XXL Nutrition

Tbol beginner info

Je zegt dat je met je kcal rond de 3500 kcal zit... Das echt totaal niet veel....
Zou eerst je voeding eens wat uppen ... daar valt nog veel winst in te halen. Zeker met wat je post wat je eet...

Zet gewoon niets. Als je vroeger al getraind hebt en 88 kg gewogen hebt, kun je gemakkelijk naturel terug op dat gewicht komen. 't Is gewoon een kwestie van goed trainen en genoeg eten.

Meer eten vriend, ik zou je eiwit inname ook behoorlijk verhogen. Lees je eens in over PCT, elke kuur onderdrukt je testes, maar als je normaal (na)kuurt komt dat wel weer goed.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen bedankt voor de reacties, ik zie er ook vanaf om iets te gebruiken buiten whey en gainers om, eten zal ik sws beter op gaan letten, en eerst maar weer eens serieus alles oppakken, zal ook maand progres fotos maken om de motivatie erin te houden, nogmaals bedankt

Whey en weightgainers zijn gewoon eten, dat valt niet onder ‘iets gebruiken’ :roflol:

Overigens respect voor dat je de wijze raad hier serieus neemt. Gewoon lekker bikken en trainen en als je beetje gewend bent met je voeding kun je altijd nog spuit er in rammen.

Als je nu al moeite hebt je eiwit doelen te halen wat verwacht je dan dat een kuur gaat doen? Ben je dan wel ineens supernetjes met je voeding en haal je je doelen dan wel?
En in die periode dat je een dip hebt (mocht je hem krijgen, wat je vantevoren niet kan uitsluiten) ga je dan ook netjes je macros halen, netjes blijven trainen? Of zakt de hele shitzooi dan helemaal in elkaar is met alles je motivatie ver te zoeken, en eindig je nog verder van huis dan je nu bent?

Ik zou zoals hierboven gezegd eerst alles eventjes netjes doen voor een aantal maanden voordat je uberhaupt denkt over een kuur

Als je nu al moeite hebt je eiwit doelen te halen wat verwacht je dan dat een kuur gaat doen? Ben je dan wel ineens supernetjes met je voeding en haal je je doelen dan wel?
En in die periode dat je een dip hebt (mocht je hem krijgen, wat je vantevoren niet kan uitsluiten) ga je dan ook netjes je macros halen, netjes blijven trainen? Of zakt de hele shitzooi dan helemaal in elkaar is met alles je motivatie ver te zoeken, en eindig je nog verder van huis dan je nu bent?

Ik zou zoals hierboven gezegd eerst alles eventjes netjes doen voor een aantal maanden voordat je uberhaupt denkt over een kuur

Zoals ik al eerder heb gezegt ga ik op mn eten letten, en zoals ik zei kom ik ong 30/40 gr eiwitten tekort wat neer komt op 2 shakes, mijn redenering komt voort uit de berekening lichaamsgewicht in grammen x2 om voldoende eiwitten te krijgen, maar wil eerst de natuurlijke weg proberen, mijn vragen over tbol waren dan ook puur informatief, verder zit ik nu ong op 3500kcal op een dag, in mijn gedachten werkt een menselijk lichaam net als een auto, hoe meer brandstof je erin gooit hoe verder je komt, dus ik zit nu op ong 3500 terwijl ik voordat ik weer begon te trainen ong op 2000/2500 zat, dus zit nu 1000 boven wat ik zat wat wel tot resultaat moet leiden "denk ik", verder zal ik tot 7000kcal op een dag willen gaan en dan kijken welk lichaam ik erbij krijg, ik las ook wat frustratie in je reactie en kan ik me wel voorstellen, want wat ik vraag zal al wel 100x gevraagt zijn, en aldoor hetzelfde antwoord geven kan daar dus toe leiden :p ,nogmaals ik zie eerst van annys af en zal het eerst naturel gaan doen, hoop dat je misschien wat tips hebt kwa voeding want ik werk 40u pw, en sweekends werk ik om de week en om de week me dochter, dus veel tijd om te koken heb ik niet echt, neemt niet weg dat ik het wel doe, maar ben opzoek naar snel klaar te maken maaltijden, kheb zelf al een aantal maaltijden bedacht/gestolen van iemand anders gahahaha, kali mucle heeft ook leuke filmpjes over eten fixen.

-Rijst met mixgroente en een kipfilet met sate saus
-pasta carbonara (avondmaal teveel gemaakt en voor volgende dag dus mee naar werk)
-kant en klaar maaltijden pasta enz
-bamisoep voort slapen gaan
- en wil nog wel eens zon 2700kcal shake van kali proberen te maken

Neem aub geen advies aan van Chuck Basher.

Je wil tot 7000 kcals gaan en zien welk lijf je krijgt? Kan ik je nu al zeggen. Je gaat baggervet worden.

Snap niet dat je op 67kg 2 shakes moet drinken om aan je eiwitten te raken.

