XXL Nutrition

Super Creatine?

Geen 1 is beter, de ene is een totaal ander product dan de ander. Star is een pre-workout die je een extra energie boost geeft (geen idee waarom ze daar creatine in stoppen).

Super-Creatine is een creatine die op lange termijn (lees aantal dagen) een snelle energievoorraad in je spieren aanlegt voor tijdens het trainen.

Als je t mij vraagt gewoon Creapure Creatine halen van B&F

Ik heb steeds gelezen en gehoord dat zo'n 3-5g creatine per dag voldoende is (na de laadfase van 15-20g/dag).
Nu zie ik op de pot Super Creatine dat je 1-2 dosissen per dag zou moeten gebruiken, waarbij een dosis 20g bedraagt?
Komt dit door de samenstelling van de SuperCreatine of volstaat 3g van de SuperCreatine ook?

Ik heb steeds gelezen en gehoord dat zo'n 3-5g creatine per dag voldoende is (na de laadfase van 15-20g/dag).
Nu zie ik op de pot Super Creatine dat je 1-2 dosissen per dag zou moeten gebruiken, waarbij een dosis 20g bedraagt?
Komt dit door de samenstelling van de SuperCreatine of volstaat 3g van de SuperCreatine ook?
Naast de creatine die in de Super Creatine zitten ook allemaal andere werkzame stoffen. Vandaar ook de naam "super". Absoluut een hele goede keuze wanneer je met een creatine wilt beginnen.

Ralf

Wat de dosering betreft volg ik dus best de meegeleverde maatschep en niet - zoals bij 'gewone' creatine - een dosering van 3g per dag?

Is het verder raadzaam een rustperiode in te lassen na 6 weken gebruik, of is ook dit niet van toepassing op de 'super creatine'?

Wat de dosering betreft volg ik dus best de meegeleverde maatschep en niet - zoals bij 'gewone' creatine - een dosering van 3g per dag?

Is het verder raadzaam een rustperiode in te lassen na 6 weken gebruik, of is ook dit niet van toepassing op de 'super creatine'?
In principe niet van toepassing over de Super Creatine, deze kun je zo lang door gebruiken als je zelf wilt. Er zitten namelijk de nieuwste vormen in waarmee je geen laadfase oid hebt. Je moet inderdaad de geleverde maatschep gebruiken. Elke servering van 20 bevat namelijk maar 3 gram creatine. Daarnaast andere hele goede ingrediënten die de opname verbeteren en de werking ervan doen versterken. Aanradertje dus :)

Ralf

Terug
Naar boven