XXL Nutrition

Superknurft's log

Leeftijd: 18
Karma Power: 47

10.000 post jongen!!
En verder was het een goeie training. :D

• Topic Starter Topic Starter
@lat pulley kun je er geen db erop leggen? + probeer bij je laatste setje alles eruit te halen bv 20reps ofzo hetzelfde bij je bor.

Ga je goed op je schema?

Ik leg er soms wel een beetje gewicht bij, hij gaat namelijk maar tot 90 KG, maar zal es de volgende keer, er 10 KG op leggen, weer een nieuwe PR dan hehe :D

20 reps vind ik persoonlijk niet zo lekker, je voelt het wel goed, maar ik groei er niet zo op.

Ik ga top op mijn schema, heb gister de 100 KG aangetikt, dus niks te klagen :D

Thnx voor je reply kerel!

Leeftijd: 18
Karma Power: 47

10.000 post jongen!!
En verder was het een goeie training. :D

Haha inderdaad! :D

Damn knurft...aardig wat pr's man:thumbup:

PR'achtig;)

Ik schaam me diep voor deze k*t training, toch zet ik hem neer..

Dinsdag: Rug/Biceps

Begonnen met Rug:

Lat Pully:
10 x 40 KG
10 x 70 KG
10 x 80 KG
10 x 95 KG (helaas gaan de gewichten voor de latpully niet hoger in mn sportschool, dus dit gaat vrijwel alleen om techniek)

Zover ging het nog, maar toen begon deadliften:

Deadlift:
8 x 100 KG
5 x 140 KG
2 x 160 KG (mn deadlift gaat echt achteruit de laatste tijd.. ik denk dat het komt omdat ik mn koolhydraten flink omlaag heb gegooid, denk dat ik ze weer omhoog gooi.)

Bent Over Rows:
10 x 26 KG
10 x 30 KG
10 x 34 KG (weer met niet al te veel moeite want onze gewichten gaan niet hoger met losse dumbbells)

Seated Cable Rows:
10 x 60 KG
10 x 70 KG
10 x 80 KG

Biceps:

Biceps was echt een ramp bijna niet gedaan, voelde me niet sterk vandaag, en er was weinig tijd om nog fatsoenlijk biceps te doen.

dumbbell curl:
10 x 22 KG

Preacher Curls
10 x 30 KG

Standing Barbell Curl
10 x 30 KG

Concentration Curls
10 x 10KG :o

En dat was de rampzalige training..

Vandaag 5KG whey pro binnengekregen, en 500 gram creatine (van bodylab) als aanvulling bij mn voeding, waarmee ik morgen voor het eerst ga beginnen.

Tevens de eerste keer dat ik whey en creatine ga gebruiken, dus misschien helpt het een beetje.

Kan je de Lat Pully en de Bent Over Rows niet beter uit je schema gooien? Of doe BOR dan met een barbel?

Kan je de Lat Pully en de Bent Over Rows niet beter uit je schema gooien? Of doe BOR dan met een barbel?

Hij bedoeld dumbbell row. Idd vervangen door barbell rows.

Lat pulldown vervangen of afwisselen door weighted chins.

:)

hahaha dat gaat tegenvallen bij mij toch weer als ik er weer aan ga beginnen dat weet ik nu al...succes ermee superknurft.

Wat is je geheim om Militairy Press zo hoog te krijgen? Zit zelf te kloten om er uberhaupt wat vooruitgang in te krijgen.

Wat is je geheim om Militairy Press zo hoog te krijgen? Zit zelf te kloten om er uberhaupt wat vooruitgang in te krijgen.

Veel neckpressen, vind ik persoonlijk de beste oefening voor schouders, gewicht rustig opbouwen tot je max, en knallen tot je schouders branden (niet meer als 8 tot 10 reps), de oefeningen die ik nog meer doe zie je op de vorige pagina ;)

Ohja en een geheim is er niet hoor :p

Zelf doe ik het 1-2x in de week, afhankelijk hoe me schema is geroteerd. Toen ik 10reps deed bleef ik steken op 20-25kg. Maar toen het met 5reps deed groeide het tot 40kg, maar dan heb je weer geen uithoudingsvermogen :S

Zelf doe ik het 1-2x in de week, afhankelijk hoe me schema is geroteerd. Toen ik 10reps deed bleef ik steken op 20-25kg. Maar toen het met 5reps deed groeide het tot 40kg, maar dan heb je weer geen uithoudingsvermogen :S

Als je het 2 keer in de week doet, moet je zorgen dat er wel genoeg rust tussen zit.

Je moet gewoon hard blijven trainen, en niet opgeven, dat is het belangrijkste, ik weet nog heeel goed dat ik met 40 KG heel veel moeite had ;)

Damn, je bent aardig sterk Superknurft. Indrukwekkende bench!

Damn, je bent aardig sterk Superknurft. Indrukwekkende bench!

Thanks zelda, ik heb wel een aardige bench maar toch vind ik mn borst wat achterlopen, daarom doe ik sinds vorige week 2 keer per week borst, één dag doe ik dan gewoon vrij rustig aan, en vooral om de uitvoering.

Ik heb zelfs een tijd geleden heel lang geen benchpress gedaan, en na flink te hebben gedumbbell pressed, kon ik ineens 100 KG drukken hehe :D

Vrijdag: Benen/Buik

Eerst heb ik een beetje rustig aan gedumbbelled, en gebench't omdat ik vind dat mn borst een beetje achterloopt.

Daarna begonnen met benen:

Leg Press:
12 x 200 KG
10 x 230 KG
10 x 260 KG (hij gaat niet hoger, dus doe em altijd lekker diep)

Vergeef me dat ik vandaag niet heb gesquat, maar voelde me vandaag niet zo sterk.

Leg Curl:
10 x 25
10 x 35
10 x 45 (ohh wat is die leg curl een schijt apparaat zeg, voelt elke keer weer zo on-natuurlijk)

Leg Extension
10 x 40 KG
10 x 50 KG
10 x 60 KG
10 x 70 KG (gaat niet hoger)

Adductor Machine:(gaat niet hoger als 50 KG lol :p)
12 x 50 KG
20 x 50 KG
52 x 50 KG

Abductor Machine:(gaat ook niet hoger als 50 :p)
10 x 50 KG
20 x 50 KG
30 x 50 KG

als laatste nog even kuiten gedaan, met 40 kilo hehe, lekker langzaam en diep . (voelt goed :D)

En niet te vergeten, als laatst nog even buik gedaan. (1 oefening, die op de grond, met zon hoek ding om je heen )

Gast als er zoveel gyms in de buurt zijn ga dan naar een andere. Ik lees tamelijk vaak, 'gaat niet hoger' ed en dat doe je dan voor 10 reps oid.

Terug
Naar boven