Fitness Seller

Tante Jans log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je draait behoorlijke volumes...even terugblikkend op je schouder workout...hoezo twee sides, twee rears en geen directe front oefening..?

• Topic Starter Topic Starter
Je draait behoorlijke volumes...even terugblikkend op je schouder workout...hoezo twee sides, twee rears en geen directe front oefening..?
Dat heeft een paar redenen: - deed de laatste tijd 4 oefeningen voor schouders, de ene training 2 voorkant 1 zijkant 1 achterkant dan de andere weer 1 voorkant 2 zijkant 1 achterkant enz en dan zo doordraaien, die dag wou ik eigenlijk 1 voorkant 1 zijkant 2 achterkant doen, maar had het gevoel dat er nog wel eentje bij kon en koos voor een zijkant. Dus soms ook gewoon 2 oefeningen voor de voorkant, het is dan bijv als eerste smith mp en 2e front raise/machine shoulder press.
- Heb het gevoel dat ik m'n delts(voorkant) snel overbelastoverbelast, dus liever wat meer zijkant en achterkant pakken dan.
- Voorkant pak ik ook al veel mee met andere trainingen, vooral borst.
- Zijkant en achterkant hebben meer aandacht nodig.

Haha wat een lap tekst.

Laatst bewerkt:
Gast, ik heb is even wat pagina's doorgescrold maar ik heb geen enkele beentraining gezien, geen squats en geen deads:eek: Heeft Eddine niet al een dumbbell naar je hoofd gegooid?

Voeding is daarentegen wel dik in orde.

Als je ze twee keer volledig traint is dat te veel. Wellicht 1 keer volledig en bv na borst een oefening om verder vol te pompen dan..

Triceps kunnen wel wat hebben hoor.

Gast, ik heb is even wat pagina's doorgescrold maar ik heb geen enkele beentraining gezien, geen squats en geen deads:eek: Heeft Eddine niet al een dumbbell naar je hoofd gegooid?

Ik train daar nooit man buiten biceps of zo om, het is ook gewoon k*t daar.

Yo, dan heb je niet goed gekeken! Van de 2x rug trainen, 1x gedeadlift. Ff een keertje afwisseling, na 10 weken deadlift. Morgen ga ik hem weer doen ;)
Heb 1x benen getraind waar ik het 2x had moeten doen(1x last van m'n schenen), en in die ene benen training heb ik ge-front squat.

Haha ja de voeding die ik postte was indd wel netjes, de laatste 3 dagen alleen weer helemaal k*t bijv vandaag: 5 stroopwafels, marsen/snickers, boterhammen kaas/eiersalade noem maar op. Ik heb altijd als ik 1 junk dingetje neem, ik echt alles vreet wat ik kan vinden en dan hou ik me zelf altijd voor dat ik vanaf de aankomende maandag serieus ga eten. Zo gaat het al 2 jaar hehe. Maar vanaf morgen ECHT: 12 weken goed bulken!!

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Triceps kunnen wel wat hebben hoor./QUOTE]

Dacht ik ook al.

Ja die poging tot frontsquats heb ik wel meegekregen maar 6 pagina's aan log en geen enkele backsquat en één enkele deadlift? Shame on you Tante Jans. Het is goed dat je in dit gedeelte zit want in het PL hok was je weggepest:D

Oja, je gym is k*t.. Maargoed, dat mag eigenlijk geen excuus zijn natuurlijk.

Ja die poging tot frontsquats heb ik wel meegekregen maar 6 pagina's aan log en geen enkele backsquat en één enkele deadlift? Shame on you Tante Jans. Het is goed dat je in dit gedeelte zit want in het PL hok was je weggepest:D

Serieus als je daar gaat backsquatten gaat er gewoon 1tje in je bewegingsbaan curlen.

Doe je niks aan nee, de gym loopt goed dus geen reden om richting serieuze krachtsport uit te gaan breiden.

Haha ja wat wil je met 2 rug trainingen en 1 been training.

Ik beloof morgen een deadlift en zaterdag 6 tot 8 sets front squat. En de week daarna ga ik proberen te (back) squatten.

Vandaag rug getraind. Was te druk/geen zin en motivatie blabla.

4 oefeningen gedaan heel strict en alles 1 sec vasthouden. Dus gewichten niet noemenswaardig.

Conclusie: Ik moet een vaste indeling hebben qua split en nooit meer in de avond trainen.

Dus ga vanaf nu minimaal 10 weken deze split indeling aanhouden:

Dag 1; - Borst - Biceps - Buik
Dag 2; - Quads - Hams - Kuiten

Dag 3; - Delts - Traps - Triceps - Buik
Dag 4; - Rug - Rear Delt - Onderarmen - Kuiten

Ga er voor Tante!:D

Ziet er goed uit kerel. Die kuiten bij rug erbij pakken is wel een goed idee, ga ik misschien ook wel ff doen.

Ja is wel een lekkere indeling, yates deed hem ook zo. Voorheen altijd al lekker op getraind ;)

Wat is eigenlijk beter voor voorkant schouder? 2 presses of 1 press en 1 front raise?

1x 2press en 1x press+FR ;)

Gewoon presses, zolang het goed voelt, groeien je side delts immers ook van.

Sowieso staand MP erin houden.

Oke, mooi dat was ik ook van plan.

Ik vind zittende mp in smith fijner dan staande mp, zal hem binnenkort vast wel weer een keer doen.

Dan kom ik nog wel een keer shruggen, dan vind je hem niet meer fijner :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven