Als je nu al moeite hebt je eiwit doelen te halen wat verwacht je dan dat een kuur gaat doen? Ben je dan wel ineens supernetjes met je voeding en haal je je doelen dan wel?
En in die periode dat je een dip hebt (mocht je hem krijgen, wat je vantevoren niet kan uitsluiten) ga je dan ook netjes je macros halen, netjes blijven trainen? Of zakt de hele shitzooi dan helemaal in elkaar is met alles je motivatie ver te zoeken, en eindig je nog verder van huis dan je nu bent?
Ik zou zoals hierboven gezegd eerst alles eventjes netjes doen voor een aantal maanden voordat je uberhaupt denkt over een kuur
Zoals ik al eerder heb gezegt ga ik op mn eten letten, en zoals ik zei kom ik ong 30/40 gr eiwitten tekort wat neer komt op 2 shakes, mijn redenering komt voort uit de berekening lichaamsgewicht in grammen x2 om voldoende eiwitten te krijgen, maar wil eerst de natuurlijke weg proberen, mijn vragen over tbol waren dan ook puur informatief, verder zit ik nu ong op 3500kcal op een dag, in mijn gedachten werkt een menselijk lichaam net als een auto, hoe meer brandstof je erin gooit hoe verder je komt, dus ik zit nu op ong 3500 terwijl ik voordat ik weer begon te trainen ong op 2000/2500 zat, dus zit nu 1000 boven wat ik zat wat wel tot resultaat moet leiden "denk ik", verder zal ik tot 7000kcal op een dag willen gaan en dan kijken welk lichaam ik erbij krijg, ik las ook wat frustratie in je reactie en kan ik me wel voorstellen, want wat ik vraag zal al wel 100x gevraagt zijn, en aldoor hetzelfde antwoord geven kan daar dus toe leiden

,nogmaals ik zie eerst van annys af en zal het eerst naturel gaan doen, hoop dat je misschien wat tips hebt kwa voeding want ik werk 40u pw, en sweekends werk ik om de week en om de week me dochter, dus veel tijd om te koken heb ik niet echt, neemt niet weg dat ik het wel doe, maar ben opzoek naar snel klaar te maken maaltijden, kheb zelf al een aantal maaltijden bedacht/gestolen van iemand anders gahahaha, kali mucle heeft ook leuke filmpjes over eten fixen.
-Rijst met mixgroente en een kipfilet met sate saus
-pasta carbonara (avondmaal teveel gemaakt en voor volgende dag dus mee naar werk)
-kant en klaar maaltijden pasta enz
-bamisoep voort slapen gaan
- en wil nog wel eens zon 2700kcal shake van kali proberen te maken