MuscleMeat

Natural inc

Bezoekers in dit topic

Stap dan maar van de SARM's af en pak gewoon normale shit..
Ja zal altijd kunnen maar vind dit soort cycle's die ik nu heb gemaakt interessant om te ondervinden wat het resultaat is wat ik ermee boek en de eventuele voor en nadelen tegenover AAS te weten te komen. Heb test/bold liggen voor als me geduld opraakt just in case :)
 
bazINga! Ben benieuwd naar je ontwikkelingen m.b.v. sarms...Vind het allemaal nog een beetje vaag, maar interessant genoeg om aandacht voor te houden :cool:

gelukt dl pr gezet 225kg 1rm

En hopsa!! :flexbiceps:
 
Stap dan maar van de SARM's af en pak gewoon normale shit..

waarom zou hij? Ik ben nu bezig met MK en LGD 3weken. Voeding en training is goed, zeker niet perfect maar ben al 2kg massa bijgekomen, VP is aan het dalen dus lijkt mooie droge massa en ben van plan 8weken door te trekken waarschijnlijk wel Ost toe te voegen, ik ben echt verbaast over de goede resultaten en werking van SARMS (eerste cycle) en niet de nadelen van AAS de bloat etc.ik wou normaal met sust+NPP terug starten tot ik paar leuke topics vond over SARMS en moet zeggen tot nu toe tevreden afwachten op eind resultaat
 
waarom zou hij? Ik ben nu bezig met MK en LGD 3weken. Voeding en training is goed, zeker niet perfect maar ben al 2kg massa bijgekomen, VP is aan het dalen dus lijkt mooie droge massa en ben van plan 8weken door te trekken waarschijnlijk wel Ost toe te voegen, ik ben echt verbaast over de goede resultaten en werking van SARMS (eerste cycle) en niet de nadelen van AAS de bloat etc.ik wou normaal met sust+NPP terug starten tot ik paar leuke topics vond over SARMS en moet zeggen tot nu toe tevreden afwachten op eind resultaat
Dit is niet het eerste wat bricone pakt en hij geeft aan dat zijn doel 100kg + is. Om dat te bereiken bij 1.85 op een mooi vetpercentage heb je wel wat meer nodig dan SARM's..

Het was niet om de SARM's af te zeiken, maar wel om aan te geven dat je daarmee dat doel niet gaat halen..
 
Update delt, zondag me frontdelt laten masseren, pees daar bleek echt behoordlijk dik te zijn voelde gewoon als een grote knikker die er zat, nu al voor 50% weg gekregen, wel al sinds zondag een zuur/beurs gevoel.
 
Dit is niet het eerste wat bricone pakt en hij geeft aan dat zijn doel 100kg + is. Om dat te bereiken bij 1.85 op een mooi vetpercentage heb je wel wat meer nodig dan SARM's..

Het was niet om de SARM's af te zeiken, maar wel om aan te geven dat je daarmee dat doel niet gaat halen..
Nog eens waarom niet? Ik ben 1m80 en weeg nu 90kg en gaat alleen maar beter, qua vp en mooie spiermassa en ja ik heb kuur verleden maar ben er zeker van als ik deze SARM cycle klaar ben rond de 92kg ga eindigen. TS weegt 96kg? kan die zeker voor het einde van het jaar the triple digit halen met goede voeding juiste SARM cycle en harde training :D believe in your goals and achieve them! natuurlijk gaat het met AAS allemaal wat gemakkelijker maar verlies je ook zoveel hoe meer ik van SARMS te weten kom hoe beter het allemaal word. Word hier precies wat onderschat door mensen. Als je de resultaten bekijkt van sommige mensen die kuurlog bij houden op het forum en wat ik zelf ondervind alleen maar positief voorlopig.

Shredded en big met Sarms (S4, Ostarine, MK-677, Cardarine) met fotos ook leuke log om te volgen met foto's etc.
 
Dit is niet het eerste wat bricone pakt en hij geeft aan dat zijn doel 100kg + is. Om dat te bereiken bij 1.85 op een mooi vetpercentage heb je wel wat meer nodig dan SARM's..

Het was niet om de SARM's af te zeiken, maar wel om aan te geven dat je daarmee dat doel niet gaat halen..
dit dus met sarms ga je echt dat doel niet halen.
 
Nog eens waarom niet? Ik ben 1m80 en weeg nu 90kg en gaat alleen maar beter, qua vp en mooie spiermassa en ja ik heb kuur verleden maar ben er zeker van als ik deze SARM cycle klaar ben rond de 92kg ga eindigen. TS weegt 96kg? kan die zeker voor het einde van het jaar the triple digit halen met goede voeding juiste SARM cycle en harde training :D believe in your goals and achieve them! natuurlijk gaat het met AAS allemaal wat gemakkelijker maar verlies je ook zoveel hoe meer ik van SARMS te weten kom hoe beter het allemaal word. Word hier precies wat onderschat door mensen. Als je de resultaten bekijkt van sommige mensen die kuurlog bij houden op het forum en wat ik zelf ondervind alleen maar positief voorlopig.

Shredded en big met Sarms (S4, Ostarine, MK-677, Cardarine) met fotos ook leuke log om te volgen met foto's etc.
TS weegt inmiddels geen 96kg staat me bij..verder geef je ook al aan een kuurverleden te hebben..

Hetzelfde geldt voor de gozer in dat topic. Cutten op SARMs gaat prima, maar verwacht nu asjeblieft niet dat de kilo's er aan blijven vliegen..

dit dus met sarms ga je echt dat doel niet halen.
amen
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Allemaal leuk met je 2kg in 3 weken, 2kg vocht van de MK-677 inderdaad.

Mijn ervaring is, met sarms kun je 100kg vasthouden, maar niet verder uitbouwen. Dan zal je echt moeten switchen naar de anabolics
 
even ter verduidelijking 100kg+ is een all time goed, niet het goal van deze kuur ;)
 
zit je nog steeds op 20 MK?
 
nee pct inmiddels
 
Allemaal leuk met je 2kg in 3 weken, 2kg vocht van de MK-677 inderdaad.

Mijn ervaring is, met sarms kun je 100kg vasthouden, maar niet verder uitbouwen. Dan zal je echt moeten switchen naar de anabolics
vocht? juist niet met juiste voeding, weinig zout inname, etc.bijna geen bloat zoals met AAS anyway is mijn eerste SARM cycle, heb kuur verleden en vind dit zeker positief nog geen eind conclusie maar ben al tevrede ;) en natuurlijk zoals ik al zei AAS meer resultate op korte termijn logisch maar al de side effects, en verlies erna...
 
Prima, dan is het 'spier'. Soort van 2kg spier in 3 weken. Dat red je niet met AAS, dus met het wondermiddel sarms al helemaal niet. Voeding maakt geen bal uit, 2kg solid spiermassa in 3 weken.. Duurt veel langer om spier op te bouwen.

Ik zag net een vliegende olifant
 
Pic or it didn't happen! :fluit:
1002004005435357_5.jpg
 
A... gevonden, maar nu in een andere sectie :)
 
Back
Naar boven