Skazminko
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@lat pulley kun je er geen db erop leggen? + probeer bij je laatste setje alles eruit te halen bv 20reps ofzo hetzelfde bij je bor.
Ga je goed op je schema?

Leeftijd: 18
Karma Power: 47
10.000 post jongen!!
En verder was het een goeie training.![]()

)Ik schaam me diep voor deze k*t training, toch zet ik hem neer..
Dinsdag: Rug/Biceps
Begonnen met Rug:
Lat Pully:
10 x 40 KG
10 x 70 KG
10 x 80 KG
10 x 95 KG (helaas gaan de gewichten voor de latpully niet hoger in mn sportschool, dus dit gaat vrijwel alleen om techniek)
Zover ging het nog, maar toen begon deadliften:
Deadlift:
8 x 100 KG
5 x 140 KG
2 x 160 KG (mn deadlift gaat echt achteruit de laatste tijd.. ik denk dat het komt omdat ik mn koolhydraten flink omlaag heb gegooid, denk dat ik ze weer omhoog gooi.)
Bent Over Rows:
10 x 26 KG
10 x 30 KG
10 x 34 KG (weer met niet al te veel moeite want onze gewichten gaan niet hoger met losse dumbbells)
Seated Cable Rows:
10 x 60 KG
10 x 70 KG
10 x 80 KG
Biceps:
Biceps was echt een ramp bijna niet gedaan, voelde me niet sterk vandaag, en er was weinig tijd om nog fatsoenlijk biceps te doen.
dumbbell curl:
10 x 22 KG
Preacher Curls
10 x 30 KG
Standing Barbell Curl
10 x 30 KG
Concentration Curls
10 x 10KG
En dat was de rampzalige training..
Vandaag 5KG whey pro binnengekregen, en 500 gram creatine (van bodylab) als aanvulling bij mn voeding, waarmee ik morgen voor het eerst ga beginnen.
Tevens de eerste keer dat ik whey en creatine ga gebruiken, dus misschien helpt het een beetje.
Kan je de Lat Pully en de Bent Over Rows niet beter uit je schema gooien? Of doe BOR dan met een barbel?

yess dat bedoel ik, of eventueel gewone chins.Hij bedoeld dumbbell row. Idd vervangen door barbell rows.
Lat pulldown vervangen of afwisselen door weighted chins.
![]()
Hij bedoeld dumbbell row. Idd vervangen door barbell rows.
Lat pulldown vervangen of afwisselen door weighted chins.
![]()

hahaha dat gaat tegenvallen bij mij toch weer als ik er weer aan ga beginnen dat weet ik nu al...succes ermee superknurft.

Wat is je geheim om Militairy Press zo hoog te krijgen? Zit zelf te kloten om er uberhaupt wat vooruitgang in te krijgen.

Zelf doe ik het 1-2x in de week, afhankelijk hoe me schema is geroteerd. Toen ik 10reps deed bleef ik steken op 20-25kg. Maar toen het met 5reps deed groeide het tot 40kg, maar dan heb je weer geen uithoudingsvermogen :S

Damn, je bent aardig sterk Superknurft. Indrukwekkende bench!

)
)
)Gast als er zoveel gyms in de buurt zijn ga dan naar een andere. Ik lees tamelijk vaak, 'gaat niet hoger' ed en dat doe je dan voor 10 reps oid.

Alleen geen squats
Ik heb zelfs een tijd geleden heel lang geen benchpress gedaan, en na flink te hebben gedumbbell pressed, kon ik ineens 100 KG drukken hehe![]()
Ik heb zelfs een tijd geleden heel lang geen benchpress gedaan, en na flink te hebben gedumbbell pressed, kon ik ineens 100 KG drukken hehe![]()