MuscleMeat

T3/T4/Clen gebruik bij vrouwen???

Bezoekers in dit topic

als je leest 'poppie' geef ik de vindplaats ervan aan....meer onderbouwing lijkt me erg moeilijk te realiseren

Sorry Dennis ik heb per ongeluk de verkeerde citeerknop ingedrukt. ;)

Ik doelde op degene na jou.
Zit hier net en weet nog niet hoe alles precies werkt.
 
"thereafter, the only longterm risk of adequately treated hyperthyroidism appears to ben an increased risk of osteoporosis"

Kumar&Clark, Clinical medicine, fifth edition
p. 1044
Ik denk wel niet dat als je het gecontroleerd een keertje gebruikt dat het dan ook al effectief heeft schade aangericht. Herhaaldelijk gebruik daarentegen ...
 
Ik denk wel niet dat als je het gecontroleerd een keertje gebruikt dat het dan ook al effectief heeft schade aangericht. Herhaaldelijk gebruik daarentegen ...

en waarom denk je dat? en waar trek je de grens enzenz...is een moeilijk en grijs gebied:(
 
en waarom denk je dat? en waar trek je de grens enzenz...is een moeilijk en grijs gebied:(
Ik trek de grens met gecontroleerd gebruik, dus onder begeleiding van een ARTS, en geen bodybuilding coach. Dus ik ga er ook vanuit dat er geen abnormale doseringen genomen worden zoals dat in de bodybuilding wereld schering en inslag is.
Het zal wel zo zijn dat t3 geen pretje is voor je systeem maar of het op korte tijd zo'n enorme schade kan aanrichten lijkt me wel niet. Mijn ex had de combi t3 en t4 voor haar schildklier, ze had er zelf wel geen meer maar toch, exogeen is exogeen.
 
Ik trek de grens met gecontroleerd gebruik, dus onder begeleiding van een ARTS, en geen bodybuilding coach.

probleem is dan wel dat je continu je botditch-heid moet laten controleren...lijkt me niet gemakkelijk...en of een arts het doet als je 'vrijwillig' t3/t4 neemt........ik weet nie
 
"thereafter, the only longterm risk of adequately treated hyperthyroidism appears to ben an increased risk of osteoporosis"

Kumar&Clark, Clinical medicine, fifth edition
p. 1044

Is dus slecht voor mannen als vrouwen? En anders, waar zit het verschil tussen de 2 geslachten?
 
Is dus slecht voor mannen als vrouwen? En anders, waar zit het verschil tussen de 2 geslachten?

vrouwen zijn, zeker op latere leeftijd, meer bevattelijk voor botontkalking.
verder zetten wij (mannen) sterioden onder/naast de t3, die hebben een positief effect op de botdichtheid.
als een vrouw t3 en as neemt...geen enkel probleem
 
mijn vrouw neemt 2iu hgh ed met daarnaast 100mcg t4 en 25mcg t3

als ze een anavar kuurtje doet op 5-10mg ed wil ze d'r t3 nog wel is cyclen. 5 dagen op/ 5 dagen af op 75mcg.

de hgh gaat de (voor zover ik weet) de eventuele bot ontkalking dan weer tegen.

de anavar zal vooral haar man/vriend erg waarderen :D

-rodge
 
mijn vrouw neemt 2iu hgh ed met daarnaast 100mcg t4 en 25mcg t3

als ze een anavar kuurtje doet op 5-10mg ed wil ze d'r t3 nog wel is cyclen. 5 dagen op/ 5 dagen af op 75mcg.

de hgh gaat de (voor zover ik weet) de eventuele bot ontkalking dan weer tegen.

de anavar zal vooral haar man/vriend erg waarderen :D

-rodge

das ook een heel ander verhaal.
hoe gaat/zit t bij je vrouwtje met evt vermannelijking?

vind het btw wel veel t4/t3 voor een vrouw....
 
das ook een heel ander verhaal.
hoe gaat/zit t bij je vrouwtje met evt vermannelijking?

vind het btw wel veel t4/t3 voor een vrouw....


geen last van vermannelijking gelukkig, maar we houden het dan ook goed in de gaten. ze is geen bodybuildster of zo maar gewoon een recreant die 3 x per week traint en dan ook nog is 3-4 x cardio doet naast andere bezigheden als paard rijden. het is dus zeker niet om de bedoeling om kilo's spieren te pakken maar meer om er goed uit te zien en te voelen.

100mcg t4 icm 25mcg t3 is mijn inziens niet veel omdat naast de hgh te nemen. als ze het gaat cyclen tijdens d'r var kuur is het slecht een paar rondes van 5 dagen achter elkaar om net ff wat dieper te gaan.

-rodge
 
das ook een heel ander verhaal.
hoe gaat/zit t bij je vrouwtje met evt vermannelijking?

vind het btw wel veel t4/t3 voor een vrouw....

Hoe lang is ze al bezig met Anavar en heeft ze er verder nog eventuele nare bijwerkingen van?
 
even een vraagje, misschien een dom vraagje hoor maar op de verpakking van clen staat 0,04 mg, maar in de schema's hebben ze het over mcg. hoeveel mcg is dan 1 zo'n tabletje van 0,04 mg. moet je dan beginnen met een kwart of half tabletje per keer of hoe zit het?
 
Goeie bump.. je reageert op een topic waarin het laatste bericht dateert van 2007....

Als een tabletje 0,04mg is, en je bent op zoek naar het aantal mcg, dan google je toch even hoeveel mcg een mg is?
 
Back
Naar boven