Rustdag meals:
Regenboog forel bereid in de oven (samen met citroensap, ui en appelpartjes) met gekookte eieren en gekookte groenten (sperziebonen). Beetje mosterd en mayonaise erbij, +wat verse appel. 3 gekookte eieren.
Gebakken kippenbout (in de pan met olijfolie) met uitjes, paprika en 4 gekookte eitjes. Gekookte spruiten erbij.
Shoarma met kidneybonen en uitjes. Gekookte spruitjes, verse kikkererwten. Tomaatje en 2 plakjes linessa kaas (lowfat cheddar, bij de Lidl).
Kikkererwten-tomaten-magergehakt soep. Heeft een vriend van me gemaakt, ik weet zelf weinig van soepbereiding en ben geen grote soepfanaat - maar deze was awesome
Protein berry "sludge". Hier omschrijf ik hoe je dat maakt:
http://www.youtube.com/watch?v=2zrwoYqCj6s
500 g mager rundergehakt met poolse gevulde kalkoen (bedankt oma!). 2 gekookte eitjes. Sperziebonen + ui als groenten, wat augurken voor de lol. Getopt met mosterd en tahin (sesampasta). Daarnaast een peer met kaneel.
Trainingsdag meals
250 gram verse rosbief met 500 gram gebakken aardappelpartjes (willekeurige mix van Aviko) en gemixte wokgroenten.
Linksonder; een gigantische yoghurtbowl (1 liter magere yoghurt + scoop wei + ontbijtgranen + hagelslag). Boven; ontbijtkoek met jam, appelstroop en kaneel. Rechts; 100 gram gekookte pasta met tomatensaus, willekeurige groenten en 100 gram kip.
Kip-fruit mix (banaan + mango) en boekweitgrutten! Rode kool en spierziebonen ernaast.
Linksboven; 500 g magere kwark met scoop wei, banaan, bessen en ontbijtgranen. Een eierkoekentoren gevuld met jam en appelstroop. Het donkere ding is een proteine soufle getopped met banaan +kaneel, daar heb ik binnenkort wel een video van!
Grote "junk"/sludge bowl. Een liter optimel vla met 2 scoops wei, banaan, 150 gram cereal, stukjes snoepdolfijn, kleine stukjes chocolade. Ontbijtkoek ernaast.
Linksonder; high protein kwarktaart (zie video die ik eer postte) met nutella. Proteine soufle en stukje indonesische cake met aardbei jam. Rechtsboven een klein schaaltje yoghurt met fruit + ontbijtgranen, en een ontbijtkoekreep.
Pasta getopped met zoete protein berry sludge. Kakivrucht ernaast en een kleine roerbak mix van biefstuk met groenten.
Zelfgemaakte pizza/burrito-iets. Komt nog een recept video van hoop ik, hehe.
Kip + mango chutney + paprika (en banaan) op een groot bed witte rijst.