Fitness Seller

Tank's log

• Topic Starter Topic Starter
Verlies in kracht? Ik weet het niet. Misschien had ik de 45 ook wel kunnen pakken hoor. Ik pakte nu gewoon de gewichten die ik relaxt vond. **** e-stats. Ik heb een lekkere workout gehad en dat was voor mij genoeg :)

Borst + triceps vandaag

Ik had er wel weer zin in aangezien de laatste training maandag was. Soms is 3 keer in de week trainen iets teveel van het goede vind ik, maar 2 keer voelt alsof ik bijna niks doe echt. Variatie is de sleutel zegt men ook wel es, nouja men zal wel gelijk hebben dan ;)

De voeding zal ongeveer op de 3000kcal komen te liggen (mede dankzij een stroopwafel en enkele glaasjes Rivella :P).

Bench
5 x 35
5 x 50
5 x 60
4 x 65
3 x 70 (fail op 4e)
8 x 50
7 x 60

Dumbbell flyes
8 x 5
8 x 7
8 x 10
8 x 10

Close Grip Bench
8 x 30
6 x 40

Merkte dat mn techniek op de CGBP nog niet helemaal goed is. Ik denk dat ik beter eerst de oefening ga bestuderen voordat ik mezelf een verkeerde techniek aanleer.

Extensions
8 x 5
8 x 6
8 x 7
8 x 7
8 x 7

Skull crushers
8 x 10
8 x 20
8 x 20
(leuke oefening!)

+cardio uhhh douchen :D

Nicenice.

3 x BW bank; gaat de goeie kant uit kerel :thumbs:

netjes!

wat voor extensions zijn ze precies?

Thx Mac!

3 x BW bank; gaat de goeie kant uit kerel :thumbs:

Thx! Ik heb ooit es 5x70 gedaan, ik ging ook voor de 5 vandaag eigenlijk. 4e rep was een halve ROM en was toen gewoon leeg.

Thx Simson!

wat voor extensions zijn ze precies?

Standing overhead 1 arm dumbbell extensions :)

rug/biceps/onderarmen

BOR
5 x 30
3 x 40
2 x 50
7 x 60
8 x 50
8 x 50
8 x 50

DB Row
8 x 6
8 x 7
8 x 10
8 x 12
8 x 15
8 x 18

RG. Barbell Curl
8 x 20
8 x 20
8 x 25

Barbell Curl
8 x 20
8 x 25
8 x 25

DL
5 x 50
3 x 70
2 x 85
1 x 95
4 x 103 (max gewicht wat ik heb, binnenkort uitbreiden :P)
8 x 70

Zo, was wel weer ff lekker. Laatste keer voorlopig, morgen op vakantie. Voor de medevakantiegangers: chill ze, voor de rest: train se!

Ik dacht dat ik vandaag een barbeque had, maar dit was niet het geval. Tijd om te trainen dus en te zorgen dat voeding helemaal in orde zou zijn.

Squats (even inkomen weer)
5 x 30
3 x 40
2 x 50
5 x 60
5 x 60

MP
5 x 20
3 x 30
2 x 35
6 x 40
8 x 35
8 x 35

Front Raise
8 x 5
8 x 8
8 x 8
8 x 10
8 x 10

Upright Row
8 x 10
8 x 15
8 x 20
8 x 20

Lateral Raise
8 x 5
8 x 5
8 x 5
8 x 5
8 x 5

Bent Over Lateral Raise
8 x 5
8 x 5
8 x 5
8 x 5
8 x 5

Raar om weer "veel" te eten sinds vandaag, had een beetje het gevoel van moet ik nou alweer vreten? Dit zal hopelijk wel weer wennen. Ben gelukkig niet afgevallen of aangekomen tijdens mijn vakantie trouwens, nog steeds 72kg. Dit wordt ook weer mijn eerste alcoholvrije dag, in ieder geval heb ik in het vooruitzicht dat het morgen zaterdag is :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Hupsa, en we zijn weer vertrokken! :D

Mijn BBQ ging gister lekker wel door :p

k b lang geleden niet geBBQd

Mijn BBQ ging gister lekker wel door :p

Damn you! :mad:

k b lang geleden niet geBBQd

Lang geleden NIET gebarbecued, dus je barbecued elke avond? :p

Nouja dr vliegt vast nog wel een barbecue voorbij, augustus is immers vakantiemaand bij uitstek, toch? ..alleen laat het weer het nog wel een beetje afweten. Het plan is om wel te genieten van de goeie dingen, maar daarnaast zou weinig mogelijk trainingen over te slaan. Ik moet echt even weer m'n kracht terugkrijgen, en op nog een terugval zit ik niet te wachten.

