XXL Nutrition

Take a look at this guys

Bezoekers in dit topic

Wat een beer!
 
Laatst bewerkt:
op die eerste paar foto's ziet ie er idd uit als een alien. Maar k vind het niet mooi eigenlijk, mooie lijnen zijn niet aanwezig en die 'double pecs' vind ik ook niet echt je van het. Borst lijkt erg klein.
die benen :eek: lijkt wel alsof God aant kleien is geweest en nog een beetje extra had gepakt....... wat een poten....
 
Ik denk dat hij benen bedoelde :P
 
die benen zijn echt extreem :eek:
 
Wat een beest en mega bangelijke hams!!!!
 
Val ik in herhaling als ik zeg dat die gast BOOMSTAMMEN van benen heeft?
 
Stond vandaag op ergogenics, ze zijn aant speculeren dat ie myostatin blokkers heeft gebruikt.
 
ja Luke Wood. Kijk maar op het forum van Milos Sarcev, daar post hij ook. Staan ook allemaal fotos van trainingen samen met hun twee en opkomende talenten. Milos is ranzig goed bezig.
 
Waar zal hij broeken halen? Of laat hij ze maken bij een tentzeilenmaker?
 
Suicide Sid zei:
Stond vandaag op ergogenics, ze zijn aant speculeren dat ie myostatin blokkers heeft gebruikt.

Wat een onzin.
 
builderB zei:
op die eerste paar foto's ziet ie er idd uit als een alien. Maar k vind het niet mooi eigenlijk, mooie lijnen zijn niet aanwezig en die 'double pecs' vind ik ook niet echt je van het. Borst lijkt erg klein.
die benen :eek: lijkt wel alsof God aant kleien is geweest en nog een beetje extra had gepakt....... wat een poten....

Ja jij bent groter hé ;):D

Idd die poten zijn gewoon machtig! Stel je voor dat daar ook nog wat vet rond zit .. volgens mij kan die gewoon niet meer wandelen dan :D
 
psycho_b zei:
Waar zal hij broeken halen? Of laat hij ze maken bij een tentzeilenmaker?

wat een poten zeg echt huge :eek: :eek: :eek:
 
tje he is big dat is niet normaal man.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
BodyLover zei:
Een allien is net geland . Heb je zijn benen al eens gezien? Hier heb je hem nog eens, en hier heb je z'n homepage, daar ziet hij er een beetje anders uit.



Dit noemen ze dan voor de man erover...
echt niet mooi meer..geef mij maar arnolds fysiek dat was pas PRACHTIG EN DAMN wat een wespen taille had die! nu zijn het tjah..voor sommige dan toch
 
Back
Naar boven