XXL Nutrition

Superknurft's log

2.4kg per week! En ik zat te mekken dat ik 2KG was aangekomen in één maand dat ik bang was dat het 50% vet zou zijn.
Wel zeer cool om je progressie te volgen kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen was ik: 97,9 KG gaat dus wel aardig, maar ik weet niet of ik vrijdag de 99,2 KG (dan loop ik op schema :p) haal heheh maar ik geef niet op! :thumb:

Net trouwens schouders gedaan, ben bevriend geraakt met een hele goede personal trainer die mij nu traint, dus heb allemaal oefeningen gedaan waar ik de naam niet eens van zou weten.. hehe, maar het brand goed daar in ieder geval. :)

(im just burning during the neutron dance !) (komt ineens in me op, sorry :p)

http://www.youtube.com/watch?v=Rm0Of5d7M4g&feature=related

lalalall :D

Laatst bewerkt:
Kijk een serieus man! Ik heb je al karma gegeven.

Kun je ons niet verblijden met wat krachtstats? Ben benieuwd hoeveel je bent terug gevallen en hoe snel je 't weer oppakt.

Ik train niet echt op kracht meer, perfect uitvoering en veel herhalingen. En dus veel oefeningen die ik nog nooit gedaan heb, maar zal voor 1 april nog wel even gaan toppen.

Vanmorgen trouwens 98,5 KG dat viel flink mee! :thumb:

Ik haal alleen morgen nooit de 99KG, maar ik zit wel in een aardig snel tempo.

Update: 99,5 KG

Ik ga 100% in november met de YBF meedoen. Deze week wil mn personal trainer mijn kracht weten, en vanuit daaruit een trainingsschema opstellen. Dus vanaf morgen kan ik jullie misschien blijmaken met wat krachtstats..

Bedoeling is nu stevig nog even massa bouwen, en hij zegt dat ik binnen 12 weken kan cutten met zijn hulp, dus ik vertrouw hem daarin :p

Zal mijn eerste gruwelijke cut worden, dus ben benieuwd hoe mijn fysiek er nou uit gaat zien helemaal droog heheh

Succes man. Ben benieuwd!

Zie net dat je jarig bent, :hb:

Update?

Gruwlijke dat je mee gaat doen met de YBF! Succes met de voorbereiding..

Mijn BF is iets gezakt, en ik weeg 103KG, 110KG voor 1 april haal ik in mijn dromen :p

Maar het gaat wel lekker.

Wist niet dat je een log had?

Geabboneerd, is wel een interessante. :D

Update: 99,5 KG

Ik ga 100% in november met de YBF meedoen. Deze week wil mn personal trainer mijn kracht weten, en vanuit daaruit een trainingsschema opstellen. Dus vanaf morgen kan ik jullie misschien blijmaken met wat krachtstats..

Bedoeling is nu stevig nog even massa bouwen, en hij zegt dat ik binnen 12 weken kan cutten met zijn hulp, dus ik vertrouw hem daarin :p

Zal mijn eerste gruwelijke cut worden, dus ben benieuwd hoe mijn fysiek er nou uit gaat zien helemaal droog heheh

En heb je nog meegedaan?

Terug
Naar boven