Bench
5 x 30
3 x 40
2 x 50
8 x 60
8 x 55
8 x 50
8 x 45
nog even rustig aan met de bench, ik wil niks forceren en mezelf blesseren

DB Flys
8 x 5
8 x 5
8 x 7
8 x 7
8 x 7
8 x 10

CGBP
8 x 20
8 x 30
8 x 35

One arm DB extensions
8 x 5
8 x 5
8 x 7
8 x 7

Door m'n lage tempo vandaag ging de tijd sneller voorbij dan ik dacht. Ik was al een uur en een kwartier bezig voordat ik skullcrushers wilde gaan doen en evt nog schuin banken, maargoed ik leek mn rust na elke set wel nodig te hebben (misschien het benauwde weer?)

Weer en mindset denkik (shit, hoe gong dat ook al weer, hopelijk geen terugval).

Haha zo lang was het ook weer niet geleden, maargoed 3 weekjes er tussenuit zijn zorgt er wel voor dat je echt weer goed de draad moet oppakken. Je merkt het bijvoorbeeld al aan je polsen bij lagere gewichten, alsof de mind-muscle connectie weer even goed gelegd moet worden :) Vanaf nu geen breaks meer, liever blijven trainen met slechte voeding etc dan een tijdje stoppen.

Haha zo lang was het ook weer niet geleden, maargoed 3 weekjes er tussenuit zijn zorgt er wel voor dat je echt weer goed de draad moet oppakken. Je merkt het bijvoorbeeld al aan je polsen bij lagere gewichten, alsof de mind-muscle connectie weer even goed gelegd moet worden :) Vanaf nu geen breaks meer, liever blijven trainen met slechte voeding etc dan een tijdje stoppen.

+1

Denk er volledig hetzelfde over :) Moet ook even terug "inkomen".

Binnen een week ben je weer terug op je niveau joh!
Gewoon lekker blijven raggen, dan komt het goed:).

Thx mannen, deze reacties doen me goed! Karma voor iedereen!

Vandaag rug/biceps/onderarmen getraind

BOR
5 x 30
3 x 40
2 x 50
7 x 60
8 x 50
9 x 40

DB Row
8 x 7
8 x 10
8 x 12
8 x 15
8 x 18
8 x 20 (pr)

BB Curl
8 x 20
8 x 25
8 x 30

Rev Grip BB Curl
8 x 20
8 x 20
8 x 25

DL
5 x 50
3 x 70
1 x 85
1 x 95
6 x 70 (<-- die voelde ik hard, weer even wennen)

Waarom doe je DL als laatste?

Mij is altijd verteld dat het één van de beste oefeningen is die er bestaat, dus lijkt het mij belangrijk dat je die goed doet en maw, als één vd eersten, wanneer je nog niet te moet bent :)

Waarom doe je DL als laatste?

Mij is altijd verteld dat het één van de beste oefeningen is die er bestaat, dus lijkt het mij belangrijk dat je die goed doet en maw, als één vd eersten, wanneer je nog niet te moet bent :)

Ik doe DL als laatste omdat ik na een goede DL sessie behoorlijk gaar ben. Ik heb wel eens geprobeerd deadlifts eerder in de workout te doen, maar dat vond ik niet zo geslaagd. Te kapot voor de rest. Hier zijn overigens meerdere discussies over geweest op het forum met voor en tegenstanders :)

Zodra ik meer gewichten heb, wil ik nog eens proberen te beginnen met deadlifts, gewoon om te kijken of het me dan misschien wel bevalt en om m'n 1RM te testen.

Terug
Naar boven