- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik eet de hele dag door noten. Deel ze zelfs uit in de les
.
Gaat wel lekker, hoe gaat je bf%? Merk je dat je wat droger komt of blijft het eerder constant?

Hoezo pull ups na pulldowns en rows?
En vertical traction op 50/60kg? Gewoon uit verveling of wat?
btw train je morgen?

Ja een beetje afwisselen per training, ene keer veel volume en wat lichter andere keer minder volume en zwaarder.veel oefeningen, zou wel meer zware sets doen op de leg press, bijv nog 150 of 170, zelfde voor lunges
maar iig beter dan eerst.
Ja edju ik let niet echt op die percentages, wat mijn max is enzovoorts. Doe gewoon wat goed voelt en die 20x100 voelt lekkerwaarom doe je dan 20x100?
dat is bij 8x160 ongeveer 50% van je max, totaal niet effectief.

Haha, nu moeten die gains wel komen!

Juist, dit begint erop te lijken qua volume.
Nu nog smal banken voor triceps en je gaat echt groeien
Kheb je net misgelopen kga zo weer pompen daar haha

Haha inderdaad !
Ga mn triceps 2x pw pakken dus smalbanken komt vrijdag aan de beurt
Weer biceps pompen?
Thanks.Lekker bezig. Dikke kans dat je je tri's overtraint dan, je zet ze secundair ook al in bij alle drukoefeningen van borst en schouders en dan nog eens 2 x appart is overkill.
Thanks.
Wat betreft de triceps, zit zeer zeker wat in. Alleen ik ga ze pakken na borst en na schouders, dus dat moet dan wel kunnen toch? Biceps ga ik btw ook 2x pw pakken.
Oke, hou het in m'n achterhoofd.Als je ze twee keer volledig traint is dat te veel. Wellicht 1 keer volledig en bv na borst een oefening om verder vol te pompen dan..