Je wil tot 7000 kcals gaan en zien welk lijf je krijgt? Kan ik je nu al zeggen. Je gaat baggervet worden.

Snap niet dat je op 67kg 2 shakes moet drinken om aan je eiwitten te raken.

Ik snap je reactie niet helemaal chef, hoe groter je lichaam word hoe meer je verbrand op dagelijkse basis, en aangezien ik geen aanleg heb om dik te worden kan ik vreten wat ik wil, dus als ik nu 3500 eet dan groei ik op 3500 tot een bepaald gewicht, wil ik groter worden dan moet ik meer eten, oftewel 20eu benz rij je 100km mee maar als je 40eu tankt rij je 200km

Dat ik met 67kg niet aan me eiwitten kom komt omdat ik me eten nu eerst op kcal berekent heb en niet op eiwitten, dus wat ik probeer te zeggen is is dat ik met me huidige eetptroon iets tekort kom volgens de berekeningen en dat zou ik aan kunnen vullen met shakes of me eten aanpassen voor meer eitwit, maar een shake is een suplement en is bedoeld als aanvulling op je huidige voeding dus vandaar dat ik zo redeneer, mocht ik het totaal fout hebben vertel het me dan aub want ik leer graag en kan goed tegen kritiek snapje

Post je voeding dan nu eens met je kcal en macro's.
Das ook makkelijker om tips te geven dan.

Ik zit zelf ook op +4000 kcal (zonder shakes) en eiwitten kan je heel eenvoudig zo boven de 200 gram krijgen met normale voeding.

Ik snap je reactie niet helemaal chef, hoe groter je lichaam word hoe meer je verbrand op dagelijkse basis, en aangezien ik geen aanleg heb om dik te worden kan ik vreten wat ik wil, dus als ik nu 3500 eet dan groei ik op 3500 tot een bepaald gewicht, wil ik groter worden dan moet ik meer eten, oftewel 20eu benz rij je 100km mee maar als je 40eu tankt rij je 200km

Dat ik met 67kg niet aan me eiwitten kom komt omdat ik me eten nu eerst op kcal berekent heb en niet op eiwitten, dus wat ik probeer te zeggen is is dat ik met me huidige eetptroon iets tekort kom volgens de berekeningen en dat zou ik aan kunnen vullen met shakes of me eten aanpassen voor meer eitwit, maar een shake is een suplement en is bedoeld als aanvulling op je huidige voeding dus vandaar dat ik zo redeneer, mocht ik het totaal fout hebben vertel het me dan aub want ik leer graag en kan goed tegen kritiek snapje

Met 67 kg op 1m88 heb je helemaal geen 7000 kcals nodig. Tenzij je Billy Turf wil worden. Ik maak liever van int begin een deftig dieet waar kcals en macros goed zitten.

Post je voeding dan nu eens met je kcal en macro's.
Das ook maakelijker om tips te geven dan.
Je hebt gelijk, later op de avond zal ik even wat neerzetten hier, ben nu beetje druk met me dochter die moet zo de fles nog eem hebben en dan gaat ze slapen (6mnd is ze)

Met 67 kg op 1m88 heb je helemaal geen 7000 kcals nodig. Tenzij je Billy Turf wil worden. Ik maak liever van int begin een deftig dieet waar kcals en macros goed zitten.
Ik bedoel ook niet dat ik 7000kcal nu nu wil, maar wel in de toekomst, voornu is 3500 eerst genoeg want heb over de hele dag geen honger, en wil dus eerst kijken hoever ik hiermee kom

Ik bedoel ook niet dat ik 7000kcal nu nu wil, maar wel in de toekomst, voornu is 3500 eerst genoeg want heb over de hele dag geen honger, en wil dus eerst kijken hoever ik hiermee kom

Jij gaat nooit 7000 kcals nodig hebben. En ik zou je onderhoud berekenen ipv wat te gokken.

Ik denk dat ik iets te noob ben om dit duidelijk over te kunnen brengen zoals ik het bedoel

Ik zelf op dit gewicht ben ik indd geen 7000 nodig, maar als ik een lichaam had als kali dan heb ik wel degelijk meer nodig, dacht dat hij sws wel rond de 10.000kcal zit per dag of praat ik nu onzin?,

Ik denk dat ik iets te noob ben om dit duidelijk over te kunnen brengen zoals ik het bedoel

Ik zelf op dit gewicht ben ik indd geen 7000 nodig, maar als ik een lichaam had als kali dan heb ik wel degelijk meer nodig, dacht dat hij sws wel rond de 10.000kcal zit per dag of praat ik nu onzin?,

Zou ik met een korreltje zout nemen die 10 000 kcals. En die gast neemt wel wat anders dan een t bol kuurtje.

En een lichaam als kali is voor weinig mensen haalbaar.

Ik heb alleen je beginpost gelezen en niet alle reacties daarop. Maar als je op je hoogtepunt die 88 kg naturel hebt bereikt (neem ik even aan), waarom zou je dan nu op 67 kg überhaupt AAS overwegen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven