Fitness Seller

Super Creatine?

Super creatine is zoals de naam zegt creatine

Star is een Pre workout. Dus beide zijn verschillende producten.

Star bevat naast 2 gram creatine ook stimulanten, en andere ingrediënten voor meer pomp te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Welke zou beter zijn in gebruik dan? Niet allebei neem ik aan haha

De een is meer een alles in 1 volgens mij ( Star ) want daar zit creatine in en is een pre-workout en super creatine zal alleen creatine zijn tis maar net wat je wilt ik zou lekker voor star gaan want je moet toch creatine voor je workout nemen en dan kan je net zogoed start hebben want daar krijg je ook nog eens een lekkere pomp van :D

Welke zou beter zijn in gebruik dan? Niet allebei neem ik aan haha

Allebei kan perfect. Star nemen voor extra energie en pomp voor het trainen en dan extra aanvullen met super creatine.

Ligt eraan wat je wilt.

Zelf gebruik ik verschillende Pre workouts (Hard!, NoxiPro, Hemo Rage) en dan vul ik het aan met creatine.

• Topic Starter Topic Starter
oo gewoon die + Star dan?

Mijn buurvrouw kwam net de pot hard brengen, dus ga het ook proberen. Heb nog nooit PWO gebruikt, maar reacties mbt hard maakte mij nieuwsgierig.

Creatine mono van B&F gebruik ik al een tijdje naar volle tevredenheid!
Ik krijg hele anderen gedachten :D
buurvrouw + hard = :verneder:

Ik neem nu elke ochtend Whey perfection.. was van plan Super creatine eens te proberen. Lijkt mij dat een schep Whey + supercreatine in de ochtend met 2 sneden brood wat overbodig is? Zou ik dan de whey weg moeten/kunnen laten?

Ik neem nu elke ochtend Whey perfection.. was van plan Super creatine eens te proberen. Lijkt mij dat een schep Whey + supercreatine in de ochtend met 2 sneden brood wat overbodig is? Zou ik dan de whey weg moeten/kunnen laten?

Nee, de Super Creatine vervangt de Whey niet. Je kunt creatine 's ochtends prima mixen met je eiwitten:)

Nee want je neemt de whey voor de snelle opneembare eiwitten en creatine om andere redenen dus hou het lekker op een combi gooi sochtends gewoon klein beetje creabea in je shake :)

Nee, de Super Creatine vervangt de Whey niet. Je kunt creatine 's ochtends prima mixen met je eiwitten:)

Ik neem altijd whey shake met melk en dan nog klein beetje bessensap met crea omdat ik dacht dat dit de opname verbeterde? Maar kan die crea dus gewoon door me whey shake met melk heen donderen? scheelt weer wat druk op de pens smorgens (A)

Ik zou wel een paar dingen willen weten over dit produkt:

- Hoeveel gram creatine zit er per dosering in dit produkt?
- Hoeveel gram is 1 dosering?
- Hoeveel is creatine monohydraat?

Hebben jullie hier het antwoord op? Vast wel :)
alvast bedankt!

Ik zou wel een paar dingen willen weten over dit produkt:

- Hoeveel gram creatine zit er per dosering in dit produkt?
- Hoeveel gram is 1 dosering?
- Hoeveel is creatine monohydraat?

Hebben jullie hier het antwoord op? Vast wel :)
alvast bedankt!

http://bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/super-creatine_ingredienten

Aan de rechterkant staan tabbladen met daartussen de ingrediënten.

Hoeveelheid per dosering: 20 gram
Doseringen per verpakking: 40 Super Creatine Blend:
Dextrose 9000mg
Karbolyn 6000mg
Creapure Creatine 500mg
Di Creatine Malate 500mg
Creatine AKG 2:1 500mg
Creatine Pyruvate 500mg
Creatine Phosphate 500mg
Creatine Ethyl Ester HcL 500mg
Kre-Alkalyn 200 mg
Instant BCAA 50 mg
L-Glutamine 100 mg
Creatinol - O - Phosphate 100 mg
Trigonella foenum-graecum extract 100 mg
Cinnamon Cassia extract 20mg
HMB (Beta-Hydroxy-Beta-Methyl Butyrate) 100 mg
HICA (Alpha-Hydroxy Isocaproic Acid) 100 mg
Overige ingredienten: smaakaroma, silicium dioxide, citroenzuur, acesulfame-K, sucralose, kleurstof E124, lecithine.

Ahh, kijk! Daar staan de ingredienten. Ik zocht er nog naar in de tekst. Dank je wel... Het is niet lullig bedoeld voor B&F (ik koop er altijd) maar ik vind het nogal een onzin-mix; je krijgt 3 gram van verschillende creatinevormen binnen, maar krijgt sowieso al niet genoeg van de monohydraat binnen. Persoonlijk zou ik zo'n mix alleen interessant vinden als er van alle vormen creatine een aanbevolen dosering in zou zitten. Dan heb je een soort van verzekering dat tenminste 1 soortje het bij jou wel zou doen. Nu is het een beetje "van alles niks" ;)

Ahh, kijk! Daar staan de ingredienten. Ik zocht er nog naar in de tekst. Dank je wel... Het is niet lullig bedoeld voor B&F (ik koop er altijd) maar ik vind het nogal een onzin-mix; je krijgt 3 gram van verschillende creatinevormen binnen, maar krijgt sowieso al niet genoeg van de monohydraat binnen. Persoonlijk zou ik zo'n mix alleen interessant vinden als er van alle vormen creatine een aanbevolen dosering in zou zitten. Dan heb je een soort van verzekering dat tenminste 1 soortje het bij jou wel zou doen. Nu is het een beetje "van alles niks" ;)

Dank je:) 3 gram van elk zou 21 gram per dosering betekenen. Dat is veel teveel. :cool:De 7 creatines neem je heel goed op, de kans dat het goed werkt is zo juist groter. 3200 mg per dosering is echt ruim voldoende dus:)

Terug
Naar boven