AndroidHealthClinic

te fanatiek bulken

Ik vind dat ik al genoeg suikers binnen krijg via normale voeding en zoveel suiker is ook niet echt voor je.
Dus ik gaf deze keer de voorkeur aan complexe koolhydraten.

Hey lekker ding, kijk jij eens voor de gein op de label van je weightgainer. Niet schrikken als je 70% suikers ziet staan hoor. ;) En voor complexe carbs vreet men groene groente en havermout, geen maltoshizzle.

omg :roflol: dit is echt te grappig!!

• Topic Starter Topic Starter
Hey lekker ding, kijk jij eens voor de gein op de label van je weightgainer. Niet schrikken als je 70% suikers ziet staan hoor. ;) En voor complexe carbs vreet men groene groente en havermout, geen maltoshizzle.

lol
ik zeg toch dat ik al genoeg suiker binnen krijg dus daarom GEEN WG meer neem met suikers erin maar uitsluitend met complexe carbs. die wg die ik nu heb bevat geen enkelvoudige suikers . Anders kon ik net zo goed cola drinken ofzo

Maltodextrin is a glucose polymer (a string of glucose units put together, similar to the protein peptide). It is therefore, by definition, a complex carbohydrate.

:rolleyes:

Spamtaurtje toch. Als "deskundige" ga je ons toch niet vertellen dat je niet weet wat maltodextrine is?

Trouwens, het idee achter complexe koolhydraten is deels achterhaald. Ik zou ook zeker geen maltodextrine nemen voor complexe koolhydraten :roflol:

Laatst bewerkt:
Dat is "vreten" geen bulken.

Bulken moet je lekker clean doen, want zo'n vetlaag ziet er niet uit.

:rolleyes:

Spamtaurtje toch. Als "deskundige" ga je ons toch niet vertellen dat je niet weet wat maltodextrine is?

Trouwens, het idee achter complexe koolhydraten is deels achterhaald. Ik zou ook zeker geen maltodextrine nemen voor complexe koolhydraten :roflol:

Malto shmalto....supplementen zijn voor de luie wannabee's, gewoon groente en brinta vreten! En welk "idee" achter complexe carbs is achterhaald?? Het is meervoudig wetenschappelijk bewezen dat je beter complexe carbs kan eten dan simpele zooi.

Minder supplementen is meer geld, let that be a lesson :D .

ik heb vanavond veels te fanatiek gebulkt.
Na 3 paar pannekoeken en 4 boterhammen kip.
Besloot ik om een WG shake met maltodextrine erin te nemen +500kcal.
En damm die viel echt heel zwaar
Waardoor ik me maag heel zwaar voelde opkomen en het kwam er letterlijk met 100bar uit ofzo. Alles was er uit gegaan :mad:

Ik vind die WG met uitsluitend maltodextrine erin veels zwaar op de maag valen

monsterhoeveelheid :rolleyes:

Terug
Naar boven