XXL Nutrition

Tank's log

Dacht dat Mr.Tank vooral voor massa trainde, correct me if Im wrong ;)

---------- Toegevoegd om 00:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:30 ----------

Tank, wat voor soort schema volg je nu eigenlijk? vind je 4 oefeningen per training niet weinig oid?

Squatten, deadliften én benchen in één training weinig vinden? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Tank, wat voor soort schema volg je nu eigenlijk? vind je 4 oefeningen per training niet weinig oid?

Deze training was een Rippetoe aftreksel :p (met een puur RPT training had ik er maar 3 gedaan ;))

Thanks Simson! 70 was een PR voor me. De 4e rep zat er helaas niet in.

---------- Toegevoegd om 00:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:30 ----------

Squatten, deadliften én benchen in één training weinig vinden? :rolleyes:

Ik zal es even opheldering geven waar ik mee bezig ben en wat mijn doelen zijn. Mijn doel is altijd geweest er gewoon beter uitzien. Dat is de reden dat ik begonnen ben. Starting strength werd aangeraden als schema om mee te beginnen. Achteraf is dat heel nuttig gebleken omdat ik de compounds goed onder de knie heb weten te krijgen, daarbij heb ik ook wat kracht gewonnen op deze onderdelen.

Zodoende ging het krachtaspect mij steeds meer interesseren. Ik leefde naar elke training toe om de gewichten hoger te kunnen leggen. Maar als ik in de spiegel kijk, denk ik ook: hier is nog werk aan de winkel :D

Als ik me richt op massa straks, lijkt het me onwaarschijnlijk dat kracht niet mee omhoog gaat. 150 kilo squatten hoeft van mij echt niet, zou leuk zijn. Ik zie wel hoe ver ik kom :)

Monsterquads :fire: Ik probeer mezelf ook elke training te overtreffen. Als dat niet lukt voel ik me k*t :P

Je begrijpt weinig van wat ik zeg denk ik maar goed. Again iedereen moet voor zich beslissen natuurlijk. En training moet ook leuk blijven.

Btw ik wil je helemaal niet aanvallen hoor. Gewoon een open discussie zoals een forum bedoeld is.

@ de gast die 4 oefeningen te weinig vond: less is more;)

Anyway tank, je blijft lekker vooruitgaan, verder niet zoveel te melden:p

MP
5 x 22,5
3 x 30
2 x 40
5 x 45
8 x 40
8 x 30

Upright Row
8 x 15
8 x 20
8 x 30
8 x 30
8 x 20

Front Raise (links, rechts om en om)
16 x 5
16 x 5
16 x 5
16 x 10
16 x 10

Lateral Raise
8 x 5
8 x 5
8 x 5
8 x 5

(bij raises gewichten per dumbbell)

t*ring warm weer zeg. Had ook niet veel puf om te trainen, maar vond mezelf toch ook wel weer een mietje als ik niet even een uurtje vrij zou maken om te trainen en zo geschiedde :p

Ja precies, lekker knallen ongeacht weer. Al is die warmte natuurlijk niet echt bevorderlijk. Prima front raises trouwens.

Had ik hier al geen reactie gepost?

Bench
5 x 35
3 x 50
2 x 60
5 x 70
8 x 60
8 x 60

DB Flys
8 x 7
8 x 7
8 x 7

CGBP
8 x 40
8 x 40
8 x 40

Extensions
7 x 7
5 x 7
8 x 6

Dbb bijhouden via iPhone is k*t

Ben blij met m'n 5 x 70 op de bench waar ik vorige keer maar 3 reps eruit kon persen :)

Overigens was m'n voeding om te huilen afgelopen dagen dus ben ik niet ontevreden wat betreft de training

Laatst bewerkt:
Dbb bijhouden via iPhone is k*t

Ben blij met m'n 5 x 70 op de bench waar ik vorige keer maar 3 reps eruit kon persen :)

Overigens was m'n voeding om te huilen afgelopen dagen dus ben ik niet ontevreden wat betreft de training

Ow okay :)

5x70 is netjes inderdaad! Zeker als je voeding wat minder was de afgelopen dagen. Goed bezig Tank!

Ow okay :)

5x70 is netjes inderdaad! Zeker als je voeding wat minder was de afgelopen dagen. Goed bezig Tank!

Thx Jorgs!

Training van gisteren:

BOR
8 x 20
8 x 30
8 x 40
8 x 50
8 x 50
8 x 50

DB rows
8 x 5
8 x 7
8 x 7
8 x 10

Reverse grip barbell curl (dikke onderarmen ftw jwz)
8 x 20
8 x 20
8 x 20
8 x 25

Barbell curl
8 x 20
8 x 20
8 x 25

Deadlift
8 x 50
8 x 70
8 x 80
8 x 80
8 x 80

+cardio :eek:

Comments
Omdat ik even wil wennen aan hogere reps en nieuwe oefeningen niet zulke hoge gewichten. Ben uiteindelijk toch meer een bb'er dan een pl'er. En ik had nog energie voor een stukje hardlopen, leek me niet verkeerd.

Op hoeveel kg zit je al atm?

Want cardio suckt :p En je verbruikt er veel Kcals door, dus als je dat niet compenseert ga je wel wat je groei afremmen denk ik ...

Op hoeveel kg zit je al atm?

Want cardio suckt :p En je verbruikt er veel Kcals door, dus als je dat niet compenseert ga je wel wat je groei afremmen denk ik ...

72kg

Cardio kan sucken ja, gister was het wel ff lekker. Ik weet t over calorieverbruik ed. Groei is op het moment geen prioriteit. Ik wil graag nu een beetje athletisch ogen en na de zomer weer kilo's pakken. Dan op naar 80 kilo.

72kg

Cardio kan sucken ja, gister was het wel ff lekker. Ik weet t over calorieverbruik ed. Groei is op het moment geen prioriteit. Ik wil graag nu een beetje athletisch ogen en na de zomer weer kilo's pakken. Dan op naar 80 kilo.

Ah ok, met dat gewicht en jou niet al te overdreven lengte zal dat wel lukken.

Strak plan! :D

Cardio :woot:

Het gaat hier goed, niet heel veel tijd om alles bij te houden. Mn voeding is iets losser laatste tijd, maar niet rampzalig. Maandag nog getraind:

MP
8 x 20
8 x 30
8 x 35
8 x 40
8 x 40

Front raise
8 x 8
8 x 8
8 x 10
8 x 10

Lateral Raise
8 x 5
8 x 5
8 x 5
8 x 5

Upright row
8 x 10
8 x 10
8 x 20
8 x 30
8 x 30

+nog wat buikspieren

Deze week heb ik niet heel veel tijd om te trainen, ik heb het toch nog wel druk. Eerstkomende training wordt zaterdag of zondag.

Verlies in kracht?

Of waarom heb je geen de 45kg MP niet meer geprobeerd?

Terug
Naar boven