- Waardering
- 62
Met een nick als "SuperKnurft" kan je niet echt verwachten dat je serieus word genomen, maar toch ben ik serieus met deze sport bezig, its a way of life, en ik hou ervan
hier dus ook mijn serieuze log.
Ik heb een aantal doelen met deze log en een daarvan is (niet lachen) beter worden in namen van oefeningen, dus als jullie me daar in het begin even mee willen helpen (de basis ken ik wel hoor
) zou dat heel aardig zijn.
Verder wil ik gewoon mijn training ervaringen met jullie delen, en kunnen discussiëren over mijn training methoden (of die van anderen) etc.
Ook altijd leuk om over een jaar mijn vooruitgang te kunnen zien.
Voor een (snelle) kijk op mijn stats kun je mn handtekening bekijken, of gewoon vragen, ik ga vanaf morgen beginnen, met het up to date houden van mijn log.
Tjouw,
Knurft
Edit: (Pr's/Stats van nu toch maar even er bij zetten, anders kan ik ze nooit meer terug lezen)
1.85
97 Kilo (16%)
pr's:
180KG Deadlift
120KG Benchpress
90KG Military press
150KG (boxed) Squat
hier dus ook mijn serieuze log.Ik heb een aantal doelen met deze log en een daarvan is (niet lachen) beter worden in namen van oefeningen, dus als jullie me daar in het begin even mee willen helpen (de basis ken ik wel hoor
) zou dat heel aardig zijn.Verder wil ik gewoon mijn training ervaringen met jullie delen, en kunnen discussiëren over mijn training methoden (of die van anderen) etc.
Ook altijd leuk om over een jaar mijn vooruitgang te kunnen zien.
Voor een (snelle) kijk op mijn stats kun je mn handtekening bekijken, of gewoon vragen, ik ga vanaf morgen beginnen, met het up to date houden van mijn log.
Tjouw,
Knurft
Edit: (Pr's/Stats van nu toch maar even er bij zetten, anders kan ik ze nooit meer terug lezen)
1.85
97 Kilo (16%)
pr's:
180KG Deadlift
120KG Benchpress
90KG Military press
150KG (boxed) Squat
Laatst bewerkt:

)

That's me!
)