjecteerd maar mijn bilspieren beginnen van het littekenweefsel te protesteren.

Je hebt nog een hele boel andere spieren waar je in kan injecteren voordat je overgaat op subcutane injecties.

Iemand ooit een blend gezet kortwekend? Test tren mast op deze manier?
Paar keer tren hoest gehad dus steeds weer de schrik op herhaling er van. Moet zo niet kunnen gebeuren lijkt mij.

Dit is alleen handig voor trt doeleinden.
Dat is mijn doel. Is er ergens een cycles te vinden of iemand hier ervaring mee subcutaan en trt?
Ik zou graag in contact komen.

Ik doe het nu al 3 jaar, verder naar wens, intermusculare maar mijn gluteus minimus en medius beginnen te protesteren...

Dat is mijn doel. Is er ergens een cycles te vinden of iemand hier ervaring mee subcutaan en trt?
Ik zou graag in contact komen.

Ik doe het nu al 3 jaar, verder naar wens, intermusculare maar mijn gluteus minimus en medius beginnen te protesteren...
Je TRT't nu al drie jaar en gebruikt glutes als injectie spot?

Terug
Naar boven