XXL Nutrition

Super Creatine?

Kijk, daar heb ik wat aan. Vond het al zo vreemd dat ik de ingredienten van producten niet kon vinden!

Dacht altijd dat alleen mijn vrouwtje vond dat ik niet kan zoeken. :D

Geen zorgen er zijn meer mensen die erover heen lezen.:D Bij de update van onze site die binnenkort zal plaatsvinden zullen we ook zorgen dat de tabs aan de zijkant duidelijker zichtbaar gaan worden.:)

http://bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/super-creatine_ingredienten

Aan de rechterkant staan tabbladen met daartussen de ingrediënten.

Hoeveelheid per dosering: 20 gram
Doseringen per verpakking: 40 Super Creatine Blend:
Dextrose 9000mg
Karbolyn 6000mg
Creapure Creatine 500mg
Di Creatine Malate 500mg
Creatine AKG 2:1 500mg
Creatine Pyruvate 500mg
Creatine Phosphate 500mg
Creatine Ethyl Ester HcL 500mg
Kre-Alkalyn 200 mg
Instant BCAA 50 mg
L-Glutamine 100 mg
Creatinol - O - Phosphate 100 mg
Trigonella foenum-graecum extract 100 mg
Cinnamon Cassia extract 20mg
HMB (Beta-Hydroxy-Beta-Methyl Butyrate) 100 mg
HICA (Alpha-Hydroxy Isocaproic Acid) 100 mg
Overige ingredienten: smaakaroma, silicium dioxide, citroenzuur, acesulfame-K, sucralose, kleurstof E124, lecithine.

100mg HICA heeft dat wel zin. Aanbevolen dosering is rond 1.5g

Een volledige dosering HICA erin lukt niet. Het heeft altijd zin. Super Creatine is een Creatine met meerdere toevoegingen:)

Ik vind het ook maar allemaal zoiets ... je kant beter de producten apart kopen en zelf
gaan blenden imo. Spaar je ook nog eens een zooi suiker uit.

Ik heb deze pot gekocht en wil hier morgen mee starten.
Nou heb ik al andere supps en hoop dat ik daardoor deze 2 keer per dag kan gebruiken.

Smorgens
Wey+Creatine.

Savonds trainen
Voor de training TMS.
Na de training Magnificent, en 20min daarna weer Wey+Creatine.

Dit moet kunnen toch? gebruik Super Creatine er het liefst 2 keer per dag bij dan alleen smorgens, ik heb het uiteraard over de trainingdagen.

Alvast bedankt en ik laat binnenkort weten of ik er veel van heb gemerkt.

Groetjes

Ik heb deze pot gekocht en wil hier morgen mee starten.
Nou heb ik al andere supps en hoop dat ik daardoor deze 2 keer per dag kan gebruiken.

Smorgens
Wey+Creatine.

Savonds trainen
Voor de training TMS.
Na de training Magnificent, en 20min daarna weer Wey+Creatine.

Dit moet kunnen toch? gebruik Super Creatine er het liefst 2 keer per dag bij dan alleen smorgens, ik heb het uiteraard over de trainingdagen.

Alvast bedankt en ik laat binnenkort weten of ik er veel van heb gemerkt.

Groetjes

Als je voor de training al TMS neemt en na de training Magnificent (beide bevatten al creatine) dan zou ik Super Creatine puur op de rustdagen nemen., 's ochtends en 's avonds.:)

Bedankt voor het antwoord!
Dan ga ik deze enkel 2x per week gebruiken, gedurende het weekend:)
Hoop dat het een toevoeging geeft.

Gr

Hoe zit dat trouwens met die blends? Steken ze de producten gewoon in de pot en
schudden maar? Om het even kort door de bocht te zeggen...

Dan weet je dus eigenlijk nooit precies hoeveel je binnenkrijgt van elk component ...

''super'' creatine.. dit zijn 3 creatines met een shitload suiker.. 't is maar wat je super vind :) (ik gebruik zelf overigens geen creatine, vind 't over het algemeen waardeloos, maar dat is dan mijn mening)

Hoe zit dat trouwens met die blends? Steken ze de producten gewoon in de pot en
schudden maar? Om het even kort door de bocht te zeggen...

Dan weet je dus eigenlijk nooit precies hoeveel je binnenkrijgt van elk component ...

Jawel, de blends worden precies samengesteld door de producent alvorens te worden gevuld in potten:)

ik heb 2 potten in huis gehaald van super creatine binnekort maar eens aan beginnen

Gewoon monohydraat kopen, goedkoper en het nut ervan is wetenschappelijk bewezen. Van al deze toevoegingen weet je niet of ze iets voor je doen.

Ik ben het eens met de overige posters dat de supercreatine te veel suiker bevat. Een betere omschrijving voor het product zou suikercreatine zijn :). Nu moet wel gezegd worden dat ik tijdens een weekaanbieding met de nieuwe site in de haast zo dom ben geweest om niet de inhoud eerst te bekijken.

Bovenstaande is overigens niet consistent met de andere producten van Body&fitshop, daar ben ik dik tevreden over!

Om de suiker te drukken heb ik maar een potje creapure er doorheen gemixt. Ik zit eraan te denken om binnenkort een eigen blend te maken. Mensen nog tips waar ik goedkoop aan de ingredienten (puur) kan komen?

Als je wil beginnen met crea zou ik gwn die creapure mono kopen. Is standaard deftig spul.Die supercrea heb ik ook gehad en die smaakte barslecht en was egt goor voor naar binnen te werken.. Heb er ook niet teveel van ondervonden.

Super creatine kun je goed gebruiken is een fijn product en juist door de toevoeging van de andere creatine blends is het een goede keuze mocht je geen fan zijn van monohydraat want ik persoonlijk vind die niet altijd fijn.Lost niet 100% op en geeft daardoor een aparte smaak als je hem door je whey doet.Verder kun je ook kiezen voor Pro Antium van ronnie coleman zit al creatine en dat is een whey shake met 29gram eiwit+5gr creatine+2.5gr betaine

Ik ben het eens met de overige posters dat de supercreatine te veel suiker bevat. Een betere omschrijving voor het product zou suikercreatine zijn :). Nu moet wel gezegd worden dat ik tijdens een weekaanbieding met de nieuwe site in de haast zo dom ben geweest om niet de inhoud eerst te bekijken.

Bovenstaande is overigens niet consistent met de andere producten van Body&fitshop, daar ben ik dik tevreden over!

Om de suiker te drukken heb ik maar een potje creapure er doorheen gemixt. Ik zit eraan te denken om binnenkort een eigen blend te maken. Mensen nog tips waar ik goedkoop aan de ingredienten (puur) kan komen?

snap niet echt waarom iedereen een punt maakt over de suiker (dextrose). ik heb 4 creatines gebruikt en alleen met super creatine heb ik erg veel resultaat (wat me erg verbaasde).
maargoed over die dextrose..sochtends heb je de hele nacht geen voedingsstoffen gehad en sochtends na t opstaan werkt die dextrose alleenmaar voordelig.na t trainen zelfde verhaal. en studies geven aan dat dextrose + creatine extra goed werkt.

extreem goed product bodyenfit! hopelijk gaatie nooit uit het assortiment:D

Help

Ehmm!! ik heb super creatine gekocht
maar als ik de reacties zie is het dus eigenlijk niks bijzonders
en een beetje nutteloos spul??:eek:

Terug
Naar boven