Fitness Seller

Superknurft's log

Ik blijf je logje zeker volgen, en lekkere training gister. ;)

suc6 met je logje

waarom die db presses niet als laatste bewaren, gezien de beperking van de dumbbells? Ik vind dat je wel erg veel oefeningen doet.

Agree met de anderen dat je DB press naar achteren moet schuiven.
Verder nice workout!

• Topic Starter Topic Starter
Ik schaam me diep voor deze k*t training, toch zet ik hem neer..

Dinsdag: Rug/Biceps

Begonnen met Rug:

Lat Pully:
10 x 40 KG
10 x 70 KG
10 x 80 KG
10 x 95 KG (helaas gaan de gewichten voor de latpully niet hoger in mn sportschool, dus dit gaat vrijwel alleen om techniek)

Zover ging het nog, maar toen begon deadliften:

Deadlift:
8 x 100 KG
5 x 140 KG
2 x 160 KG (mn deadlift gaat echt achteruit de laatste tijd.. ik denk dat het komt omdat ik mn koolhydraten flink omlaag heb gegooid, denk dat ik ze weer omhoog gooi.)

Bent Over Rows:
10 x 26 KG
10 x 30 KG
10 x 34 KG (weer met niet al te veel moeite want onze gewichten gaan niet hoger met losse dumbbells)

Seated Cable Rows:
10 x 60 KG
10 x 70 KG
10 x 80 KG

Biceps:

Biceps was echt een ramp bijna niet gedaan, voelde me niet sterk vandaag, en er was weinig tijd om nog fatsoenlijk biceps te doen.

dumbbell curl:
10 x 22 KG

Preacher Curls
10 x 30 KG

Standing Barbell Curl
10 x 30 KG

Concentration Curls
10 x 10KG :o

En dat was de rampzalige training..

Vandaag 5KG whey pro binnengekregen, en 500 gram creatine (van bodylab) als aanvulling bij mn voeding, waarmee ik morgen voor het eerst ga beginnen.

Tevens de eerste keer dat ik whey en creatine ga gebruiken, dus misschien helpt het een beetje.

Algemene rampendag ofzo vandaag?!:rolleyes:

ben benieuwd naar je reden voor 4 bicepsoefeningen in 1 setje?
Die preachercurl is met EZ bar neem ik aan.

Laat die fitnessdumbeltjes anders voortaan lekker voor de breezers als je wil rowen.

bent over rows kun je toch gewoon met hetzelfde materiaal doen als je deadlift? Volgens mij kan jij met gemak setjes maken met minstens 80kg;)

Volgende keer beter man. We weten wat je in huis hebt. Wraak op het ijzer!!:fire:

Algemene rampendag ofzo vandaag?!:rolleyes:

Haha denk het :o

ben benieuwd naar je reden voor 4 bicepsoefeningen in 1 setje?
Die preachercurl is met EZ bar neem ik aan.

Jup met EZ bar, had weinig tijd nog voor biceps en was eigenlijk ook moe/kapot..

Laat die fitnessdumbeltjes anders voortaan lekker voor de breezers als je wil rowen.

bent over rows kun je toch gewoon met hetzelfde materiaal doen als je deadlift? Volgens mij kan jij met gemak setjes maken met minstens 80kg;)

yeah ik deed de partial bent over row, dus met 1 arm op bankje.

inderdaad strak plan om voortaan "gewone" bent over rows te doen, met een flink gewichtje :D

Volgende keer beter man. We weten wat je in huis hebt. Wraak op het ijzer!!:fire:

Yeah buddy! thnx voor je reply!

Mooie stats voor je leeftijd, ik hou je in de gaten.

Toch sterke deadlift hoor!
Ik zie dat je PR 180kg is. Hoe is dan normaal je opbouw dat je ontevreden bent?

Toch sterke deadlift hoor!
Ik zie dat je PR 180kg is. Hoe is dan normaal je opbouw dat je ontevreden bent?

heb al 3 weken niet meer 180 getilt, en ik snap echt niet hoe het komt, volgende week ga ik es een weekje niet deadliften, of misschien heb ik ineens een foute techniek ofzo, normaal doe ik het zo:

8 x 100 KG
6 x 140 KG
5 x 160 KG
2 x 180 KG

waarom 4 oefeningen voor je biceps na je rugtraining is eigenlijk 2 voldoende maximaal 3 eigenlijk ....maar je moet doen wat voor jou het beste is ....wel lekker bezig dus

Yea, dit was echt een heerlijke training.

Donderdag: Schouders/Traps

Begonnen met schouders:

Neck press:
10 x 55 KG
10 x 70 KG
8 x 80 KG
2 x 90 KG (helaas de 2e met een heeel klein beetje hulp, dus ik tel em nog niet als pr mee)

Seated dumbbell press
10 x 20 KG
10 x 22 KG
10 x 26 KG PR
8 x 30 KG PR (nog nooit 30 KG gedaan, vond het best netjes :D )

Front dumbbell Raises (reps per arm)
10 x 10 KG
10 x 12 KG
10 x 14 KG
8 x 18 KG PR (nog nooit geprobeerd hehe)

Standing Lateral Raises
10 x 6 KG
10 x 10 KG
10 x 12 KG
2 x 14 KG PR

Traps:

Gewoon lekker wat shrugs gedaan, niet echt op gewicht gelet, 4 setjes.

Was een toppie training, niks te klagen.

Laatst bewerkt:
Netjes bro! Keep it up!:D

Lat Pully:
10 x 40 KG
10 x 70 KG
10 x 80 KG
10 x 95 KG (helaas gaan de gewichten voor de latpully niet hoger in mn sportschool, dus dit gaat vrijwel alleen om techniek)
Bent Over Rows:
10 x 26 KG
10 x 30 KG
10 x 34 KG (weer met niet al te veel moeite want onze gewichten gaan niet hoger met losse dumbbells)
@lat pulley kun je er geen db erop leggen? + probeer bij je laatste setje alles eruit te halen bv 20reps ofzo hetzelfde bij je bor.

Ga je goed op je schema?

Terug
Naar boven