- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat dat ook wel mee valt, anders zouden veel pro's enzo hem ook wel doen hehe
+1

Doen wat voor jou goed voelt en waar je goed op reageert. Al die mensen die alleen maar roepen dat alles wat los is per definitie beter is, daar zijn er genoeg van. Durf zelf je weg te bepalen! Je bent steeds serieuzer bezig zie ik wel, top!
Doen wat voor jou goed voelt en waar je goed op reageert. Al die mensen die alleen maar roepen dat alles wat los is per definitie beter is, daar zijn er genoeg van. Durf zelf je weg te bepalen! Je bent steeds serieuzer bezig zie ik wel, top!
Thanks manDe smith is een zeer handig apparaat voor BB'ers ;-). Los is vaak beter wat betreft kracht. Maar om bepaalde achterlopende spiergroepen te stimuleren is een smith soms echt ideaal.
Gaat lekker bro!
Heb je hem zelf wel eens gedaan? Is serieus best een relaxte oefening hoor!Ja maar ik bedoel specifiek die shoulder press, je probeert hem dan half van je af te duwen terwijl die alleen maar recht omhoog kan.
Ik heb eergister bijv in diezelfde smith rows gedaan en dat voelde wel weer goed.
Ik duw toch echt recht omhoog..idd ideaal om te isoleren.
Zeau, ik kom ook maar eens bij jou buurten... succes hierzo!