- Waardering
- 62
Goede bench voor je leeftijd en dat in maar 2 jaar.
Ik ga je log volgen man!
Thnx, nog een vaste bezoeker voor mn logje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede bench voor je leeftijd en dat in maar 2 jaar.
Ik ga je log volgen man!

suc6 met je logje
waarom die db presses niet als laatste bewaren, gezien de beperking van de dumbbells? Ik vind dat je wel erg veel oefeningen doet.
Agree met de anderen dat je DB press naar achteren moet schuiven.
Verder nice workout!

Algemene rampendag ofzo vandaag?!
Haha denk het
ben benieuwd naar je reden voor 4 bicepsoefeningen in 1 setje?
Die preachercurl is met EZ bar neem ik aan.
Jup met EZ bar, had weinig tijd nog voor biceps en was eigenlijk ook moe/kapot..
Laat die fitnessdumbeltjes anders voortaan lekker voor de breezers als je wil rowen.
bent over rows kun je toch gewoon met hetzelfde materiaal doen als je deadlift? Volgens mij kan jij met gemak setjes maken met minstens 80kg![]()
yeah ik deed de partial bent over row, dus met 1 arm op bankje.
inderdaad strak plan om voortaan "gewone" bent over rows te doen, met een flink gewichtje
Volgende keer beter man. We weten wat je in huis hebt. Wraak op het ijzer!!![]()

Mooie stats voor je leeftijd, ik hou je in de gaten.

Toch sterke deadlift hoor!
Ik zie dat je PR 180kg is. Hoe is dan normaal je opbouw dat je ontevreden bent?
waarom 4 oefeningen voor je biceps na je rugtraining is eigenlijk 2 voldoende maximaal 3 eigenlijk ....maar je moet doen wat voor jou het beste is ....wel lekker bezig dus
)
@lat pulley kun je er geen db erop leggen? + probeer bij je laatste setje alles eruit te halen bv 20reps ofzo hetzelfde bij je bor.Lat Pully:
10 x 40 KG
10 x 70 KG
10 x 80 KG
10 x 95 KG (helaas gaan de gewichten voor de latpully niet hoger in mn sportschool, dus dit gaat vrijwel alleen om techniek)
Bent Over Rows:
10 x 26 KG
10 x 30 KG
10 x 34 KG (weer met niet al te veel moeite want onze gewichten gaan niet hoger met losse dumbbells)