MuscleMeat

Tatsujin’s traininglog

1000 extra per weekeinde.....de luxe leef ❤️
Maar mooi principe, doe ik ook, maar dan in verhouding dus in mijn geval de helft. Onbeperkt lijkt me nooit een goede strategie.
Haha voor mij is dat echt heel beperkt. Maar is ook nog een stukje keuze he. Ik wil bijvoorbeeld op 3250 gemiddeld uitkomen, dan doe ik dat x7, daar haal ik dan 1000 vanaf en dat deel ik door 7. Grofweg eigenlijk gewoon 150 per dag van m'n normale inname af.
En ja, ik snap dat jij in de cut waarschijnlijk niet mikt op een gemiddelde van 3250.

Vroeger deed ik ook een echte cheat day, maar kwam erachter dat ik dan makkelijk 6000 binnen kreeg terwijl ik doordeweeks op 2000 zat. Was iets minder gebalanceerd zegmaar :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht: 121,5kg

Weekgemiddelde gewicht: 122,58kg

Upper A workout

Chest press machine:
2x5 100kg

Chest fly machine:
2x5 105kg

Close grip cable Lat Pulldown
2x5 105kg

Plate loaded seated chest supported Row Machine - close grip:
2x5 105kg

Cable Y-raise:
1x7 54kg
1x5 64kg PR

Single arm triceps pushdown rope:
2x7 36kg

Bicep curl machine - unilateraal:
2x7 39kg

Reden: Correctie
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hoe ging dit vrijdag?
Zijn er nog wijzigingen/aanpassingen uitgekomen?
Wel goed, maar ook wel balen haha…

Jazeker! Minder kcal per dag: 2079 op trainingsdagen en 1990 op rustdagen. Meer groenten en minder koolhydraten en proberen koolhydraatrijk voedsel later op de dag te eten.

Jazeker! Minder kcal per dag: 2079 op trainingsdagen en 1990 op rustdagen. Meer groenten en minder koolhydraten en proberen koolhydraatrijk voedsel later op de dag te eten.
fa540afb26e8ca0352217c406a23deb1_w200.gif

Ga weg bij deze "coach". At this point kan je evengoed dat geld door de plee spoelen.

fa540afb26e8ca0352217c406a23deb1_w200.gif

Ga weg bij deze "coach". At this point kan je evengoed dat geld door de plee spoelen.
Dit.

Ik weet niet of je een hele poos vooruit hebt betaald, maar ik zou per direct weggaan en een goede coach inschakelen. Op het forum zitten er een aantal die wél verstand van zaken hebben. Zelf bij @wovano goede resultaten behaald, maar ook @Maximum Effort doet het, zover ik kan zien, goed. Dan weet je in ieder geval dat je goede begeleiding krijgt en naar een duurzaam resultaat toewerkt i.p.v. crashen en rebounden.

Het probleem zit m gewoon in het tracken, no way dat je niet afvalt op waar je voorheen op zat als je tracking accuraat is. Zoals eerder al aangegeven, klop eens aan bij @Maximum Effort of @wovano ik weet vrijwel 100% zeker dat je bij hun veel meer kan/mag eten en gaat afvallen als een trein als je het plan ook daadwerkelijk volgt

Mocht je interesse hebben kun je gerust een bericht sturen! En kijk eens op mijn site wvncoaching.nl en insta @wvncoaching voor resultaten van je voorgangers. :)

Ik zou inderdaad een van deze twee coaches in handen nemen

Minderen in Kcal op papier is mooi maar als in je tracking vanalles schort dan brengt het niet op he. Je coach zou je daar eerst mee moeten helpen want als het daar al niet klopt dan is het wel fancy om een verschil v 89kcal te plannen op training- en rustdagen maar het haalt geen ruk uit.
ter info: mijn echtgenote weegt momenteel tssn de 60 en 62kg. Ze valt af op 1700kcal. Hoe kan het dan dat een man van 122kg niet afvalt op goed 2000kcal?

En stop eens met een cheatday. Is 1 cheatmeal per week niet al ruim voldoende als je zo struggelt met gewichtsverlies?

De grote lijnen zijn al een aantal keer gezegd, daar kan ik weinig aan toevoegen.

Maar als je graag je shoarma in je eetschema houdt (al dan niet als cheat) kan je bv. deze ook vervangen door magere kip/kalkoen shoarma. Persoonlijk at ik die regelmatig van musclemeat en die vind ik best lekker.

Terug
Naar boven