AndroidHealthClinic

Superknurft's log

waar blijven die trainingen? en heb je onderhand de 200 kg al ge-dead?

• Topic Starter Topic Starter
Mn voeding is niet meer inorde.. ben onderhand 96 KG, en slapper geworden.

Dus deze week even voeding weer op orde krijgen, en weer in het ritme komen.

BOE! :D

Na lang zoeken, heb ik eindelijk mijn logje terug gevonden hehe *blaast stof eraf* want het is tijd om weer terug in actie te komen!

Even snel jullie op de hoogte brengen, ik heb vorig jaar op de 108/110 KG gezeten. Toen (het laatste half jaar?) ben ik zeer slecht gaan eten, en eigenlijk heb ik nog een beetje op de automatische piloot doorgetraint, en terug gezakt naar de 95KG (12% ongeveer denk ik)

Vanaf vorige week donderdag denk ik.. had ik het helemaal gehad, heb een gewoon een aardig goed voedingsschemasamengesteld, en ben weer eens wat gaan eten sinds tijden. Supplementen maandag binnengekregen, en zit nu ondertussen op de 96,8kg (1,8 kg aangekomen dus)

Doel is: 1 april terug op de 110kg, nou niet gaan roepen dit lukt niet, dit is een doel, en ik ga er voor, ik heb er alle vertrouwen in, mijn gewichten zijn weer omhoog geschoten (meer energie) gaat lekker :thumb:

Dus zal jullie hier op de hoogte houden. :)

good luck my frisian friend!

wtf je wil 15kg aankomen in 1,5 maand?

wtf je wil 15kg aankomen in 1,5 maand?

Ja!, zonder dat mn vet al te veel stijgt ofc.

En ik ben het al eens geweest hé. Ik ga het gewoon proberen. :)

zullen we het in 3 stapjes verdelen?

100
105
110

met 105, ben ik wel tevreden. :D

Maar ik ga 200% voor de 110

suc6 ermee dan:P ben benieuwd

Kun je ons niet verblijden met wat krachtstats? Ben benieuwd hoeveel je bent terug gevallen en hoe snel je 't weer oppakt.

Good luck!

Spiergeheugen?

Ik moet dus nog 13,8kg en ik heb daar nog 40 dagen voor, dat is 2,4kg per week.

Vrijdag 27 februari: 99,2 KG
Vrijdag 6 maart: 101,6 KG
Vrijdag 13 maart: 104 KG
Vrijdag 20 maart: 106,4 KG
Vrijdag 27 maart: 108,8 KG
1 april: 110KG

Dit moet ik dus volgen wil ik op schema blijven hehe

Gaat inderdaad een beste klus worden, maybe is het onmogelijk, maar beter onmogelijk dan makkelijk haalbaar :D

wil je mcchick nadoen. Met vet gainen?

waarom stel je niet gewoon een doel van 100 kg 10%,

wat is je bf trouwens?

Een met Seagal.. Beter CleanBulk en minder Cardio dan Bulk en vet veel moeten Cutten..

Een met Seagal.. Beter CleanBulk en minder Cardio dan Bulk en vet veel moeten Cutten..

Wie zegt dat hij niet cleanbulkt. Je kan ook bulken op 5000-6000kcal met allemaal clean voedsel. Wat ik trouwens aanraad, je gaint meer vet ja, maar de progressie die ik de laatste bulk heb gemaakt, vind ik zelf toch wel mooi:D.

succes man , ik ga je eens volgen als je tenminste post

wil je mcchick nadoen. Met vet gainen?

waarom stel je niet gewoon een doel van 100 kg 10%,

wat is je bf trouwens?

BF is rond de 13% denk ik, bij de 110kg, wil ik terug naar de 100.

Het is trouwens wel een doel gewoon, ik ga niet koste wat kost 110 halen, ook al gain ik er een berg vet bij, zal er op passen hehe.

Wie zegt dat hij niet cleanbulkt. Je kan ook bulken op 5000-6000kcal met allemaal clean voedsel. Wat ik trouwens aanraad, je gaint meer vet ja, maar de progressie die ik de laatste bulk heb gemaakt, vind ik zelf toch wel mooi:D.

Dat is inderdaad de bedoeling, veel eten, weinig vet.

succes man , ik ga je eens volgen als je tenminste post

Wel k*t om dit te melden, maar had vrijdag een klein feestje wat toch wat uit de hand is gelopen, en wat niet echt bevorderend is, maar vanaf nu is dat echt over, zal jullie niet meer teleurstellen hehe. :o

Update dus, toch nog: 97KG

15kg in 1.5maand? zie ik niet echt zitten, maar petje af als dát lukt. Zal jammer genoeg met een hoop vet zijn als je 2.4kg/week wilt bijkomen.

Terug
Naar boven